Real Madrid vil bytte Higuaín for Suárez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har angiveligt afbrudt forhandlingerne med Arsenal om Gonzalo Higuaín.
Og engelske Caughtoffside mener at vide, at Real Madrid planlægger at tilbyde ham til Liverpool sammen med en check på 12 mill. € mod at man sender Luis Suárez den modsatte vej.
Liverpool har tidligere været ude og gøre klart, at man ikke har planer om at sælge den uruguayanske angriber, som dog føler sig forfulgt i England og dermed har et ønske om at komme væk. På samme vis ønsker Gonzalo Higuaín også at komme væk fra Real Madrid, som han mener er rendt fra deres løfter om en ny kontrakt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Suarez vil væk
Hvorfor ik...
Hvis man udelukkende ser på Suarez's kvalitet, så er han i samme klasse som Zlatan, Van Persie og Falcao.
Jeg tror sagtens det kunne blive et sportsligt fremragende match, jeg er dog ikke fan af de mange kontroversielle situationer han bringer sig selv i.
Økonomisk er Higuaín + 12 millioner € meget passende. Desuden vil begge klubber og spillere formentlig være tilfredse med skiftet, så den ligger vel egentlig lige til højrebenet.
- Orange You Glad
- Gæst
-
Hvis man som storklub ikke er afskrækket nu, så ved jeg ikke, hvornår man burde være det.
Har man ikke taget ved lære, at alle de situationer med Pepe/Mourinho, der har været usmagelige, og som har skadet Real Madrids image. Suarez er da om nogen, en der kan skabe ballade! Hans ego er der bare ikke plads til.
Derudover er han jo slet ikke den angribertype vi mangler. Han skaber sine chancer selv, er meget egoistisk, og er ikke den type, der bare lige skal sætte en fod/hovedet på en oplæggende aflevering. Modsat Liverpool, så bader vi jo i spillere som Ronaldo, Di Maria, Özil, Modric og Isco der kan skabe chancer. Der er ikke brug for en spillertype dom Suarez.
Bare disse to punkter burde gøre, at man ikke ser Suarez som en mand i den hvide trøje.
- Redondo
- Gæst
-
Higuain underpræsterer og vil væk. Beholder man ham så nægter jeg at tro på at kommer til at præstere. Hvad skulle være hans motivation? Han bliver næppe førsteangriber.
Suarez præsterer og vil væk. Han er skide god og træfsikker. Hans svaghed er så hans underlige optræden til tider. Men det kan man jo få lavet om på. Se bare på Ronbaldo som har ændret sig meget siden United.
På banen får vi med garanti en langt bedre og hårdtarbejdende spiller. Måske det er et sats, men jeg siger det er forsøget værd.