Tottenham viser interesse for Jesé

13 år 3 uger siden #1 af Siempre Madrid

U20-VM sluttede brat fra Jesé Rodríguez og Spanien i går, da man blev slået ud af Uruguay efter forlænget spilletid.

Det betyder, at det unge stortalent nu kan vende tilbage til Madrid for at få afklaret sin fremtid og måske ligger den slet ikke i Real Madrid i første omgang.

Engelske Sky Sports mener nemlig at vide, at Tottenham vil byde 11,5 mill. € for Jesé som et modsvar til Real Madrids interesse i Gareth Bale. Jesé har kontrakt-udløb næste sommer og han afviser angiveligt på forhånd en udlejning, idet han mener at have gjort sig fortjent til chancen på førsteholdet.

Såvel Florentino Pérez som Zinedine Zidane gjorde det dog klart inden U20-VM, at Jesé burde have en plads i førsteholdstruppen og derfor forventes det, at man sætter sig til forhandlingsbordet med et ordentligt tilbud til stortalentet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #2 af Hugol
Jese må på ingen måder indgå i en handel med Bale. Det virker heldigvis til at være ren medie spekulation !!!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

13 år 3 uger siden #3 af El_Juan
Taget Jesés seneste udtalelser i betragtning, så er det jo ikke kun ren og skær spekulation. Man kan så begynde at tolke en masse på hans udtalelser og læse lidt mellem linierne.

Jeg tror, at Jesé - med sine seneste udtalelser - ytrer et klart ønske om, at få at vide, hvor han står og hvilke planer klubben egentlig har med ham. Sådan helt konkret. Derfor udelukker han heller ikke, at forlade Real Madrid, hvilket egentlig er logisk nok. Selvfølgelig kan det ligeledes være, at han udtaler sig, for at presse lidt på i forhold til kontraktforhandlingerne med Real Madrid. Det kan heller ikke afvises.

Vi må se hvad der sker. Jeg kunne godt tænke mig, at man giver ham chancen, men hvis nu alle parter går hen og bliver enige om, at han skal sælges med en tilbagekøbsklausul - ligesom det var tilfældet med Carvajal - så er det måske heller ikke en dårlig mulighed. Vi får se, hvordan og hvorledes.

• Brian_H
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #4 af Brian_H
Besvaret af Brian_H på emne Tottenham viser interesse for Jesé
Jese er et fantastisk talent, men han har ikke formatet i at spille for Real Madrid.

Hvis man kan forhandle med Tottenham, hvor man sender Jese og en pose penge, hvor man får Bale, skal man gøre det.

13 år 3 uger siden #5 af DarioGomez

Brian_H skrev: Jese er et fantastisk talent, men han har ikke formatet i at spille for Real Madrid.

Hvis man kan forhandle med Tottenham, hvor man sender Jese og en pose penge, hvor man får Bale, skal man gøre det.

Helt enig. Man kunne evt erstatte ham med Ashley Cole?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Gotten, rezamadridista, Hugol, MMM

13 år 3 uger siden #6 af Hugol

El_Juan skrev: Taget Jesés seneste udtalelser i betragtning, så er det jo ikke kun ren og skær spekulation. Man kan så begynde at tolke en masse på hans udtalelser og læse lidt mellem linierne.

Jeg tror, at Jesé - med sine seneste udtalelser - ytrer et klart ønske om, at få at vide, hvor han står og hvilke planer klubben egentlig har med ham. Sådan helt konkret. Derfor udelukker han heller ikke, at forlade Real Madrid, hvilket egentlig er logisk nok. Selvfølgelig kan det ligeledes være, at han udtaler sig, for at presse lidt på i forhold til kontraktforhandlingerne med Real Madrid. Det kan heller ikke afvises.

Vi må se hvad der sker. Jeg kunne godt tænke mig, at man giver ham chancen, men hvis nu alle parter går hen og bliver enige om, at han skal sælges med en tilbagekøbsklausul - ligesom det var tilfældet med Carvajal - så er det måske heller ikke en dårlig mulighed. Vi får se, hvordan og hvorledes.

Disse udtalelser kører helt tilbage til januar, så jeg kan ikke se hvorfor et Tottenham skifte ikke skulle være ren medie spekulation. Dog er jeg enig med dig i at Jese kan forlade Real Madrid, hvis der ikke der er en fremtid for ham på første holdet. Han er for god idag til blot at spille i 2 division. Det samme gælder Morata hvis vi skulle gå hen og sikrer os en angriber mere.
I den anden tråd om Higuain, kan Morata ligeledes få problemer hvis han bliver.

De unge spillere gør det eneste rigtige, de kan ikke stå som statister i et sygt spil som Florentino/Calderon har haft kørende i 10 år. Der skal være plads til dem, og det er der ikke hvis vi henter flere spillere udover Illara.

13 år 3 uger siden #7 af r-mb-q
# 4

Hvis Jese ikke kan spille sig på holdet så kommer der da aldrig en op fra vores ungdomsrækker????? Han er nok det største talent siden en hvis nr 7.........

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved r-mb-q. Begrundelse: manglende tekst

13 år 3 uger siden #8 af Hugol

r-mb-q skrev: # 4

Hvis Jese ikke kan spille sig på holdet så kommer der da aldrig en op fra vores ungdomsrækker????? Han er nok det største talent siden en hvis nr 7.........

Du skal lige huske at det ikke dur at refere til nummer, da man kan tage de nye indlæg øverst, og så får de et andet nummer. Så hellere skriv brugerens nick, eller citer samtalen ;-)
Anyway så er jeg helt enig. Jese har helt klart fortjent at komme direkte op første holdet, og alt hvad der hedder udlejning/tilbagekøbs klausul kan vi godt putte direkte i skralderen.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

13 år 3 uger siden #9 af Gotten
Omend kan jeg nu godt forstå jese. Jeg tror han venter og ser hvad der sker med Bale, hvis Bale kommer er han alt for langt fra truppen og vil forståeligt nok søge et andet sted hen. Derfor er jeg også fortaler for man ikke køber Bale. Hvis vi ikke satser på et talent som Jese kan vi lige så godt droppe talentudviklingen. Selvom vi selvfølgelig også har tjent på dem de senere år.

13 år 3 uger siden #10 af El_Juan

Hugol skrev:

El_Juan skrev: Taget Jesés seneste udtalelser i betragtning, så er det jo ikke kun ren og skær spekulation. Man kan så begynde at tolke en masse på hans udtalelser og læse lidt mellem linierne.

Disse udtalelser kører helt tilbage til januar, så jeg kan ikke se hvorfor et Tottenham skifte ikke skulle være ren medie spekulation. Dog er jeg enig med dig i at Jese kan forlade Real Madrid, hvis der ikke der er en fremtid for ham på første holdet. Han er for god idag til blot at spille i 2 division. Det samme gælder Morata hvis vi skulle gå hen og sikrer os en angriber mere.
I den anden tråd om Higuain, kan Morata ligeledes få problemer hvis han bliver.

De unge spillere gør det eneste rigtige, de kan ikke stå som statister i et sygt spil som Florentino/Calderon har haft kørende i 10 år. Der skal være plads til dem, og det er der ikke hvis vi henter flere spillere udover Illara.

Min pointe er egentlig blot, at det ikke kun er ren og skær spekulation i al almindighed (selv om det måske er tilfældet med lige netop dette rygte). Hvordan kan det være spekulation, når han selv har åbnet op for muligheden for at forlade Real Madrid?

Det er egentlig uinteressant, at Tottenham lige pludselig meldes interesserede i ham. I hvert fald som jeg ser det. Det væsentlige og grunden til, at det ikke blot er ren spekulation, er at han netop selv har været ude og udtale sig for nylig. Jeg snakker om hans seneste udtalelser. Og de er altså dugfriske og ikke fra januar.
Hvilket vel er meget relevante, taget hans kontraktmæssige forhold i betragtning og taget i betragtning, at han vel lige netop må have et ønske om at få afklaret sin fremtid. Disse forhold og hans seneste udtalelser gør, at det ikke blot er ren spekulation omkring hans fremtid. Det er muligt, at lige netop rygtet om Tottenham er ren spekulation, men det er uinteressant, som jeg ser det.

Jesés seneste udtalelser, som jeg refererer til: www1.skysports.com/football/news/11675/8...rid-s-Jese-Rodriguez

Så er vi tilbage ved min oprindelige kommentar: "Jeg tror, at Jesé - med sine seneste udtalelser - ytrer et klart ønske om, at få at vide, hvor han står og hvilke planer klubben egentlig har med ham. Sådan helt konkret. Derfor udelukker han heller ikke, at forlade Real Madrid, hvilket egentlig er logisk nok. Selvfølgelig kan det ligeledes være, at han udtaler sig, for at presse lidt på i forhold til kontraktforhandlingerne med Real Madrid. Det kan heller ikke afvises". Og det er egentlig det vigtigste at have i baghovedet lige nu, når snakken falder på Jesé og hans fremtid. Sådan anskuer jeg i hvert fald situationen i et større perspektiv.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.

Leveret af Kunena Forum