Real Madrid tæt på at forlænge med Özil
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid er nu så langt fremme i forhandlingerne om en ny kontrakt til Mesut Özil, at man forventer at kunne offentliggøre den i løbet af de kommende uger.
Og der bliver tale om en forlængelse, som strækker sig helt frem til 2019, altså yderligere fire år i forhold til den nuværende kontrakt, som udløber i 2015. Dermed bliver Özil den spiller i Real Madrid-truppen, som har den længstvarende kontrakt, sammen med Dani Carvajal og Asier Illarramendi.
Mesut Özils far, Mustafa Özil, har i den seneste tid været til flere møder på Estadio Santiago Bernabéu for at forhandle kontrakten på plads med José Ángel Sánchez og meget tyder nu på, at han kan se frem til at blive i klubben i mange år frem i tiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Ozil og Isco kommer til at danne en frygindgydendr duo - jeg forventer de begge kommer til at spille fra start!
En forlængelse er generelt kærkommen og ganske fortjent.
Daniel skrev: Ozil eksistens i Real Madrid er altafgørende for klubbens fremtidig succes. Hvis han ikke allerede er det, så spår jeg ham i hvert fald til at blive verdens bedste på sin position om maks. to år. Han har virkelig leveret nogle flotte præstationer, trods et til tider lavt bundniveau.
Ozil og Isco kommer til at danne en frygindgydendr duo - jeg forventer de begge kommer til at spille fra start!
Så du forventer ikke at man henter Bale mere? :-) jeg håber du får ret i ovenstående, og at Bale udebliver. Men jeg er 73%(:P) sikker på at han ender i Madrid denne sommer... Desværre.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Daniel skrev: Ozil eksistens i Real Madrid er altafgørende for klubbens fremtidig succes. Hvis han ikke allerede er det, så spår jeg ham i hvert fald til at blive verdens bedste på sin position om maks. to år. Han har virkelig leveret nogle flotte præstationer, trods et til tider lavt bundniveau.
Så du forventer ikke at man henter Bale mere? :-) jeg håber du får ret i ovenstående, og at Bale udebliver. Men jeg er 73%(:P) sikker på at han ender i Madrid denne sommer... Desværre.
Ét er, hvad jeg mener, andet er, hvad der er aktuelt :)
Jeg kan trods alt kun forholde mig til den nuværende trup og dennes taktiske muligheder, dette vil givetvis ændre sig, såfremt Bale kommer til klubben. Jeg mener, at Bale kan tilføre Real Madrid en masse brugbar kvalitet, og jeg er stadig af den holdning "at det ene ikke udelukker det andet"
De taktiske muligheder er uendelige, og det er vel sagtens ikke givet - selvom Zidane er dennes største fortaler - at Benzema eksempelvis starter inde den kommende sæson ;)