Ancelotti siger god for Illarramendi

13 år 4 uger siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spansk presse har Carlo Ancelotti sagt godt for at Real Madrid forsøger at hente Real Sociedads unge midtbane-talent, Asier Illarramendi.

Den unge U21-spiller har spillet fantastisk for den netop overståede sæsons åbenbaring og det har fået flere klubber til at vise interesse for Illarramendi, som er en af de spillere, som Ancelotti har snakket mest med Zinedine Zidane om.

De er begge overbeviste om hans talent og netop den centrale midtbane er et højt prioriteret transfer-mål til den kommende sæson.

Real Madrid har haft en del midtbane-navne på bordet, heriblandt spillere som Verratti, Vidal, Pirlo og Paulinho, som man af flere grunde har måttet opgive at hente, men tilbage er en lille gruppe af spillere, som ud over Illarramendi også tæller Nemanja Matic , Kondogbia og Gündogan.

Frikøbs-klausulen på Illarramendi er på 30 mill. € og der venter derfor hårde forhandlinger med Real Sociedads ledelse, som naturligvis ikke vil se deres hold splittet, inden de skal ud og spille Champions League i den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af Steen
Er der nogen der kan fortælle mig lidt om ham? Har set et par La Real kampe, så også U21 EM, men jeg har ikke sat mine øjne på ham. Nogen der kan fortælle mig lidt om hans styrker, svage sider og hvem han minder om?

13 år 3 uger siden #3 af Siempre Madrid
En ung Xabi Alonso, vel sagtens!

www.marca.com/videosmarca/?v=Sk8Yt6TC4GK

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 3 uger siden #4 af Steen

Siempre Madrid skrev: En ung Xabi Alonso, vel sagtens!

Tak for videoen, men jeg må sige, at han umiddelbart ikke ser ud til at være den spiller, som jeg håber tager over for Xabi. Det er selvfølgelig for hårdt at dømme ham udfra omkring 10 kampe + Youtube klip, derfor er jeg også åben for ham. Men jeg så hellere at vi hentede en dynamisk midtbanespiller, Gündogan eller Thiago f.eks.
Eller, for at nævne en verdensklasse spiller af den type, så Schweinsteiger.

Denne type spiller kan altid byde ind med noget. Når modstanderen hedder Chelsea, og de spiller med alle mænd bag bolden foran deres målfelt, så kan de agere som en offensiv midt, og være en trussel foran målet. En tilbagetrukken-playmaker som har sine forcer i det opbyggende spil og ikke i det afsluttende spil, er efter min mening unødvendig i sådanne kampe, og det er kampe som vi støder på uge efter uge i ligaen.

For mig er Gündogan perfekt. Han er god begge veje, perfekt teknik og så har han en fantastisk blik for spillet. Prisen vil også være nogenlunde den samme.

Modric ser jeg også være den rette mand, indtil Gündogan er mulig at købe, hvis Dortmund vil holde på ham.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, MMM

• StefanR
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #5 af StefanR
Besvaret af StefanR på emne Ancelotti siger god for Illarramendi

Steen skrev:

Siempre Madrid skrev: En ung Xabi Alonso, vel sagtens!

Tak for videoen, men jeg må sige, at han umiddelbart ikke ser ud til at være den spiller, som jeg håber tager over for Xabi. Det er selvfølgelig for hårdt at dømme ham udfra omkring 10 kampe + Youtube klip, derfor er jeg også åben for ham. Men jeg så hellere at vi hentede en dynamisk midtbanespiller, Gündogan eller Thiago f.eks.
Eller, for at nævne en verdensklasse spiller af den type, så Schweinsteiger.

For mig er Gündogan perfekt. Han er god begge veje, perfekt teknik og så har han en fantastisk blik for spillet. Prisen vil også være nogenlunde den samme.

Modric ser jeg også være den rette mand, indtil Gündogan er mulig at købe, hvis Dortmund vil holde på ham.

Jeg kunne ikke være mere enig med dig, Steen.

I min optik vil en så stationær spiller som en Xabi Alonso-type hæmme vores opspil i den kommende sæson(såvel som i sidste sæson).
En mere "Moderne" midtbanekonstellation som Steen nævner, vil nok være et bedre alternativ og sværere for modstanderne at lukke ned som vi så i CHL.

Gündogan ville være et drømmespilleren i denne sæson til midtbanen, efter min mening :)

13 år 3 uger siden #6 af Steen

Perez and Sociedad's president talked over the phone twice and everything indicates Real Madrid will pay 30 ME for Illaramendi.
In the coming days there will be a meeting between both presidents which could seal the Illaramendi deal. [EC]

Det ser ud til, at han er den udvalgte..
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #7 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Ancelotti siger god for Illarramendi
Dejligt med en ny ung knægt - Spansk pas gør vel heller ikke noget!

Nogle har diskuteret hvem han minder mest om, der må jeg give Siempre ret, at han minder mere om Xabi end nogen anden spiller...

13 år 3 uger siden #8 af Hugol
Uha, det tegner til at Real Madrid har sikret Illaramendi snart. :-)

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 uger siden #9 af asp3200
Øv, håbede på gundogan eller verrati. Ikke endnu en ung uden top niveau.

13 år 3 uger siden #10 af Jaken

Steen skrev:

Perez and Sociedad's president talked over the phone twice and everything indicates Real Madrid will pay 30 ME for Illaramendi.
In the coming days there will be a meeting between both presidents which could seal the Illaramendi deal. [EC]

Jeg håber ikke, at prisen på de 30 mio. euro passer. Det virker meget voldsomt, at betale mere for ham end for en 2 år yngre Isco...

Jeg kender ikke det store til Illarramendi udover af navn og omdømme, så jeg vil undlade at kommentere hans niveau, men jeg vil dog umiddelbart sige, at jeg hellere så en mere defensivt orienteret midtbanespiller blive hentet, der kan konkurrere med og aflaste Khedira fra tid til anden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Jaken.

13 år 3 uger siden #11 af MMM

Jaken skrev:

Steen skrev:

Jeg håber ikke, at prisen på de 30 mio. euro passer. Det virker meget voldsomt, at betale mere for ham end for en 2 år yngre Isco...

Jeg kender ikke det store til Illarramendi udover af navn og omdømme, så jeg vil undlade at kommentere hans niveau, men jeg vil dog umiddelbart sige, at jeg hellere så en mere defensivt orienteret midtbanespiller blive hentet, der kan konkurrere med og aflaste Khedira fra tid til anden.

De 30 mio € er størrelsen på hans frikøbsklausul og La Real siger pt at prisen ikke er til forhandling i år, da han er meget vigtig for deres CL kampagne, den første i ti år, men at de vil være villige til at forhandle næste år. Jeg må indrømme at jeg vil blive ret overrasket hvis vi rent faktisk går med på den til den pris. Men på den anden side har vi efterhånden betalt 30 mio € for et utal af spillere, der aldrig vil kunne videresælges til den pris, så who knows.

13 år 3 uger siden #12 af asp3200
30 mill !!!, er du komplet sindsyg Perez.

Både gundogan og verrati er på max 25, selv tonseren kondognia er max 10.

Kan simpelt hen ikke passe:(

Leveret af Kunena Forum