Adán fortid i Real Madrid

13 år 3 uger siden #1 af Daniel

Mourinho havde fidus til ham; det har Ancelotti øjensynligt ikke. Real Madrid har i hvert fald fortalt Adán, at han er fri til at lede efter ny arbejdsgiver, selvom han stadig har ét år tilbage af sin nuværende kontrakt. Det har været kendt længe i indre kredse, at Adáns fremtid i Real Madrid har set meget dyster ud, hvorfor nyheden om, at Real Madrid har accepteret at lade ham skifte ikke er videre overraskende i de spanske medier.

Adáns agent, Iñaki Espizua, har derfor haft møde med Real Madrid for at finde en løsning på spillerens fremtid, som ser særdeles sort ud; Adán står forståeligt nok i skyggen af vintererhvervelsen, Diego López og Real Madrids anfører, Iker Casillas. Adán har umiddelbart ingen ambitioner om at blive Real Madrids tredjevalg på målmandsposten, hvorfor han formentlig sætter pris på løsningen med, at han kan forlade Real Madrid kvit og frit for at indfri egne ambitioner med fodboldtilværelsen.

Adán har med sine kun 26 år alle muligheder for at bryde igennem i en af Spaniens midterklubber; der gisnes i skrivende stund om, at Thomás Mejías bliver ny tredjemålmand, da der spekuleres i, at Jesús Fernández også forlader klubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Adán fortid i Real Madrid
Mou havde fidus ?? hvordan skal den forstås ??

Jeg synes Adan blev brugt i et magtspil mellem Mou og Casillas.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 3 uger siden #3 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Adán fortid i Real Madrid

Hugol skrev: Mou havde fidus ?? hvordan skal den forstås ??

Jeg synes Adan blev brugt i et magtspil mellem Mou og Casillas.

Sætningen er lavet med et glimt i øjet, derfor den med Ancelotti lige efter ;) jeg gad bar ikke hive magtkampen op EN gang til, Hugol!

Håber det er OK :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

13 år 3 uger siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Adán fortid i Real Madrid
:-)

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum