Tilhængere: Presi, hent Bale!

13 år 2 uger siden #1 af Siempre Madrid

Florentino Pérez præsenterede i dag Asier Illarramendi på Estadio Santiago Bernabéu foran et talstærkt publikum, som var mødt op for at tage imod den 23-årige basker.

Undervejs i præsentationen blev Florentino Pérez dog flere gange afbrudt af sprudlende Madridistas, som tiljublede præsidenten og kom med nye transfer-ønsker til den kommende sæson. Og der er en spiller, som samler Madridismoen, lyder det til:

- Presi, hent Bale, lød det flere gange fra de fremmødte tilhængere, som fortsat håber på at se den hurtige waliser i Real Madrid-trøjen i den kommende sæson.

Og det er da heller ingen hemmelighed, at Bale også står højt på ønskesedlen hos Florentino Pérez, som ifølge rygter snart rejser til London for at forhandle personligt med Tottenhams formand, Daniel Levy.

Real Madrid har indtil nu brugt omkring 80 mill. € på at hente Dani Carvajal, Casemiro, Isco og Illarramendi og det betyder, at der fortsat er rigeligt med midler til at hente store spillere. Således brugte Florentino Pérez omkring en kvart mia. €, da han for fire år siden blev valgt til præsident og ved sommerens valg, lovede han nye og store investeringer i truppen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #2 af Raul7-2880
Presi, Glem Bale!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, MMM

13 år 2 uger siden #3 af Real Madrid 7
Fint med mig hvis han kommer han er jo den 3 bedste fodbold spiller I verden. :)

13 år 2 uger siden #4 af JesperA
Perez er også altid helt vild i sommervarmen, det er som at slippe en 14-årig teenage-pige løs i et storcenter med farmands kreditkort. Jeg håber han ved hvad han laver, det virker godt nok til at være det helt store checkhæfte han har fremme denne sommer - igen.

13 år 2 uger siden #5 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tilhængere: Presi, hent Bale!

JesperA skrev: Perez er også altid helt vild i sommervarmen, det er som at slippe en 14-årig teenage-pige løs i et storcenter med farmands kreditkort. Jeg håber han ved hvad han laver, det virker godt nok til at være det helt store checkhæfte han har fremme denne sommer - igen.

Hvis man skal se lidt roligt på det har Perez jo i realiteten kun købt 2 spillere.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #6 af DarioGomez

Hugol skrev:

JesperA skrev: Perez er også altid helt vild i sommervarmen, det er som at slippe en 14-årig teenage-pige løs i et storcenter med farmands kreditkort. Jeg håber han ved hvad han laver, det virker godt nok til at være det helt store checkhæfte han har fremme denne sommer - igen.

Hvis man skal se lidt roligt på det har Perez jo i realiteten kun købt 2 spillere.

Tre ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

13 år 2 uger siden #7 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tilhængere: Presi, hent Bale!

DarioGomez skrev:

Hugol skrev:

Tre ...

4, men Carvajal var jo altid i mente om at komme tilbage, og Casemiro var allerede i klubben. Dog kan det næppe betegnes som at Perez er på shop amok ved disse to indkøb. Derfor ser jeg kun Isco og Illlarramendi som reele indkøb.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 2 uger siden #8 af JesperA
Han har vel allerede købt fire, men er der da nogle der seriøst forventer han er ved at være færdig? Han udtaler sig jo om spillere til højre og venstre hele tiden.

Leveret af Kunena Forum