Higuaín er Arsenal-spiller

13 år 3 uger siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge Fox Sports er Gonzalo Higuaín blevet enig med Arsenal om en kontrakt af tre års varighed.

Den argentinske angriber har længe været kædet sammen med London-klubben og fik derfor lov til at forhandle sine personlige forhold på plads efter at Arsenal og Real Madrid var blevet enige om en overgangs-sum på 27 mill. €.

Gonzalo Higuaín drager i morgen til London for at underskrive kontrakten.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Higuaín er Arsenal-spiller
synes ikke godt om :(

men det var vel uundgåeligt

Hala

13 år 3 uger siden #3 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Super. 27 mil er dejligt.

13 år 3 uger siden #4 af Siempre Madrid
Fint nok at få den sag afsluttet og 27 mill. € lyder som en god pris.

• Redondo
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #5 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Kan ikke se nyheden på Fox?

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #6 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Jeg synes det er positivt for alle parter. Jeg er overrasket over at det endelig er lykkedes Real Madrid at lave et godt salg. Synes det er lang tid siden at RM har solgt en spiller for den reelle værdi(eller over).

13 år 3 uger siden #7 af Siempre Madrid

Redondo skrev: Kan ikke se nyheden på Fox?

Ah, verdammt, det er på den latinamerikanske udgave, siger Marca.

13 år 3 uger siden #8 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Higuaín er Arsenal-spiller

Siempre Madrid skrev: Fint nok at få den sag afsluttet og 27 mill. € lyder som en god pris.

Fint at man sælger allerede nu i stedet for at vente til de sidste transferdage, men når det er sagt så synes jeg at 27€ mio er for lidt. Vi købte Isco for 30, så jeg mener at Higuain minimum burde koste 35.

Men når jo, det er Arsenal og de giver ikke mere end 220 mio euro for en spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #9 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Higuaín er Arsenal-spiller

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev: Fint nok at få den sag afsluttet og 27 mill. € lyder som en god pris.

Fint at man sælger allerede nu i stedet for at vente til de sidste transferdage, men når det er sagt så synes jeg at 27€ mio er for lidt. Vi købte Isco for 30, så jeg mener at Higuain minimum burde koste 35.

Men når jo, det er Arsenal og de giver ikke mere end 220 mio euro for en spiller.

220 mio euro er nu også fint for mig ;-)

• unrectify
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #10 af unrectify
Besvaret af unrectify på emne Higuaín er Arsenal-spiller

ZizouMo skrev:

Hans pris ligger i omegnen af €30 mio. At vi ender med at få €27 mio. er ikke for lidt, når man tænker på at han ikke længere er ønsket i Real Madrid, og dermed skal væk, hvilket betyder at hans pris kan presses en smule ned.

Hvad vi i øvrigt betaler for Isco er ikke relevant i forhold til Higuain. Isco er spansk, en mulig kommende verdensstjerne, har stort marketingspotentiale etc.

Der er langt mere i spil når man kigger på spillernes pris end blot hvor lang tid de har tilbage af deres kontrakt og deres alder. Isco's pris blev uden tvivl også presset en smule op i og med City ville have den talentfulde spanier.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved unrectify.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #11 af Champen
Besvaret af Champen på emne Higuaín er Arsenal-spiller

unrectify skrev:

ZizouMo skrev:

Hans pris ligger i omegnen af €30 mio. At vi ender med at få €27 mio. er ikke for lidt, når man tænker på at han ikke længere er ønsket i Real Madrid, og dermed skal væk, hvilket betyder at hans pris kan presses en smule ned.

Hvad vi i øvrigt betaler for Isco er ikke relevant i forhold til Higuain. Isco er spansk, en mulig kommende verdensstjerne, har stort marketingspotentiale etc.

Der er langt mere i spil når man kigger på spillernes pris end blot hvor lang tid de har tilbage af deres kontrakt og deres alder. Isco's pris blev uden tvivl også presset en smule op i og med City ville have den talentfulde spanier.

Det er da et af de værste argumenter, jeg har set. Isco er spansk, og derfor er det naturligt, at han koster mere end Higuain, som er argentiner. Stopper denne spanske eufori aldrig? Det er jo blevet helt sygt.

13 år 3 uger siden #12 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Jeg får et mindre chok hver gang, jeg læser disse sensationsoverskrifter, nogle gange af det gode og andre gange af det dårlige. Det ene øjeblik er Kaka allerede solgt og nu det samme med Higuain...

Men jeg håber, at rygtet er sandt. Beløbet i sig selv, er måske en anelse under min egen prissætning af ham, men hvad der er væsentligt er, at Higuain kommer videre i sin karriere, og at klubben kan får færdiggjort trupsammensætningen til den kommende sæson så hurtigt som muligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Jaken.

Leveret af Kunena Forum