Overbefolket Real Madrid-trup
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid præsenterede i går Asier Illarramendi som ny spiller i truppen, som dermed nu tæller 26 mand, hvilket er en mere end man må indskrive i førsteholdstruppen og dermed står klubben over for det uundgåelige arbejde at få skåret truppen ned med mindst en spiller, plus samme antal, som man har tænkt sig at købe frem til transfervinduets lukning den 31. august.
Lige nu har 22 spillere fået tildelt trøjenummer, men der er endnu ikke uddelt trøjenumre til Nacho, Morata, Casemiro og Jesé Rodríguez, som alle forventes indlemmet i førsteholdstruppen og et af de tilbageværende ledige numre er nr. 11, som menes at være reserveret til Gareth Bale.
Real Madrid har sagt farvel til Carvalho, Essien (returnerer til Chelsea efter udlån) og Callejón, mens Antonio Adán har fået frit lejde til at finde sig en ny klub. Herudover er Coentrao og Higuaín de varmeste emner til at forlade klubben, selv om der ikke i øjeblikket er nogen klar dagsorden for deres fremtid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Steen skrev: Ud: Adan, én CB (formentligt Albiol) , Kaka og Higuain. Hvis der kommer et godt bud på Coentrao så fint, men ellers ikke. Hvis vi henter endnu en midtbanespiller, så håber jeg Casemiro bliver lejet ud/solgt, eller spiller for Castilla i næste sæson. Kommer Bale, så er det farvel til Di Maria. Et Xabi Alonso salg er også en mulighed.
Vi har vel alle dage haft notorisk svært ved at afhænde spillere; lur mig om ikke lønnen har en hel del at sige.
Nå, men er egentlig enig, Steen. Adán smutter, ligesom enten Pepe eller Albiol burde - det er nok med tre til denne position og Nacho som gardering. Kaká må være Ancelottis hovedpine. Jeg ser ikke det store førstnævnte længere. Jeg var i ekstase, da han blev hentet, men skader, manglende selvtillid grundet lidt spilletid, har simpelthen medvirket, at han kun er en ordinær spiller, hvorfor han øjensynligt også er svær at skille sig af med. Pris og kvalitet matcher ikke :)
De andre må gerne blive - for mange udskiftninger er nødvendigvis ikke optimalt. Bale bliver dog nok hentet, hvor El Fideos fremtid ser meget mørk ud!
Steen skrev: Ud: Adan, én CB (formentligt Albiol) , Kaka og Higuain. Hvis der kommer et godt bud på Coentrao så fint, men ellers ikke. Hvis vi henter endnu en midtbanespiller, så håber jeg Casemiro bliver lejet ud/solgt, eller spiller for Castilla i næste sæson. Kommer Bale, så er det farvel til Di Maria. Et Xabi Alonso salg er også en mulighed.
Adan, Coentrao og Di Maria.
Jese og Bale ind.
Higuain ser ud til at blive i klubben indtil videre, han har ikke siden sin udmelding presset for et skifte.
Har valgt at takke af på forum!
- Gæst
-
Dette er præcis hvad jeg ønsker mig. 100% enig.
Netop, og især hans løn er en stor hæmsko. Kaka tror jeg ikke vi kan sælge, men jeg håber på det. Marca skriver, at Ancelotti har snakket i telefon med ham, og han er blevet fortalt at hans præstationer afgøre om han bliver eller ej. De tidlige kampe bliver vigtige for ham, Bournemouth, Lyon og PSG.
Vi må se hvad der sker, de andre salg afhænger af at hvem der bliver købt.
Hugol
Ja jeg tror også han bliver, selvom jeg håber på det modsatte.
The Guardian har dette skrevet i deres avis i morgen:
Wenger vil udforske de andre muligheder der er, og der er grunden til at Higuain ikke er blevet købt endnu.
Men Arsenal fansene er blevet utålmodige, og de kræver handling, ikke bare snak. Han er ude efter Suarez, men jeg er næsten 100% sikker på, at han er for dyr. Når Wenger så indser det, så er Higuain den eneste ledige der ude, og så vil han betale det Perez kræver.
Steen skrev: Daniel
Netop, lønnen er en stor hæmsko. Kaka tror jeg ikke vi kan sælge, men jeg håber på det. Marca skriver, at Ancelotti har snakket i telefon med ham, og han er blevet fortalt at hans præstationer afgøre om han bliver eller ej. De tidlige kampe bliver vigtige for ham, Bournemouth, Lyon og PSG.
Vi må se hvad der sker, de andre salg afhænger af at hvem der bliver købt.
Hugol
Ja jeg tror også han bliver, selvom jeg håber på det modsatte.
The Guardian har dette skrevet i deres avis i morgen:
Wenger vil udforske de andre muligheder der er, og der er grunden til at Higuain ikke er blevet købt endnu.
Men Arsenal fansene er blevet utålmodige, og de kræver handling, ikke bare snak. Han er ude efter Suarez, men jeg er næsten 100% sikker på, at han er for dyr. Når Wenger så indser det, så er Higuain den eneste ledige der ude, og så vil han betale det Perez kræver.
Operacion salida er slet ikke sat igang endnu, og der kan stadig ske ting og sager. Ancelotti har vel bedt om lov til at se sine spillere an, og det er efter min mening kun positivt at Higuain ikke videre har presset for et skifte. Det betyder for mig at han stadig er åben for at blive i klubben, den rigtige måde at gebærde sig på og derfor er jeg vild med Pipita. Jeg tror at Higuains udmeldelse kom af at han har haft en forfærdelig tid under Mourinho, lidt ligesom Casillas har haft det.
Har valgt at takke af på forum!