Xabi Alonso trænede med

13 år 1 uge siden #1 af raul7=kongen

Dagens første træningssession for Real Madrid-truppen bød på en mindre overraskelse, idet Xabi Alonso dukkede op og deltog i indledningen sammen med resten af holdet.

Alonso er blevet opereret og der har været spekuleret i, at baskeren ikke ville blive klar til sæsonstarten i La Liga. Her til formiddag deltog han dog på lige fod med resten af truppen i de første 30 minutter, inden det blev til en række individuelle tests.

Udover Alonso deltog også Varane i den første del, inden franskmanden ligeledes fortsatte med individuel træning som led i sin genoptræning.

Derudover havde Carlo Ancelotti valgt at give Quini, Mateos og Casado chancen for at træne med førsteholdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Lyndrup13
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2 af Lyndrup13
Besvaret af Lyndrup13 på emne Xabi Alonso trænede med
Ved godt det måske ikke hører til her, men når nu det nævnes at nogle af castilla-spillerne trænede med finder jeg alligevel følgende spørgsmål relevant - Hat Jese trænet fuldt med førsteholdstruppen og ser det ud til at han bliver indlemmet i denne?

13 år 1 uge siden #3 af anes
Besvaret af anes på emne Xabi Alonso trænede med
Jese har stadig ferie fordi han deltog i u20 vm, han er ikke sat til at vende tilbage for landsholdsspillerne der var med i Confederations cup.
At jeg begriber hans beslutning om ikke at deltage i opstarten her og cementere en plads måske blandt de første 14, forstår jeg så ikke, selv Ramos og Casillas har været forbi Valdebebas.

13 år 1 uge siden #4 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Xabi Alonso trænede med
Casillas har vel kun været på besøg, Ramos ved jeg faktisk ikke om har deltaget.

Jesé er en ung spiller og skal selvfølgelig kæmpe for sin plads, hvorfor man må forvente han deltager mest muligt. Alle spillere skal dog have pause og det er altså blot 12 dage siden Spanien blev slået ud af u20-VM.

Jesé skal nok få chancen for at spille sig til en plads i løbet af optaktsperioden, men han skal også hvile kroppen og passe på sig selv. Sidste sæson spillede han 38 kampe for Castilla, trænede med førsteholdet af og til og slutter så af med en slutrunde. Vi har set massere talenter dale i niveau, fordi de ikke får de nødvendige pauser.

13 år 1 uge siden #5 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Xabi Alonso trænede med
Højest overraskende med Alonso, da de seneste meldinger gik på han formentlig var ude til november.
Rigtig gode nyheder i mine ører.

13 år 1 uge siden #6 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Xabi Alonso trænede med

raul7=kongen skrev: Casillas har vel kun været på besøg, Ramos ved jeg faktisk ikke om har deltaget.

Jesé er en ung spiller og skal selvfølgelig kæmpe for sin plads, hvorfor man må forvente han deltager mest muligt. Alle spillere skal dog have pause og det er altså blot 12 dage siden Spanien blev slået ud af u20-VM.

Jesé skal nok få chancen for at spille sig til en plads i løbet af optaktsperioden, men han skal også hvile kroppen og passe på sig selv. Sidste sæson spillede han 38 kampe for Castilla, trænede med førsteholdet af og til og slutter så af med en slutrunde. Vi har set massere talenter dale i niveau, fordi de ikke får de nødvendige pauser.

Nemlig. Kan huske vores egen Eriksen som var helt most efter et u/21 em i DK. Det ville være dumt at udsætte en ung spiller for så hård en opstart. Som skrevet tidligere, så har han ikke engang haft 2 ugers pause.
Derudover er der mange der mener at pengene i fodbold er så store at spillerne altid skal præstere. Tænk hvordan det ville gå disse spillere hvis de aldrig fik småferier som juleferier. Eller det sker vidst! Og hvordan går det kære England både på klub og landsplan for tiden? :-) hope you guys get the point.

Leveret af Kunena Forum