Nacho snupper yderligere fire år i Madrid
Real Madrid.com har tidligere i dag offentliggjort, at forsvarsspilleren Nacho har underskrevet en ny kontrakt af fire års varighed. Den unge spanier er utvivlsomt en dygtig spiller, og selvom han ikke er at foretrække i startopstillingen hos Real Madrid, er han alligevel et stærkt aktiv i truppen qua sin alsidighed i forsvaret, hvor han dækker samtlige pladser til UG.
Nacho er endvidere et produkt af Real Madrids eget ungdomssystem og denne kontrakt er blot endnu et bevis på, at hovedstadsklubben har et sundt ungdomsprogram, som kan producere dygtige spillere til førsteholdstruppen.
Sidste sæson viste sig at blive Nachos gennembrudssæson. Her spillede han ni kampe i La Liga, tre Copa del Rey-kampe og fik endvidere debut i Champions League på Bernabéu imod hollandske Ajax. Selvom det kan lyde sporadisk kan der ikke herske nogen tvivl om, at Nacho er blevet en bedre spiller qua disse vitale minutter i ny og næ og næste sæson kan vise sig at blive mere indbringende; Coentrao rygtes væk og i denne henseende står Nacho klar i kulissen til at blive førsteudfordrer til venstrebacken, hvor brasilianske Marcelo huserer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brian_H
- Gæst
-
Skal Real Madrid vinde ligaen eller Cl eller for den sags skyld begge turneringer, skal vi have en stor trup med erfarne spillere, i stedet for unge spillere. De unge spillere aldrig har prøvet at stå i en presset situation så ofte som de rutineret har.
Jeg håber virkelig Perëz går ud henter et par markante navne.
Real Madrid es mi vida y el orgullo!!!!
Hala Madrid!!!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Nahco? ;)
Du kan da ikke forvente, jeg staver Nahco korrekt hver gang.... Ups :D
Retter det da lige.... når jeg er ved computeren igen. Kan åbenbart ikke over en mobil enhed :/
- sodhi
- Gæst
-
Brian_H skrev: Det er fint nok klubben satser på egen avl, men når det er sagt, så er jeg overbevist om at klubben ikke vinder La Decima så længe klubben ikke henter nogle markante navne, såsom, Bale, Yaya and you name it.
Brian_H skrev: Skal Real Madrid vinde ligaen eller Cl eller for den sags skyld begge turneringer, skal vi have en stor trup med erfarne spillere, i stedet for unge spillere. De unge spillere aldrig har prøvet at stå i en presset situation så ofte som de rutineret har.
Er det ikke lidt en selvmodsigelse, at ville have en erfaren spiller -- men samtidigt foreslå Bale, der netop er fyldt 23? Han har spillet i én CHL kvartfinale, og det er vel det han har af rigtig international erfaring. Jeg er i øvrigt uenig i, at vi behøver flere stjerner. Vi har brug for breddespillere der holder niveau (Kaka, Di Maria, Callejon, Albiol er alle eksempler på spillere der IKKE gør).