Illarramendi tog afsked med Real Sociedad

13 år 2 uger siden #1 af Siempre Madrid

Asier Illarramendi tog i går afsked med Real Sociedad og selv om han glæder sig til de nye udfordringer, så var det ikke let for den 23-årige spiller, som tårevædet måtte fortælle om sin beslutning:

- Beslutningen var ikke let, for jeg er den jeg er på grund af La Real. Jeg var på ferie, da jeg fik kendskab til Real Madrids interesse. Der kom et tilbud, som jeg overvejede og til sidst kom jeg til den konklusion, at det var en enestående mulighed og et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til. Det kostede nogle overvejelser, men det er en god beslutning.

For Asier Illarramendi var det en ære, at Real Madrid viste interesse:

- For det første var det en ære, at Real Madrid viste interesse. At de interesserer sig for en er en drøm. Det er en stor klub, som kæmper om titler og det bliver skønt at skulle kæmpe om det. Jeg har også venner der, som spiller på landsholdet og det havde også indflydelse. Naturligvis også trænerstaben. Beslutningen er taget i fællesska, men i sidste ende er det min. Det er klart, at Real Madrid også er en drøm for mig.

Asier Illarramendi benyttede samtidig lejligheden til at takke Real Sociedad og klubbens tilhængere for deres forståelse for beslutningen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum