Anchelotti vil ikke hente Zlatan
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Ifølge spanske Marca har Carlo Ancelotti ikke udvist interesse i den svenske topangriber Zaltan Ibrahimovic.
Zlatans agent, Mino Raiola, har ellers flere gange pustet til ilden omkring en eventuel interesse fra Kongeklubben, som givetvis kan mangle en angriber såfremt Gonzalo Higuain forlader klubben. Alt imens Zlatan ikke længere er uundværlig hos Paris SG, efter indkøbet af Edinson Cavani.
Ancelotti skal dog ifølge Marca være overbevist om, at en angrebstrio bestående af Benzema, Morata og Jesé er nok til den kommende sæson. Man kan dog spekulere i, om ikke rygterne vil blusse op igen frem mod de to klubbers venskabskamp i Göteborg d. 27. juli.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Gæst
-
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
IL Capitano skrev: Benzema, Morata og Jese = Ingen La Liga eller CL
Hvilket du begrunder med??????
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Muligvis ikke i den kommende sæson, men forhåbentligt flere sæsoner derefter.
Slut med de hurtige løsninger!
Jeg er allerede vild med Ancelotti! Han virker som en manager, der virkelig vil Real Madrid det bedste - også på lidt længere sigt.
M_linding skrev:
Jeg er allerede vild med Ancelotti! Han virker som en manager, der virkelig vil Real Madrid det bedste - også på lidt længere sigt.
Jeg kunne ikke være mere enig M_linding og hul i næste sæson, hvis udsigten bliver så meget bedre.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev:
M_linding skrev:
Jeg kunne ikke være mere enig M_linding og hul i næste sæson, hvis udsigten bliver så meget bedre.
Det kunne være så fedt hvis det sidste indkøb, blev Jesé... hvis han nu havde spillet i hvilken som helst anden klub ville RM være på udgik efter ham.... Men det virker som om at der er et eller andet over dét at han kun spiller for castilla....
- Redondo
- Gæst
-
Det siger vel sig selv? Der er jo en grund til at man tager nogle spillere væk fra Castilla ,og lejer dem ud for at hente dem tilbage en sæson eller to efter, hvis de har gjort det godt.Det kunne være så fedt hvis det sidste indkøb, blev Jesé... hvis han nu havde spillet i hvilken som helst anden klub ville RM være på udgik efter ham.... Men det virker som om at der er et eller andet over dét at han kun spiller for castilla....
Redondo skrev:
Det siger vel sig selv? Der er jo en grund til at man tager nogle spillere væk fra Castilla ,og lejer dem ud for at hente dem tilbage en sæson eller to efter, hvis de har gjort det godt.Det kunne være så fedt hvis det sidste indkøb, blev Jesé... hvis han nu havde spillet i hvilken som helst anden klub ville RM være på udgik efter ham.... Men det virker som om at der er et eller andet over dét at han kun spiller for castilla....
Det var ikke sådan ment.. Det er ikke alle der er så henrykt over Jesé(efter min mening), men jeg tror at folk ville have et andet syn på ham hvis han nu var et talent fra ajax, man u, barca ect. Men fordi Real ikke har lavet de store talentstjerner siden Raul så for han en eller anden status ala" arrrrr.. så god er han altså ikke" (igen efter min mening)... :)
Más Bronzetti: "La operación para el fichaje de Albiol se cerrará seguramente en el día de hoy. El Nápoles pagará cerca de 12 millones".
Palabras del agente FIFA Ernesto Bronzetti: "Ancelotti no quiere que Higuaín se marche. Está intentando convencerle para que siga en el Madrid".
Her er mere fra Marca, og dette er udtalelser fra superagenten Ernesto Bronzetti.
Bronzetti: Ancelotti ønsker ikke at Higuain forlader klubben. Hans intention er at overbevise ham om at blive i Madrid.
Mere Bronzetti: Salget af Albiol lukkes med sikkerhed i dag. Napoli betaler omkring 12 millioner.
Bronzetti afviser også at Madrid skulle gå efter Ibrahimovic: Real Madrid køber ikke spillere som er over 30 år.
Så skal vi bare have strittet den dovne gadedreng ud i stedet...
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
- unrectify
- Gæst
-
Hæv niveauet en smule. Du har intet belæg for den udtalelse.
Der er ingen grund til at hente en angriber ind, når vi har Benzema, Morata og Jesé. I værste fald kan Ronaldo ligeledes smides frem, hvis der skulle komme mange skader. Der er ganske enkelt for langt i mellem de gode historier som fx Varane, Ramos, Casillas, Raul etc.
Jeg er fuldt ud klar til at ofre en sæson helt uden trofæer, hvis det skulle betyde at flere af de unge nye spillere skulle få deres helt store gennembrud, således at spillere som Varane, Isco, Carvajal, Illarramendi, Jesé, Morata etc. vil den næste kommende årrække udgør kernen i et hold som vil kunne dominere Europa.