Real Madrid vil købe Kondogbia i den kommende uge
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse vil Real Madrid i den kommende uge forsøge at nå til enighed med Sevilla om et køb af Geoffrey Kondogbia.
Den unge franske midtbanespiller er i øjeblikket med til U20-VM i Tyrkiet og har gennem længere tid været rygte på vej væk fra den andalusiske klub, som da også erkender at have modtaget et bud på 9 mill. €, hvilket er tre gange så meget, som man selv betalte for spilleren.
Sevilla og Real Madrid har indledt forhandlinger om spilleren, men Sevilla ønsker at få enten Morata eller Jesé inkluderet i handlen, hvilket Real Madrid har afvist, idet de begge er tiltænkt en rolle i førsteholds-truppen i den kommende sæson.
Derfor har Real Madrid angiveligt planlagt at købe ham fri af Sevilla, men med det samme udleje ham til klubben, således at han først skifter til den spanske hovedstad om et år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ser meget gerne, at man henter Kondogbia. Men jeg ser ligeledes gerne, at man henter ham og beholder ham, i stedet for at udleje ham.
Sevilla og Real Madrid har indledt forhandlinger om spilleren, men Sevilla ønsker at få enten Morata eller Jesé inkluderet i handlen, hvilket Real Madrid har afvist, idet de begge er tiltænkt en rolle i førsteholds-truppen i den kommende sæson.
Jeg elsker simpelthen at læse dette, hver gang det bliver skrevet, så kan jeg ikke undgå ikke at smile!
Men til selve Kondogbia, så er jeg positiv overfor handlen, hvis han bliver udlånt til Sevilla hele næste sæson som der står.
Han har været lidt klodset og er måske ikke omdrejningspunktet hos Sevilla endnu, men til gengæld så har han en fysik som få besidder. Teknik kan komme med træning, det kan sådan en fysik ikke.
Jeg er selv mere for et Verratti eller Thiago køb, men så bliver hele vores midtbane fyldt med spinkle knægte, her kan Kondogbia byde ind med noget nyt.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Forstår ikke, hvordan folk kan sammenligne Verratti med Alonso, og samtidig mene han ville være et godt køb?
De fleste herinde har gennem tiden beklaget sig over, at pladsen ved siden af Alonso er en vanskelig plads, og man gerne ønske sig en anden type i stedet. Hvad har nu ændret sig??
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Forstår ikke, hvordan folk kan sammenligne Verratti med Alonso, og samtidig mene han ville være et godt køb?
De fleste herinde har gennem tiden beklaget sig over, at pladsen ved siden af Alonso er en vanskelig plads, og man gerne ønske sig en anden type i stedet. Hvad har nu ændret sig??
Nu sammenlignes han jo også med Pirlo og ikke Alonso. De er alle spillere som modtager bolden fra forsvarspillerne, men de har utrolige forskellige løbemønstre. Alonso er for stationær, og derfor er han svær og finde en partner til. Derudover er han langsom og langtfra den bedste til det defensive arbejde.
Al det gør, at man bare skal mandsopdække ham, for og lukke ham ned. For han søger ikke nye positioner, som gør ham mere spilbar.
Jeg mener selv vi har brug for en dybdeliggende playmaker, men han skal ligeledes være mobil. Xavi er det bedste eksempel på den rolle jeg søger. Derfor er Modric også min favorit til og overtage den rolle, men det lader til klubben absolut vil finde Alonsos afløser, og de ikke mener det er Modric.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Steen skrev:
Jeg elsker simpelthen at læse dette, hver gang det bliver skrevet, så kan jeg ikke undgå ikke at smile!
Men til selve Kondogbia, så er jeg positiv overfor handlen, hvis han bliver udlånt til Sevilla hele næste sæson som der står.
Han har været lidt klodset og er måske ikke omdrejningspunktet hos Sevilla endnu, men til gengæld så har han en fysik som få besidder. Teknik kan komme med træning, det kan sådan en fysik ikke.
Jeg er selv mere for et Verratti eller Thiago køb, men så bliver hele vores midtbane fyldt med spinkle knægte, her kan Kondogbia byde ind med noget nyt.
Synes det virker helt omsonst at købe ham for at udleje. Real Madrid har nu og her brug for en central midtbane spiller. Vores midtbane har set utrolig skidt og slidt ud, der skal helt klar noget ny inspiration til. Jeg er ligeledes glad for at man ikke vil skille sig af med Morata og Jese, og jeg er glad for at man arbejder på max to indkøb endnu.
Har valgt at takke af på forum!
Sevillas hjemmeside la ut en tekst som fortalte at Albiol var leid inn og Real Madrid hadde førsterett på Kondogbia frem til 1.8, Kort tid etter ble teksten og tweeten fjernet. Usikkert om det var hackere inne i bildet eller om Sevilla var rask på avtrekkeren
pbs.twimg.com/media/BOBBHnBCQAIhj4r.jpg:large
Det er en af de bedste nyheder i mine ører, jeg har godt nok ikke meget fidus til ham synes ikke han udviser den ro man skal og han laver rigtig mange fejlafleveringer selvom han kun laver sikre afleveringer.
anes skrev: Fleste medier har i dag meldt at Chelsea er tættest på at sikre sig Kondogbia. Han skulle angiveligt være højt på Mourinhos ønskeliste, og forholdet mellem de to klubber er også godt med den nylige udlejning af Marko Marin og endnu en kommende udlejning af Oriol Romeu, måske som Kondogbias afløser.
Det er en af de bedste nyheder i mine ører, jeg har godt nok ikke meget fidus til ham synes ikke han udviser den ro man skal og han laver rigtig mange fejlafleveringer selvom han kun laver sikre afleveringer.
Enig, jeg synes heller ikke han virker klar til at gøre en forskel på midtbanen på nuværende tidspunkt. Og Kondogbia er delvis ejet af Doyens gruppen (ligesom Negredo og Falcao), der igen er delvis ejet af Jorge Mendes. Så hvis Mou vil have ham, mon ikke han får ham? Det eneste der taler imod, er at tredje-parts ejerskab er ulovligt i EPL, så ejerforholdene skal udredes inden et salg til Chelsea, men det er de vist også ved at opbygge en vis ekpertise i...