Cantera-salg har indbragt mere end 100 mill. €
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid solgte forleden José Callejón for 10 mill. € til Napoli og dermed fortsætter La Xantera med at være en god forretning for Real Madrid.
Således har klubbens unge talenter indbragt mere end 100 mill. € i de seneste syv år og det er fordelt på 25 spillere og La Fábrica fortsætter dermed at være en særdeles indbringende forretning for Real Madrid.
Blandt de største handler er udover Callejón også salgene af Negredo og Granero, som blev solgt for henholdsvis 15 mill. € og 13 mill. €.
Her er listen over de 24 spillere, som er solgt over de seneste 7 år:
15 mill. €: Álvaro Negredo.
(13) Granero
(10) Callejón
(9.5) Javi García
(6) Joselu, Diego López og Rodrigo
(5) Carvajal
(4) Soldado, Parejo, Balboa og De la Red
(3) Jurado, Bueno og Sarabia
(2.5) Juan Carlos og Marcos Alonso
(2.3) Raúl Bravo
(2) Schorch, Mejía og Miguel Torres
(1.5) Portillo og Juanmi Callejón
(1) Fran Rico
(0.6) Szalai
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- falle
- Gæst
-
- falle
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Hva solgte man Callejon for til Espanyol, og købte ham tilbage for ?
Han blev solgt for 1.2 millioner euro til Espanyol, købt tilbage for 5 millioner euro, solgt til Napoli for 10 millioner euro. I alt har man tjent 6.2 millioner euro.
- BossMakaay
- Gæst
-
- Tobiasillas
- Gæst
-
Mens vi står her og nærmeste jubler over vores vidersalg af unge talenter, vi går åbenbart mere op i hvor meget vores klub tjener end hvor meget vi vinder, igår læst jeg at realmadrid er den mest værdifulde sportsklub, også idag læse jeg om hvor store er vores indtjening af salg af talenter, hvad med at få et par af dem op fast i startopstilling, det er lidt skræmmende at den seneste der har taget den tur hedder Casillas og gjort det for 15 år siden. Drop det økonomiske artikler for det har ingen betydning på selve sporten, engang var Barcelona verdens rigeste under núñez ledelsen og det er kun 20 år siden men hvad hjælp det med når de gik en periode på 6 år uden en eneste titel.
Stop all den fokus på pengene, den distrahere os fra hvad Real Madrid virkelig handler om, nemlig sammenhold, titler og at fremme vores egen talenter. For mig virker det som om vi leder efter nogle succesoplevelse når vi bringer disse artikler frem, det balancere lidt på det manglende sportslige succes.
Når alt det her er sagt, så vil jeg gerne understrege at det kan godt være vi er mest værdifulde klub i verden, det kan godt være vi tjente 100 mill i 7 år. Men
Men hvad hjælper det når vi går ud og bruge alle pengene på dyre spiller og stadigvæk ikke vinde noget?????
Tænk over dette regnestykke
7 års talent salg = det vi gav for Ronaldo, ikke at jeg mener at han ikke levet op til forventninger, men i den tid han har været i klubben har han vundet et mesterskab og en del Rey pokalen, det var det hele
Neymar, som er sommerens dyreste spiller er allerede halvt finanseret af thiago salget.
Det samligninger er ikke for at bevise noget andet end at penge politik er næsten enes hos det store klubber og efter køb og salg af spillere sidder de tre store klubber med næsten samme beløb ved hænderne. Det betyder at i sidste ende sidder vi med det sportslige der afgøre om disse handler ind og ud har været en succes eller ej
Se Venligst bort fra stavefejl kl er 4 om morgen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tobiasillas skrev: Of Barcelona har solgt thiago alcantara for 25 millioner alene i år, og det er de skuffet over.
Mens vi står her og nærmeste jubler over vores vidersalg af unge talenter, vi går åbenbart mere op i hvor meget vores klub tjener end hvor meget vi vinder, igår læst jeg at realmadrid er den mest værdifulde sportsklub, også idag læse jeg om hvor store er vores indtjening af salg af talenter, hvad med at få et par af dem op fast i startopstilling, det er lidt skræmmende at den seneste der har taget den tur hedder Casillas og gjort det for 15 år siden. Drop det økonomiske artikler for det har ingen betydning på selve sporten, engang var Barcelona verdens rigeste under núñez ledelsen og det er kun 20 år siden men hvad hjælp det med når de gik en periode på 6 år uden en eneste titel.
Stop all den fokus på pengene, den distrahere os fra hvad Real Madrid virkelig handler om, nemlig sammenhold, titler og at fremme vores egen talenter. For mig virker det som om vi leder efter nogle succesoplevelse når vi bringer disse artikler frem, det balancere lidt på det manglende sportslige succes.
Når alt det her er sagt, så vil jeg gerne understrege at det kan godt være vi er mest værdifulde klub i verden, det kan godt være vi tjente 100 mill i 7 år. Men
Men hvad hjælper det når vi går ud og bruge alle pengene på dyre spiller og stadigvæk ikke vinde noget?????
7 års talent salg = det vi gav for Ronaldo, ikke at jeg mener at han ikke levet op til forventninger, men i den tid han har været i klubben har han vundet et mesterskab og en del Rey pokalen, det var det hele
Neymar, som er sommerens dyreste spiller er allerede halvt finanseret af thiago salget.
Det samligninger er ikke for at bevise noget andet end at penge politik er næsten enes hos det store klubber og efter køb og salg af spillere sidder de tre store klubber med næsten samme beløb ved hænderne. Det betyder at i sidste ende sidder vi med det sportslige der afgøre om disse handler ind og ud har været en succes eller ej
Tidspunktet undskylder også vrøvleriet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg kan godt forstå din bekymrong over problematikken.
Har valgt at takke af på forum!
- Tobiasillas
- Gæst
-
Nej vrøvleriet er når man bryster sig over hvor mange euros man har tjent og ikke give titler en tanke.Siempre Madrid skrev:
Tobiasillas skrev: Of Barcelona har solgt thiago alcantara for 25 millioner alene i år, og det er de skuffet over.
Tidspunktet undskylder også vrøvleriet.
Jeg kan godt mærke at Perez mentalitet har påvirket dig, men tá dog kritikken som en mand og drop artikler om penge osv, Barcelona har været i kæmpe gæld før laporta kom til og se deres triumfer i den periode.
Lad mig sig det kort
Penge har ingen betydning, et godt eksempel er Manchester vs. Chelsea og City
Okay dårligt eksempel fo de sidste to klubber er ikke sunde forretning, men hvad med Arsenal??? En klub der laver overskud og som ikke har vundet en betydningsfulde titel i en evighed.
Lad os være en lillesmule selvkritiske det er sundt og i øjeblikket er det på rette plads.
Lad os få noget succes gennem nogle triumfer og ikke gennem spillesalg/køb
Nåh det blev alligevel ikke kort