Casado som ny venstre back?
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid er på jagt efter et alternativ til Marcelo på venstre back-positionen, hvis Fabio Coentrao som ventet forlader klubben.
Og måske findes denne spiller i egne rækker. I hvert fald spekuleres der i, at Jorge Casado kan være den udvalgte til at træde op i førsteholds-truppen, hvor det foreløbig kun er blevet til en kamp, nemlig mod Ponferradina i Copa del Rey i sæsonen 2011/12, men til gengæld har Casado været en nøglespiller for Real Madrid Castilla og han er da også en af de få spillere fra det hold, som har foreløbig ikke har besluttet sig for at søge nye udfordringer.
Carlo Ancelotti vil dog i første omgang forsøge at få Fabio Coentrao til at blive i truppen, men lykkes det ikke, kan det altså blive endnu en spanier fra egne rækker, som får chancen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid 7 skrev: Hvis han er bedre en Fabio så er det fint med mig
En portugisisk landsholdsspiller mod en Castilla-spiller...............arh, et vildt skud vil være, at Fabio er lige en tand bedre......nej vent, et helt tandsæt!
Når det er sagt, så vil jeg ikke være så nervøs for Casado, for dels vil Marcelo alt andet lige komme til at spille de fleste kampe, dels er der også Arbeloa som mulighed på venstre backen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Jeg er helt overrasket over, at Hugol endnu ikke har noget til tilføje til lige netop denne nyhed ;)
Jeg har givet mit bidrag sekunder efter nyheden kom paa facebook. Casado er efter min mening et glimrende alternativ til ventrebacken sammen med Nacho skulle Marcelo blive skadet. Nu har jeg saa ogsaa fulgt ham i to aar og det er paa tide at han bliver rykket op.
Har valgt at takke af på forum!