Mourinho tæt på at tvinge Casillas ud

13 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Duellen mellem José Mourinho og Iker Casillas rakte formentlig dybere, end medier og fans var klar over.

I et interview med FIFA fortæller den spanske landsholdskaptajn, at han var tæt på at forlade Real Madrid. Noget der udelukkende kan bebrejdes José Mourinho:

- Jeg har grædt. Det har været hårdt, og jeg har haft mange søvnløse nætter; personligt vil jeg elske at slutte hos Real Madrid, men jeg vil godt indrømme, at jeg ikke har lyst til at blive et sted, hvor træneren ikke anerkender mig, forklarer Casillas i interviewet, der er lavet i forbindelse med Confederations Cup.

Det lader dog nu til, at Casillas ovenpå ansættelsen af Ancelotti igen kan gefinde glæden ved fodbolden:

- Jeg er en madridista helt ind til benet, og det vigtigste over alt andet er klubben. Jeg har nu fået spilleglæden tilbage igen, og selvom det har været svært, så er det en anden Iker Casillas, I vil se i fremtiden, forklarer målmanden, som desuden takker landstræner Vicente del Bosque for at give ham spilletid ved turneringen i Brasilien.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 måned siden #2 af mortenj
Mourinho er jo et decideret ondt menneske! Kæft, hvor er han bare en klovn.
Nu må vi se fremad.

Grande Iker!
Grande Ancelotti!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 1 måned siden #3 af Siempre Madrid
Lille pus, tør nu næsen i anførerbindet og kom videre.

Han står ret alene i spillertruppen med sin kritik af Mourinho, så spørgsmålet er om ikke det er ham, der er noget galt med.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, Jelle, NDR

13 år 1 måned siden #4 af Dios

Ja det er jo den normale måde vi behandler legender på, så lad os endelig blive ved.

Føj Siempre!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, icomeinpeace, Roesen7, Steen, rezamadridista, Jaken og 2 flere

13 år 1 måned siden #5 af MMM

Siempre Madrid skrev: Lille pus, tør nu næsen i anførerbindet og kom videre.

Han står ret alene i spillertruppen med sin kritik af Mourinho, så spørgsmålet er om ikke det er ham, der er noget galt med.

Hvis du tror han står alene med sin kritik, så ved jeg virkelig ikke hvor din opmærksomhed har været de sidste seks måneder.

13 år 1 måned siden #6 af Siempre Madrid

MMM skrev:

Hvis du tror han står alene med sin kritik, så ved jeg virkelig ikke hvor din opmærksomhed har været de sidste seks måneder.

Du kan selv lave en liste over de spillere, som henholdsvis har rost Mourinho kontra dem som har skoset ham. Hvis du bruger din regnestok korrekt, vil du se, at der er markant flere i første gruppe.

Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, NDR

13 år 1 måned siden #7 af Siempre Madrid

Dios skrev:

Ja det er jo den normale måde vi behandler legender på, så lad os endelig blive ved.

Føj Siempre!

Legender er sgu dem, som hver dag giver deres ypperste for klubben uden at bruge pressen til at få medfølelse. Det er Iker - igen - lykkedes med.

Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

13 år 1 måned siden #8 af Pena1992
Ingen andre end de i de inderste kredse af Bernabeú kender sandty og falsk i denne sag. Men i stedet for at tude i offentlighed, skulle St. Iker måske tage træningstøjet på og bevise at han rent faktisk skal være første valg i Real Madrid. Det var jo ikke prangende i sidste sæson ligemeget hvad end man mener om hele episoden.

"No soy sólo perfecto, soy Madridista también"
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, anes, JimmyBroe, Raul7-2880, NDR

13 år 1 måned siden #9 af mortenj

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Føj Siempre!

Legender er sgu dem, som hver dag giver deres ypperste for klubben uden at bruge pressen til at få medfølelse. Det er Iker - igen - lykkedes med.

Jeg støtter Iker 100% i denne sag. Dette tilfælde med Mourinho er højst usædvanligt. Det er altså sjældent set, at en manager er så brutal og magtliderlig som han har været her. Det er ikke Iker der var problemet i denne sag, det er 100% Mourinho!!

Og uanset hvor mange timer Iker nu havde valgt at bruge på træningsbanen i den sidste halvdel af sæsonen, så havde han aldrig kommet til at stå mellem stængerne alligevel. Det forstår folk bare ikke.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, MMM

13 år 1 måned siden #10 af MMM

Siempre Madrid skrev:

MMM skrev:

Du kan selv lave en liste over de spillere, som henholdsvis har rost Mourinho kontra dem som har skoset ham. Hvis du bruger din regnestok korrekt, vil du se, at der er markant flere i første gruppe.

Da Casillas er på listen over de der har rost ham og hans arbejde, både før og after hans afgang blev offentliggort, så kan du jo ligge så meget i den listes troværdighed som du ønsker. Derimod er den eneste der har været villig til at forsvare Arbeloas forsvar af Mou sjovt nok også Casillas. Så vidt jeg kan se er det nærmere Arbeloa der står ret så alene. Efter denne sæson kunne selv Xabi kunne højst svinge sig op til at rose ham for hans kommunikationsevner.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jaken

13 år 1 måned siden #11 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev:

Føj Siempre!

Han behøver ikke pressen for og få medfølelse, det får han af Madridistas! Men bliv du ved med og tro på alt hvad Mourinho siger.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 1 måned siden #12 af Raul7-2880

Kunne ik være mere ENIG!
Hvad forventer Casillas?
At den ellers glimrende spillende Diego Lopez skulle bænkes, blot fordi man er blevet forkælet!?

Leveret af Kunena Forum