Higuaín er Arsenal-spiller

13 år 3 uger siden #13 af raul7=kongen
Dagens meldinger i Marca går faktisk netop på, at vi også giver €27 for Isco, endda over tre rater.

Reelt lugter det lidt af at man har købt Isco, herefter siddet i forhandlinger om Pipita og så tænkt: "Hvis det kan gå lige op med de to i regnskabet, så lad os tage den."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #14 af Siempre fiel
Får helt ondt i maven af at se det skrevet. Selv om det self ik er nogen som helst overraskelse. Og når nu han åbenbart sku væk, så er det self positivt at det sker på dette tidspunkt i stedet for senere.

Prisen, tjaa, hvis Cavani er 63 mio værd, så er 27 for Higuaín jo nærmest en skændsel, omend man jo ik ka sammenligne ting sådan direkte, da de allermest eftertragtede spilleres pris altid ligger usammenligneligt højt - her taler vi om de 3-5 mest eftertragtede på markedet på et givent tidspunkt. Alligevel synes jeg dog det så absolut ikke man ka gå så langt at sige det ligefrem er en GOD handel.

Hva værre er, så har vi nu solgt vores bedste angriber og det ligner at det blir Morata der ska bære byrden - det er bare at krydse fingre for at han meget hurtigt blir meget god, for der ka vel ik være mange der stadig tror på at Benzema ka finde et acceptabelt niveau. Men ok, vi må jo bare håbe på Morata, selv om han i de få kampe han har været med i - ik mindst mod Barca - lignede en ynglingespiller der var med i den forkerte kamp.

Nuvel, salget af Higuaín ku desværre ik undgås, da han helt naturligt ik gider blive i klubben efter aldrig at ha fået den anerkendelse og tiltro han fortjener. Så må vi jo som sagt krydse fingre for at Benzema pludselig kommer til at ligne en spiller der spiller for Real Madrid og ik Avarta.

Kæmpe øv - jeg begynder desværre så småt at frygte at det her vindue ender med et køb af det tekniske vidunder Kondogbia eller Illarramendi - og det er så det. Så er jeg sikker på at alle økologerne nok ska juble over hvor lidt penge vi har brugt (næsten så man sku tro at de havde en personlig interesse i at Real Madrid har penge på kontoen og sparer op i stedet for at bruge penge på spillere), mens jeg nok kommer til at ærgre mig over at hold som Bayern (Götze og sikkert Lewan) og Barca (Neymar og måske endda Thiago Silva) har oprustet og bare er blevet endnu bedre.

Nu er det ik fordi jeg med vilje vil falde tilbage i min gamle rolle som sortseer, men selv om jeg er virkelig glad og tilfreds for de indkøb/tilføjelser vi indtil nu gjort i Isco, carvajal, Morata og ik mindst Jese (har med vilje udeladt Casemiro, da jeg indtil nu ik ka se hvordan manden overhovedet ka begå sig over den spanske Segunda B), så har jeg bare lidt svært ved at se at vi har forbedret os så markant at vi har nogen jordisk chance for at bide skeer med de allerbedste. Et hold bygget op omkring en midtbane med Alonso og Khedira og en fortsat tiltro til spillere som Di Maria og Benzema virker imo naivt.

13 år 3 uger siden #15 af Siempre Madrid
Florentino Pérez mangler fortsat at spille med musklerne og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han henter Gareth Bale, samt en midtbanespiller og en angriber og de to sidstnævnte skal naturligvis have en vis kaliber, men det tror jeg også at de vil have.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 3 uger siden #16 af Steen
Besvaret af Steen på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Nu er Cavani jo heller ikke 63 millioner euro værd, det er bare Napoli der ikke vil sælge ham for mindre, da han selv skrev under på en kontrakt hvor frikøbsklausulen var på den højde. De er ikke tvunget til at sælge, og derfor kan de kræve den fulde pris.

27 millioner for Higuain er en god pris, nu skal han bare sælges og så er det ude af verden.

13 år 3 uger siden #17 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Higuaín er Arsenal-spiller

Champen skrev:

unrectify skrev:

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev: Fint nok at få den sag afsluttet og 27 mill. € lyder som en god pris.

Fint at man sælger allerede nu i stedet for at vente til de sidste transferdage, men når det er sagt så synes jeg at 27€ mio er for lidt. Vi købte Isco for 30, så jeg mener at Higuain minimum burde koste 35.

Men når jo, det er Arsenal og de giver ikke mere end 220 mio euro for en spiller.

Hans pris ligger i omegnen af €30 mio. At vi ender med at få €27 mio. er ikke for lidt, når man tænker på at han ikke længere er ønsket i Real Madrid, og dermed skal væk, hvilket betyder at hans pris kan presses en smule ned.

Hvad vi i øvrigt betaler for Isco er ikke relevant i forhold til Higuain. Isco er spansk, en mulig kommende verdensstjerne, har stort marketingspotentiale etc.

Der er langt mere i spil når man kigger på spillernes pris end blot hvor lang tid de har tilbage af deres kontrakt og deres alder. Isco's pris blev uden tvivl også presset en smule op i og med City ville have den talentfulde spanier.

Det er da et af de værste argumenter, jeg har set. Isco er spansk, og derfor er det naturligt, at han koster mere end Higuain, som er argentiner. Stopper denne spanske eufori aldrig? Det er jo blevet helt sygt.

Er også meget træt af alt det spanske spiller halløj. Sku lige før man vil gå ned i niveau herinde på forummet hvis der er spansk dna ift udlandsk dna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

13 år 3 uger siden #18 af anes
Besvaret af anes på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Siempre Fiel man kan heller ikke lade være med at komme med sådan et indlæg hvis man har fulgt forummet herinde, det virker virkelig naivt og tro at vores indkøb skulle kunne forstærke vores chancer i næste sæson.
Endda med nyheden i Marca igår om at Florentino har opgivet at hente Bale og at han derfor vælger at beholde Di Maria, der fik jeg ligesom nok af det her transfervindue.
Jeg er uenig med dig i at vi skulle have beholdt Higuain, han er virkelig ikke på topniveau og slet ikke god nok efter hans skade. Men vi kan hurtigt blive enige om at Benzema var angriberen der skulle være smidt ud af døren først og måske endda til Avarta.
Morata har lang vej og jeg tror ikke på vi har en ny verdensklasseangriber i ham, han blev jo 2. valg efter Joselu for to sæsoner siden da Joselu begyndte og banke kasser ind og han er lige blevet udlejet til Frankfurt fra Hoffenheim.

13 år 3 uger siden #19 af Dios
Besvaret af Dios på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Måske er man naiv, hvis man tror, at indkøbende indtil videre har været fantastiske, plus salgene. Men i min optik er man en anelse mere naiv og dumdristig, hvis man tror flere stjernespillere hjælper på problemet.
Er det bare mig, eller har vi ikke set resultatet af det et par gange før? Lad mig minde jer om, at vores nuværende hold indtil videre har kostet over 3 milliarder, og den ene stjernespiller er hentet efter den anden.

Ufatteligt, at folk ikke kigger imod de 2 bedste i verden plus Barca.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #20 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Higuaín er Arsenal-spiller

asp3200 skrev:

Champen skrev:

unrectify skrev:

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev: Fint nok at få den sag afsluttet og 27 mill. € lyder som en god pris.

Fint at man sælger allerede nu i stedet for at vente til de sidste transferdage, men når det er sagt så synes jeg at 27€ mio er for lidt. Vi købte Isco for 30, så jeg mener at Higuain minimum burde koste 35.

Men når jo, det er Arsenal og de giver ikke mere end 220 mio euro for en spiller.

Hans pris ligger i omegnen af €30 mio. At vi ender med at få €27 mio. er ikke for lidt, når man tænker på at han ikke længere er ønsket i Real Madrid, og dermed skal væk, hvilket betyder at hans pris kan presses en smule ned.

Hvad vi i øvrigt betaler for Isco er ikke relevant i forhold til Higuain. Isco er spansk, en mulig kommende verdensstjerne, har stort marketingspotentiale etc.

Der er langt mere i spil når man kigger på spillernes pris end blot hvor lang tid de har tilbage af deres kontrakt og deres alder. Isco's pris blev uden tvivl også presset en smule op i og med City ville have den talentfulde spanier.

Det er da et af de værste argumenter, jeg har set. Isco er spansk, og derfor er det naturligt, at han koster mere end Higuain, som er argentiner. Stopper denne spanske eufori aldrig? Det er jo blevet helt sygt.

Er også meget træt af alt det spanske spiller halløj. Sku lige før man vil gå ned i niveau herinde på forummet hvis der er spansk dna ift udlandsk dna.

Det er nok et dårligt argument, ja men.... udover det syntes jeg også Isco er mere værd end Higuain det har han da vist med nogle flotte kampe...

Så skal det også siges, at nogle drømmer om at have en masse spanske spillere(mig) fordi at det vil være fantastisk ligesom Barcelona, at kunne have 6 mand fra start i hver landskamp, hvor vi jo kun har 3... Isco og Carvajal skal nok komme på landsholdet så er vi 4, og Jese om nogle år, men så tror jeg også Iker er ved at være færdig(I sær med det dårlig niveau han har haft iår, men ham gider folk ikke have væk?, når Jese er klar til landsholdet, og så er vi stadig "kun" på 4...

Det fint nok andre syntes man bare skal købe ind hver år, bare fordi nogle har haft en dårlig sæson, og nogle ved have små ændringer, og nogle ønsker spanske spillere.... Hver sin mening og det skal man da have love til, dette er jo ikke Nordkorea...

13 år 3 uger siden #21 af Siempre fiel

Dios skrev: Måske er man naiv, hvis man tror, at indkøbende indtil videre har været fantastiske, plus salgene. Men i min optik er man en anelse mere naiv og dumdristig, hvis man tror flere stjernespillere hjælper på problemet.
Er det bare mig, eller har vi ikke set resultatet af det et par gange før? Lad mig minde jer om, at vores nuværende hold indtil videre har kostet over 3 milliarder, og den ene stjernespiller er hentet efter den anden.

Ufatteligt, at folk ikke kigger imod de 2 bedste i verden plus Barca.

Så hvis man ik mener Illarramendi hæver holdets niveau noget særligt - så tror man naturligvis på at "flere stjernespillere hjælper på problemet"?

Jeg tror ik umiddelbart på at "flere stjernespillere hjælper på problemet", men på den anden side er jeg ik sikker for hvem er det lige der afgører hvem der er stjernespillere og hvem der ik er. Taler vi spillere a la Bale, Cavani, Neymar, Kun osv, eller hvis man er fortaler for en Verratti, Gündogan eller Vidal - er man så oz en af de naive der bare ønsker stjernespillere som du taler om?

Jeg ved jo udmærket godt at "stjernespiller" er et fy-ord på dette forum, men jeg ku bare VIRKELIG godt tænke mig at man krydrede tilføjelsen af gode, unge spillere med en spiller på den centrale midt som er garanti for kvalitet og som ka være et referencepunkt på holdet i flere år frem. Det var Xabi i nogen grad i et par år, men han ka ik løfte os i kampene mod de store hold og derfor føler jeg vi mangler. Men hvis man ønsker en rigtig kvalitetsspiller der som følge af sine afprøvede evner koster dyrt - så er det nu åbenbart noget med at man er naiv fordi nogen måske kalder en sådan spiller for en "stjernespiller". Undskyld mig, men jeg har simpelthen svært ved helt at fatte diskussionen. Jeg må vist bare erkende at jeg er naiv, da jeg brændende ønsker Vidal til holdet - og nogen vil måske kalde ham en "stjernespiller", da kvalitet som bekendt koster og han jo altså derfor er en dyr herre..

Og så lige for at gøre noget helt klart, så mener jeg stadig det er fine tilføjeler vi har gjort indtil videre, men jeg ser bare ik vores hold som væsentligt bedre end sidste år (bortset fra højre back og bedre konkurrence til Di Maria som bare stadig er pivringe). Jeg har efterhånden affundet mig med at vi kommer til at sku stole på Benzemas evner (DÉT ER SCARY!) og jeg ka leve med at Bale ik kommer og vi ska beholde nitten, Di Maria, men det er så kun fordi jeg virkelig tror og håber på Jese. Men jeg ka bare ik acceptere hvis vores centrale midt, som er SÅ vigtig, ska bestå af over-the-hill Alonso, tonstunge Khedira, Casemiro (???) og Modric som man jo indtil videre ik aner hvor man har, men dog ka håbe på stepper op. Dén midtbane er ik i top 10 i verden og den er flere klasser dårligere end hva Barca, Juve og Bayern ka præstere.

Nå, det kom lidt langt off topic, sorry.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

13 år 3 uger siden #22 af Raul7-2880
Indtil videre ser dette transfervindue sort ud for Real. Ikke én spiller, som man har hentet indtil nu, har kvaliteten til at spille sig i starts 11'eren med det samme. Ved godt mange her i forummet er blevet spansk-elskere (sandsynligvis pga. Barca har haft en stor succes med dette - bevidst eller ubevidst).
Jeg savner stadig en allround midtbanespiller såsom: Helst Vidal men ellers er Gundogan og Veratti nogle gode kandidater.
Så skal hullet til Higuain lukkes, og nej Morata kan Pt. ikke udfylde det. Men det kan Cavani, Suarez eller Zlatan i aller højeste grad og samtidige give Benzema høj konkurrence om pladsen (noget som Morata langt fra er i stand til).
Hvis man ikke køber en angriber er Bale den oplagte mulighed. Hvis nu Benzema er i dårlig form eller er skadet kunne man stille således op:

......................Xabi, Khedira/Vidal....................
Di Maria/Isco........Özil....................Bale
.........................Ronaldo..........................
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

13 år 3 uger siden #23 af Dios
Besvaret af Dios på emne Higuaín er Arsenal-spiller
Siempre fiel.

Svarede dig i tråden: Real Madris hold 2013/2014 :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #24 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Higuaín er Arsenal-spiller

Raul7-2880 skrev: Indtil videre ser dette transfervindue sort ud for Real. Ikke én spiller, som man har hentet indtil nu, har kvaliteten til at spille sig i starts 11'eren med det samme. Ved godt mange her i forummet er blevet spansk-elskere (sandsynligvis pga. Barca har haft en stor succes med dette - bevidst eller ubevidst).
Jeg savner stadig en allround midtbanespiller såsom: Helst Vidal men ellers er Gundogan og Veratti nogle gode kandidater.
Så skal hullet til Higuain lukkes, og nej Morata kan Pt. ikke udfylde det. Men det kan Cavani, Suarez eller Zlatan i aller højeste grad og samtidige give Benzema høj konkurrence om pladsen (noget som Morata langt fra er i stand til).
Hvis man ikke køber en angriber er Bale den oplagte mulighed. Hvis nu Benzema er i dårlig form eller er skadet kunne man stille således op:

......................Xabi, Khedira/Vidal....................
Di Maria/Isco........Özil....................Bale
.........................Ronaldo..........................

Syntes nu CL semifinale 3 år i træ er udmærket, self ikke godt nok , men hvis vores trup er så "dårlig" som folk gør den til, så er det da ret flot.... Der er lang tid tilbage, tror og håber vi får hentet et par spilere til, om det bliver stjerner til over 500 mil, ved jeg ikke.....

Leveret af Kunena Forum