Özil foran afgørende sæson
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mesut Özil skal i gang med sin fjerde sæson i Real Madrid og selv om han allerede har konsolideret sig selv som en af de bedste spillere i verden, så kan han fortsat lægge ekstra til sine evner som fodboldspiller og derfor venter der ham en lang og krævende sæson, som af mange betegnes som den sværeste for tyskeren.
Selv om Özil hver sæson har været garant for omkring 35 mål i snit, så er det især på målscorer-fronten, at tyskeren skal forbedre sig markant og det er han da også selv fuldt bevidst om:
- Der er fortsat aspekter i mit spil, som skal forbedres. Især i forhold til antallet af mål. Min statistik er ikke som den burde være.
Af de 35 mål, som Özil er med i per sæson, er det da også især i oplæggerens rolle at man skal finde tyskeren. Således spillede han 53 kampe i 2010/11-sæsonen og scorede ti mål og lavede 28 assists. Året efter blev det til 52 kampe med 29 assists og kun 7 mål, mens han i sidste sæson spillede 52 kampe og lavede 10 mål og 25 assists.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Jeg ville være ligeså glad, hvis Özil lavede 35 assist, og scorede 0 mål end, hvis han lavede 15 mål, og 20 assist. Det giver jo det samme.
Problemet er bare, at folk forventer han så laver 25 assist og 15 mål, og man desværre i fodbold kun kigger på målscoren, og glemmer al det hårde arbejde bag målet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Siempre fiel skrev: Stabilitet, stabilitet, stabilitet - for faen hvor ville han være en super spiller hvis han ku levere mere stabilt i stedet for at falde fuldstændig ud i mere end hver anden kamp
Det er derfor jeg ser en spiller som Isco tage over på den offensive plads inde for meget kort tid. Jeg fatter slet ikke al den ros til Ozil som falder ud i de store kampe også
Har valgt at takke af på forum!
Dog har en ozil et kæmpe problem. Når han endelig er i 100% chancer er han utrolig uskarp, men det siger han så også selv at han skal forbedre.
Glæder mig til at se om isco overtager CM, jeg tvivler.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Hugol skrev:
Siempre fiel skrev: Stabilitet, stabilitet, stabilitet - for faen hvor ville han være en super spiller hvis han ku levere mere stabilt i stedet for at falde fuldstændig ud i mere end hver anden kamp
Det er derfor jeg ser en spiller som Isco tage over på den offensive plads inde for meget kort tid. Jeg fatter slet ikke al den ros til Ozil som falder ud i de store kampe også
Skru ned for Riojaen Hugo.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Minimum 4-5 år mere af magiske Özil. Jeg tør næsten ikke at tænke på, hvor meget han stadig kan udvikle sig.
- Ingen svæver på banen som Zizou!