El Confidencial: Ancelotti vil ikke bruge Kaká
"Hver gang han har været ved at komme i gang" - mener du de gange han har spillet mod Levante, Mallorca, Almeria m.fl.? Han har fået chancen i adskillige vigtige kampe og er faldet helt igennem, og scoret usandsynligt få mål af betydning.IL Capitano skrev: Kan stadig ikke sammenligne det, da Isco ikke har spillet for Real endnu. Kaka har helt sikkert toppet! Men værre har det heller ikke været, de gange han har fået lov at spille. Hver gang han har været ved at komme igang, er han blevet skadet.. Eller Mourinho har valgt Callejon???????! istedet..
Hvis man - som andre fortalere for at beholde Kaka har gjort - bruger statistikkerne om at man aldrig har tabt når han har scoret eller lagt op, så bør man vel egentlig indse at det er fordi han ikke har gjort dette i de kampe hvor Real Madrid har været pressede. Jeg kan lige pt. nævne mindst 10 spillere jeg synes er bedre på positionen end Kaka, da man købte ham var han førsteprioriteten, men det er han langt fra længere. Han har desuden heller ikke ligefrem imponeret de gange han har spillet for Brasilien, men det er ikke et ukendt fænomen for brasilianske spillere at de ikke holder sig på toppen så længe. Carlos, Romario, Ronaldo, Robinho, Ronaldinho, Pato m.fl. er alle taget tilbage til Brasilien da de ikke længere kunne følge med på topniveau.
Kaka' blev købt for 500 millioner, fordi han var på toppen af sin karriere! 27 år og en af verdens bedste spillere. At han er blevet overskygget og fravalgt til kampe fordi Callejón til få millioner euro har været langt bedre, viser vel blot at Kaka ingen fremtid har i klubben.
Jeg var selv ekstatisk da han blev hentet, og har også haft håbet intakt de sidste par år, om at han med en længere skadesfri periode ville kunne genfinde sit niveau fra Milan, omend ikke fuldstændigt så i det mindste i glimt, men jeg har stadig tilgode at se ham spille to gode kampe i træk, små 4 år efter han blev hentet til klubben. Han må være alle tiders flop i europæisk fodbold, og det siger jeg selvom jeg er - og altid vil være - fan af ham, både som person og spiller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Juanito
- Gæst
-
Juanito skrev: Kunne ellers være interessant at se om Kaká kan genfinde noget af sin gamle form og spille en større rolle. Han fungerede ihvertfald meget godt i Milan under Ancelotti, hvorfor ikke nu?
Fordi han er fire år ældre og rundt regnet 33 skadespauser rigere?
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
- JanJr
- Gæst
-
Btw, er der nogle der ved hvad han tjener?
JanJr skrev: Dejligt at høre, men vær sød og sælge ham!
Btw, er der nogle der ved hvad han tjener?
10 mio € plus det løse p.a. netto.
Er vi ikke ved at være der hvor klubben alvorligt bør overveje at tilbyde en potentiel køber at subsidiere hans løn i et års tid, lidt a la hvad man gjorde med Raul og Schalke i sin tid? Ingen anden sammenligning mellem de to spillere ment, men selv en halvering af hans lønudgift plus en endelig løsning på dilemmaet og plads i truppen synes jeg efterhånden ville være udgiften værd.