Ancelottis første trup udtaget

13 år 1 uge siden #1 af raul7=kongen

Real Madrids nye træner Carlo Ancelotti har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Bournemouth på Goldsangs Stadium.

Ancelotti havde dog ikke spillerne som deltog i Confederations Cup til rådighed, ligesom Jesé heller ikke er vendt tilbage til træningen efter sin slutrunde med ungdomslandsholdet. Til gengæld var der plads til blandt andre Alvaro Morata, som gør klar til at indlede sin første sæson som fast medlem af førsteholdstruppen.

Målmænd: Diego López, Jesús og Tomás Mejías.

Forsvar: Pepe, Coentrão, Carvajal, Nacho, Mateos og Casado.

Midtbane: Khedira, Kaká, Özil, Modric, Di María, Isco, Illarra, Casemiro, Cheryshev og Quini.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuaín og Morata.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 uge siden #2 af raul7=kongen
Mest interessant var det vel, at Adan ikke var udtaget. Han må definitivt være fortid i klubben.

13 år 1 uge siden #3 af NDR
Besvaret af NDR på emne Ancelottis første trup udtaget
og så er det vel også interessant at Casillas heller ikke er med, han er vel på ferie inu som den eneste...en rigtig Real mand...haha, eller måske fordi Ancelotti allerede er blevet træt af ham

13 år 1 uge siden #4 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Ancelottis første trup udtaget

NDR skrev: og så er det vel også interessant at Casillas heller ikke er med, han er vel på ferie inu som den eneste...en rigtig Real mand...haha, eller måske fordi Ancelotti allerede er blevet træt af ham

Kan du se Ramos, Arbeloa eller Marcelo på listen?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Jaken.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 1 uge siden #5 af rezamadridista

Jaken skrev:

NDR skrev: og så er det vel også interessant at Casillas heller ikke er med, han er vel på ferie inu som den eneste...en rigtig Real mand...haha, eller måske fordi Ancelotti allerede er blevet træt af ham

Kan du se Ramos, Arbeloa eller Marcelo på listen?

Nej, Ancelotti er også blevet træt af dem.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 1 uge siden #6 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Ancelottis første trup udtaget
Casillas, Ramos, Arbeloa, Marcelo og Jesé har ferie indtil den 28 (og Albiol, men han skifter)
og Adan, Alonso og Varane er skadede, det er derfor de ikke er udtaget.

Pisse ærgeligt med dem der har ferie når man skal se kampen den 27, men så får man vel set en masse af de nye.

13 år 1 uge siden #7 af Lars1991

Pinligt..

13 år 1 uge siden #8 af JesperA

Lykke skrev: Casillas, Ramos, Arbeloa, Marcelo og Jesé har ferie indtil den 28 (og Albiol, men han skifter)

Pisse ærgeligt med dem der har ferie når man skal se kampen den 27, men så får man vel set en masse af de nye.

Ja det er nemlig rigtig ærgerligt, jeg havde også især glædet mig til at se Iker, Ramos, Marcelo og Varane i aktion næste weekend :(

13 år 1 uge siden #9 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Ancelottis første trup udtaget

JesperA skrev:

Lykke skrev: Casillas, Ramos, Arbeloa, Marcelo og Jesé har ferie indtil den 28 (og Albiol, men han skifter)

Ja det er nemlig rigtig ærgerligt, jeg havde også især glædet mig til at se Iker, Ramos, Marcelo og Varane i aktion næste weekend :(

Ja, Ramos er min yndlings spiller så jeg havde glædet mig til at se ham. Havde nemlig også fået en forståelse at der tidligere på året blev lovet at alle spillere ville være der til trænings kampene. men det var nok kun i usa som de vægter højere.

Leveret af Kunena Forum