Ancelotti står foran store beslutninger
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Carlo Ancelotti indleder i dag sin trænerkarriere i Real Madrid og han bliver med det samme kastet ud i en svære beslutningsproces i en række prekære sager.
Spanske AS har samlet denne buket af udfordringer, som venter Ancelotti:
Målmandsposten:
Diego López eller Iker Casillas. Førstnævnte blev hentet ind som afløser for Casillas, da denne brækkede en finger i en kamp og var ude af spillet i tre måneder. Her gjorde Diego López det over al forventning, mens Iker Casillas fra sidelinien kunne se sig selv udråbt som muldvarpen i Real Madrids omklædningsrum, der lækkede oplysninger til pressen.
Ángel di María:
Med købet af Isco kan Ángel di Marías position i Real Madrid være truet. Argentineren har ind i mellem haft disciplinære problemer og han er en af de spillere, som har været rygtet væk i løbet af sommeren.
Pepe eller Varane:
Det regnes for givet, at Sergio Ramos er selvskrevet til den ene plads i centerforsvaret, mens den anden plads går til enten portugiseren eller franskmanden. Sidstnævnte imponerede stort i forgangne sæson og er sandsynligvis Zidanes foretrukne valg, men Pepe er et stort og etableret navn at have siddende på bænken.
Sami Khedira:
Den tyske midtbanespillers præstationer er dybt undervurderet, men hans tilstedeværelse på holdet er også et spørgsmål om, hvilken stil der ønskes indført på holdet. Med spillere som Modric, Illarramendi og Xabi Alonso som konkurrenter kan Khedira blive sorteper.
Kaká:
Det lykkedes ikke for Pellegrini og det lykkedes ikke for Mourinho at få brasilianeren til at levere anstændige præstationer, som kunne forsvare den høje pris og løn til ham og denne sæson er der kommet nye konkurrenter til. De allermest optimistiske regner med, at fire år går upåvirket hen over en spiller og at man kan genfinde Kakás form fra Milan-tiden, hvor Ancelotti var hans træner.......
La Fábrica:
Real Madrid har Spaniens stærkeste ungdom, men springet til førsteholdet har indtil nu været stort, men Ancelotti synes indstillet på at give seriøs spilletid til spillere som Carvajal, Morata og Jesé.
Higuaín:
Den argentinske angriber har for andet år i træk bebudet, at han vil væk, men Carlo Ancelotti ønsker at få en samtale med ham i håbet om at overtale ham til at blive i Real Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1. Casillas
2. Di Maria skal blive, så vi kan spille med forskellige spillestile - spillet blover mere direkte med di Maria.
3. Varane
4. Khedira skal ikke være en del af startopstillingen.
5 og 6. Higuain skal blive. Men hvis han forlader klubben, så skal Morata og Jese træde i hans sted - det kan godt være at de ikke verdensklasse angribere i nu, men det bliver de hvis de for chancen, så der er igen grund til at bruge 30-40 mil på en ny angriber. Målet for denne sæson er at udvikle verdens bedste hold for de næste mange sæsoner - vi må se henover de manglende/få trofæer denne sæson.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Ángel di María: Med mindre Bale kommer - hvilket jeg ikke tror han gør (i hvert fald ikke denne sommer - så skal Di María blive i klubben. Ancelotti er kendt for, at han gerne vil spille smalt og snævert henover midten af banen. Det indbyder spillermaterialet ligeledes til. Di María er den eneste rigtige wing i truppen, som kan skabe noget bredde, når det bliver nødvendigt. Netop af den grund skal han blive. Han kan få lidt en joker-rolle, som jeg ser det.
Pepe eller Varane: Som sagt, så skader konkurrence ikke. Pepe skal blive i klubben. Han har stadig niveauet og han kan være med til at presse Varane yderligere. Jeg ser faktisk gerne, at man beholder både Pepe og Albiol. Sælger man en af dem, eller Coentrão, så skal der en ny venstre back til, mens Nacho må betragtes som fjerdevalg til midterforsvaret.
Sami Khedira: Som skrevet står, en undervurderet spiller. Jeg forventer, at Ancelotti vil stille an i en 4-3-2-1 og veksle mellem det, 4-3-1-2 og 4-2-3-1/4-2-1-3. Der vil være masser af plads til Khedira. Jeg anser Khedira, som værende en vigtig spiller og jeg forventer, at han vil være fast mand under Carletto, sammen med Xabi og Modric på midtbanen. Han er en vigtig spiller. Og han ender ikke som sorteper. I så fald vil jeg blive overrasket.
Kaká: Ser ud til at blive, selv om jeg gerne så, at han bliver solgt. Skal kæmpe med Özil, Cristiano, Isco, Di María og - måske - Bale, om de offensive pladser på midtbanen. Kommer til at spille en rolle i skyggen, men forhåbentlig kan Carletto være med til at genopfinde Kaká, selv om jeg tvivler stærkt. Bliver nok hans sidste sæson i klubben, hvis han ender med at blive. Ligesom det er tilfældet med Di María. Med mindre der sker et mirakel.
La Fábrica: Nacho skal indlemmes i førsteholdstruppen som fast mand. Morata og Jesé ligeledes. Jeg er dog i tvivl om Morata og Jesé, men det ser heller ikke umiddelbart ud til, at deres fremtid er helt afklaret endnu. Vi får se. Jeg håber de bliver en del af førsteholdstruppen. Jeg tror og forventer, at Ancelotti vil se så mange af unge an som muligt i opstartsfasen.
Higuaín: Sælg! Hans tid i klubben er ovre. Han skal væk fra Real Madrid. Længere er den egentlig ikke.
baggins skrev: Det er ret simpelt...
1. Casillas
2. Di Maria skal blive, så vi kan spille med forskellige spillestile - spillet blover mere direkte med di Maria.
3. Varane
4. Khedira skal ikke være en del af startopstillingen.
5 og 6. Higuain skal blive. Men hvis han forlader klubben, så skal Morata og Jese træde i hans sted - det kan godt være at de ikke verdensklasse angribere i nu, men det bliver de hvis de for chancen, så der er igen grund til at bruge 30-40 mil på en ny angriber. Målet for denne sæson er at udvikle verdens bedste hold for de næste mange sæsoner - vi må se henover de manglende/få trofæer denne sæson.
Åbenbart ikke så simpelt da jeg er uenig i samtlige ting du siger, undtagen Varane...
Napoli are ready to offer around 30M euros for Higuain. A deal may be done in the coming days. [Tuttosport]
Florentino is willing to let Higuain continue next season only if he publicly apologizes for saying he wants to leave. [sport.es]
Higuain will have a press conference next week before join on tour with Real Madrid to show his commitment with the club. [sport.es]
Sky Sport siger at Arsenal IKKE kommer med et større bud på Suarez, efter den første blev afvist.
anes skrev: Er den lige slut livestreamen?
Hmm den er lige stoppet.. Jeg nåede selv kun at se omkring 5 minutter, men andre skriver at de viste det lige fra træningen startede, 17:30.. Jeg ved ikke om de tænder for det igen.. Ærgerligt, gid jeg vidste det fra starten af!