Zidane bestod træner-eksamen

13 år 3 uger siden #1 af Siempre Madrid

Zinedine Zidane bliver assistent for Carlo Ancelotti i den kommende sæson og dermed følger den franske legende sit hjerte og får en stilling nær sidelinien.

Sådan har planen nemlig været for Zidane, som gennem længere tid har forberedt sig på en træner-rolle og nu har fået muligheden for at bruge sin egen viden sammen med Carlo Ancelottis erfaring i Real Madrid.

Zinedine Zidane vil dog ikke starte på bar bund, for siden han satte støvlerne på hylden har han deltaget i flere træner-kurser og i de seneste måneder har han flere gange været i Paris for at modtage lektioner i træner-gerningen.

Det mundede i går ud i en veloverstået eksamen, som nu tillader Zinedine Zidane at blive træner i en hvilken som helst klub i verden og derfor kan han nu forene teori med praksis i samarbejdet med Ancelotti, som også får lov til at udvikle sig i forhold til franskmandens indflydelse på truppen til den kommende sæson, hvilket allerede er bevist med købet af Isco, som kom i stand via Zidanes flotte arbejde i kulissen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Zidane bestod træner-eksamen
Zidane har altid været mit helt store idol, så jeg glæder mig virkelig til at se ham på bænken og i fremtiden måske dirigerende fra sidelinjen som chefen. Hans indflydelse på den fremtidige trup kan man jo ikke andet end glæde sig til at se udført i praksis, vi er jo allerede allesammen ekstatiske over hans franske scoop til forsvaret!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum