Ancelotti vil sælge Coentrao
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti skal angiveligt være tilhænger af at sælge Fabio Coentrao, som selv har givet udtryk for, at han ikke er tilfreds med tilværelsen i Real Madrid.
Den italienske træner menes at være bekymret over portugiserens ind i mellem manglende professionalisme og derfor vil han hellere satse på en ung og sulten spiller, som kommer til Real Madrid og er indstillet på at være alternativ til Marcelo på venstre back-positionen.
Her har Wolfsburgs Ricardo Rodríguez tidligere været bragt på banen som en mulighed.
Carlo Ancelotti og Real Madrid har dog ikke i sinde at forære Coentrao væk og planen er fortsat at indkassere i omegnen af 18-20 mill. € for portugiseren, som man i sin tid betalte 30 mill. € for.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Tobiasillas
- Gæst
-
Det er utroligt at man er euforisk bare ved spekulationer.
Sidste år skulle vi have solgt Kaka, men det gjort vi ikke selvom det var samtaleemne hele sommeren.
Jeg synes Perez indkøbs politik ikke noget man skal råbe hurra for,
Og i år har transfervinduet været meget passivt og langsomt hvad angå vores klub
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Mathiaska skrev: Jamen..... Findes der en Spanier som kan træde ind og overtage pladsen? ;-)
Er det nødvendigt med 2 af verdens bedste på en og samme position? I nødstilfælde kan Nacho vel også varetage den.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Jaken skrev:
Mathiaska skrev: Jamen..... Findes der en Spanier som kan træde ind og overtage pladsen? ;-)
Er det nødvendigt med 2 af verdens bedste på en og samme position? I nødstilfælde kan Nacho vel også varetage den.
Så må man da ikke håbe Marcelo får en skade.
IL Capitano skrev:
Jaken skrev:
Så må man da ikke håbe Marcelo får en skade.
Med den tilgang skal vi have 22 spillere af verdensklasse til store lønninger og endnu større transfersummer. Det kan ikke være godt hverken for stemningen i truppen eller økonomisk.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Vi elsker dem ikke grundet deres fodboldkvaliteter men pga. de kommer fra Reals egne rækker.
NACHO og MORATA har ikke en stor fremtid hos Real!
Forventer ikke ret mange TAK for dette indlæg :-)
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Jeg kan simpelthen ik forestille mig at vi NOGENSINDE skulle være i NÆRHEDEN af la liga titlen eller Chl titlen hvis spillere som Nacho og Morata starter inden, deres niveau er for lavt til Real.
Vi elsker dem ikke grundet deres fodboldkvaliteter men pga. de kommer fra Reals egne rækker.
NACHO og MORATA har ikke en stor fremtid hos Real!
Forventer ikke ret mange TAK for dette indlæg :-)
Men man kan give dem spilltid
jeg tror morata har en fremtid I real madrid også nacho det er unge når det er ældre så kan vi bedøme dem om det er gode eller ej.
:)
IL Capitano skrev: Men hvorfor bruge en, der tydelig har vist han ikke er i nærheden af at være god nok. Specielt offensivt er han helt væk.. Så hellere Arbeloa som Backup på begge backs. Eller hente en ung backup.
Men er det på nogen måde hensigtsmæssigt at have en utilfreds spiller med en klækkelig løn siddende ude på bænken, hvis det bare er som gardering ved en eventuel skade?
Jeg har heller ikke den store fidus til Nacho, selvom han havde et par fine aktioner i et par af de sidste kampe i sæsonen. Men jeg kan ikke se den dybere mening med at have en utilfreds Coentrao på lønningslisten, når vi har en spiller af Marcelos kaliber. Jeg er dog enig i, at man med fordel kan scoute efter unge talenter på venstrebacken.