El Confidencial: Ancelotti vil ikke bruge Kaká

13 år 4 uger siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge El Confidencial har Carlo Ancelotti besluttet, at han ikke vil gøre brug af Kaká i den kommende sæson og en af de første opgaver i Real Madrid bliver derfor at fortælle brasilianeren, at han gør bedst i at se sig om efter en anden klub.

Kaká, som på ingen måde har levet op til forventningerne i Real Madrid, har som vanligt flere tilbud på hånden denne sommer, blandt andet fra hans tidligere klub, Sao Paolo, som gerne vil hente ham tilbage, men som udgangspunkt ønsker han at fortsætte i Real Madrid. Det fortæller han til lokale medier i Kina, hvor han i øjeblikket befinder sig:

- Min intention er at fortsætte i Real Madrid. Der er kommet en ny træner til og når han påbegynder sit arbejde vil vi sætte os og snakke sammen.

Kaká slår dog også fast, at han af hele sit hjerte ønsker at spille VM for Brasilien til næste år og derfor kan et skifte blive nødvendigt, da konkurrencen om de offensive midtbanepladser i Real Madrid er umådeligt hård.

Carlo Ancelotti og Kaká mødes første gang i Madrid den 15. juli, når træningen genoptages forud for den kommende sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af Real Madrid 7
Hvor er jeg ked af kaka ikke blive den spiller han var I milan hber han kommer til vm men tror sgu ikke han har en fremtid I real madrid vi har jo købt isco så ses kaka, :)

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #3 af Brian_H
Klubben har bare at give Kaka endnu en chance. Den mand er en verdensstjerne og jeg er helt sikker på at han kan få succes i klubben.
Han er selv indstillet på at blive i klubben, fordi han tror på succes. Men desværre er det sådan vores klub behandlere vores spillere på.

13 år 3 uger siden #4 af pm
Og hvor man chancer skal Kaka så have? skal han bare spille fast fra nu af og til nytår i alle turneringer og så må vi håbe på han mirakuløs vis finder det niveau han endnu ikke har vist i nogen af de kampe han har fået?

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #5 af Champen

Brian_H skrev: Klubben har bare at give Kaka endnu en chance. Den mand er en verdensstjerne og jeg er helt sikker på at han kan få succes i klubben.
Han er selv indstillet på at blive i klubben, fordi han tror på succes. Men desværre er det sådan vores klub behandlere vores spillere på.

Er du bare ude på at blive høvlet ned?

13 år 3 uger siden #6 af Bismo
Fire år er jo ligesom ikke nok. Lad os give ham et femte år, så skal han nok skinne igennem!

13 år 3 uger siden #7 af rezamadridista
Kaka skal afsted ASAAAAAAAAP. Ud med en der har fået ADSKILLELIGE chancer, og ind med tørstige unge der kan brillere 10 gange mere end hvad Kaka har gjort.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 3 uger siden #8 af Bismo
Nu hvor vi er ved det, kan vi lige så godt indlemme Di Stefano i truppen. Godt nok er han over 90 og gangbesværet, men Kaká kunne godt bruge noget konkurrence. Øzil, Modric og Isco er jo slet ikke på samme niveau som Kaká.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 3 uger siden #9 af Siempre Madrid
Der er ikke rigtig noget, som taler for, at Kaká pludselig skulle genfinde bare en brøkdel af det, han viste i AC Milan.

Al ære og respekt for, at han vil blive og opfylde sin kontrakt, men der sidder sgu også en lille djævel på min skulder og siger, at han er en Mercenario, som kun er ude på at høste sin fede hyre og jeg kan jo ikke lade være med at give ham lidt ret. Han burde kunne indse, at hans tid er ovre og finde en klub, som kan give ham den spilletid, som kan holde liv i drømmen om at komme med til VM næste sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo

13 år 3 uger siden #10 af Steen
Selv HVIS han nu skulle komme op på sit gamle niveau, hvor lang tid kan han så holde det? 1 - 2 år? Manden er 31 år, hans type spillere holder ikke mange år mere.. Derfor ville det være fuldstændig idioti at blokere for de unge talenter, som allerede kan præstere bedre og holde i 10 år mere.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Steen.

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #11 af Brian_H

Siempre Madrid skrev: Der er ikke rigtig noget, som taler for, at Kaká pludselig skulle genfinde bare en brøkdel af det, han viste i AC Milan.

Al ære og respekt for, at han vil blive og opfylde sin kontrakt, men der sidder sgu også en lille djævel på min skulder og siger, at han er en Mercenario, som kun er ude på at høste sin fede hyre og jeg kan jo ikke lade være med at give ham lidt ret. Han burde kunne indse, at hans tid er ovre og finde en klub, som kan give ham den spilletid, som kan holde liv i drømmen om at komme med til VM næste sommer.

Ancelotti er i klubben nu, de arbejdet også sammen i Milan og der var Kaka jo flyvende. Kaka skal have tillid. Han skal have den fri rolle lidt ligesom den rolle Ronaldo har nu.
Ja Isco kan blive en god spiller, men lige nu er Kaka en klasse over Isco og det giver ingen mening at købe Isco og sælge Kaka.
Hvorfor køber vi lige pludselig unge spillere. Hvor er de stjernespillere henne som vi fans hunger efter.
Bale
Cavani
Rooney
Lahm.
Kom nu ind i kampen Perez. De unge spillere kan ikke vinde ligaen eller La Decima, men det kan disse spillere.

13 år 3 uger siden #12 af Bismo

Siempre Madrid skrev: Der er ikke rigtig noget, som taler for, at Kaká pludselig skulle genfinde bare en brøkdel af det, han viste i AC Milan.

Jeg tror helt klart, at det handler om penge. Han virker mæt og lidt ligeglad med, hvor ringe han er blevet. Han virker ikke ligefrem ivrig efter at genvinde bare en fraktion af hans tidligere form. Manden er ret tilfreds med at sidde på bænken og indkassere en gigantisk løn.

Han skulle have været solgt for minimum to år siden, men her virker det til, at det har været Mou (og til dels Perez), der har beskyttet ham. Jeg håber inderligt ikke, at Ancelotti er ligeså, ja, idiotisk som Mou har været mht. Kaká. Han må være modig og få ham afhændet så hurtigt som muligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum