Zlatan et emne?

13 år 2 uger siden #1 af raul7=kongen
Zlatan et emne? blev oprettet af raul7=kongen

Den svenske stjerneangriber Zlatan Ibrahimovic er nu et emne i Real Madrid, hvis man skal tro Sky Sports Italia.

Ifølge det italienske medie har Zlatans agent, Mino Raiola, onsdag aften været i kontakt med repræsentanter fra Real Madrid, om et muligt skifte tilbage til spansk fodbold, som svenskeren forlod tilbage i 2010 efter et mislykket ophold hos FC Barcelona.

Det menes at være Zlatans gode forhold til Carlo Anchelotti, der gør et muligt skifte interessant for alle parter, ligesom PSG givetvis er åbne for et salg af den 31-årige angriber, efter det formodede indkøb af Edinson Cavani.

Selvom rygtet er et af de mere bizarre, skal det ikke afvises som et seriøst emne, såfremt Florentino Perez ikke får held med indkøbene af en anden stjerneangriber og Gareth Bale.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #2 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Zlatan et emne?
Nej tak han er for gammel. :)

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #3 af Champen
Besvaret af Champen på emne Zlatan et emne?
Det ville være et rigtigt spændende køb, med alderen som et af de store minusser. Hvad angår Cavani, så er han stadig Napoli-spiller, så der er I for hurtigt ude, ligesom artiklen som sagde Higuain var Arsenal-spiller.

13 år 2 uger siden #4 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Zlatan et emne?

Champen skrev: Det ville være et rigtigt spændende køb, med alderen som et af de store minusser. Hvad angår Cavani, så er han stadig Napoli-spiller, så der er I for hurtigt ude, ligesom artiklen som sagde Higuain var Arsenal-spiller.

Den er rettet, det kan glippe her på de sene nattetimer, godt med opmærksomme brugere :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411, Champen

13 år 2 uger siden #5 af Steen
Besvaret af Steen på emne Zlatan et emne?
Igen, ja tak! Klart den bedste angriber der er derude som der er mulighed for at købe, og det er også et køb som heller ikke vil afskrive Morata.

Han vil også komme med en kæmpe sult, han vil vise Barcelona hvem han er. Han har stadig ikke vundet CL, og det her vil være hans sidste chance. Han vil uden tvivl være motiveret.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #6 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne Zlatan et emne?
Fantastisk spiller :) En klar forstærkning.
Jeg ser ikke hans alder som noget problem, da de 2-3 år Zlatan vil have tilbage på toppen vil passe perfekt med Morata forhåbentlig kunne tage over.
Jeg tvivler dog stærkt på at Ronaldo og ham kan enes om at dele opmærksomheden. Carlo er jo kendt for sin glimerende mandskabsbehandling ;)
Zidane sagde tidligere på sommeren at Benzema var verdens bedste "9" er, så giver det indkøb ikke nogen mening i mit hoved. Da jeg mener er Zlatan er en bedre angriber end Benzema, hvorved han vil blive henvist til bænken.
Så jeg vil mene at det er en helt anden type angriber man skal kigge efter, hvis man fortsætter sommerens stil med Benzema som klart første valg og Morata skal modnes med flere kampe.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved KesseBM. Begrundelse: fejl

13 år 2 uger siden #7 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Zlatan et emne?
Ja tak.

Det er fint at flere påpeger hans alder, men vi kan altså ikke kun købe unge spillere, og forvente succes. Zlatan er i min optik klart verdens bedste angriber. Han er fysisk overlegen, og har en fantastisk teknik taget sin størrelse i betragtning.

Et indkøb af Zlatan ville for mig være nok i denne sommer! Jeg krydser fingre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

13 år 2 uger siden #8 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Zlatan et emne?
Jeg synes klart at Zlatan vil være et super køb - som mange af jer andre allerede har været inde på, så er han en super angriber, der har en alder, hvor han kun vil holde i 1-2år, hvilket er perfekt. Det vil nemlig give både Morata og Jesé en god mulighed for at lære af Zlantan og Benzema, inden det bliver deres tur til at være første valg!
Derudover vil Zlatan nok kunne købes for ca. 150mio. Hvor imod både Suarez og Cavani begge vil koste kassen, samtidig vil de tage det meste håbe om spille tid fra vores egne unge talenter.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum