Ancelottis mødte pressen

13 år 1 uge siden #1 af raul7=kongen

Carlo Ancelotti holdt i dag sit første pressemøde i optaktssæsonen, og her blev det til en række interessante kommentarer, både omkring Gareth Bale, Cristiano Ronaldos kontraktsituation og Gonzalo Higuain.

Således udtalte Ancelotti om Gareth Bale: "Jeg er meget glad med mit hold. Jeg kan ikke tale om spillere fra andre klubber. Jeg ønsker ikke at tale om Bale. Alle ved han er en fremragende spiller. Af hensyn til vores egne spillere er det bedst ikke at tale om det."

Om Cristiano Ronaldos kontraktsituation sagde Ancelotti: "Alle ved at han er en fænomenal spiller. For klubben er det vigtigste at have en spiller med denne professionalisme. De unge spillere kan se og lære af en vinder. Hans kontraktsituation er ikke min afdeling, men jeg tror ikke det bliver et problem."

Interessant var det også, da italieneren valgte at tale om Gonzalo Higuain: "Jeg har talt med spilleren og det bliver mellem os. Gonzalo er Real Madrid spiller og jeg er glad for han er her."

Endelig kom Ancelotti også ind på, hvilken stil italieneren ønsker at spille i Real Madrid: "Det bedste system er at have 11 spillere som angriber med bolden, og 11 som forsvarer når de ikke har den. Det er mit system. Som jeg har fortalt, vi skal spille offensiv fodbold, fordi vi har spillere med massere kvalitet."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #2 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Ancelottis mødte pressen
Stillet.

Meget kort og tydelig svar han giver ham ancelotti.
Kan godt li hans attitude og behandling af pressen, Intet om "jeg har vundet mesterskaber i 4 forskellige lande" eller nævne andre tidligere bedrifter. Meget rolig ancelotti og håber at hans tid i Real vil være det bedste i hans liv so fare

13 år 1 uge siden #3 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ancelottis mødte pressen
Han er uden tvivl meget sympatisk, det var også fint at han gav sin støtte til Tito før medierne spurgte ham om det, han startede selv ud med det. Det er det bedste for klubben med en mand som Carlo. Men hans pressemøder bliver godt nok kedelige, jeg så altid frem til dem under Mou :D.

13 år 1 uge siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Ancelottis mødte pressen

Steen skrev: Han er uden tvivl meget sympatisk, det var også fint at han gav sin støtte til Tito før medierne spurgte ham om det, han startede selv ud med det. Det er det bedste for klubben med en mand som Carlo. Men hans pressemøder bliver godt nok kedelige, jeg så altid frem til dem under Mou :D.

Pressemøderne skal gøres kedlige, der skal ro på og konflikterne skal holdes indendøre hvis de eksistere. Mou var elendig til pressemøder og der var ingen respekt for nogen under dem.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 1 uge siden #5 af Steen
Besvaret af Steen på emne Ancelottis mødte pressen

Hugol skrev:

Steen skrev: Han er uden tvivl meget sympatisk, det var også fint at han gav sin støtte til Tito før medierne spurgte ham om det, han startede selv ud med det. Det er det bedste for klubben med en mand som Carlo. Men hans pressemøder bliver godt nok kedelige, jeg så altid frem til dem under Mou :D.

Pressemøderne skal gøres kedlige, der skal ro på og konflikterne skal holdes indendøre hvis de eksistere. Mou var elendig til pressemøder og der var ingen respekt for nogen under dem.

Enig, jeg siger heller ikke at det var en god ting, det var bare komisk en gang i mellem, de gange han angreb Barcelona f.eks.

Lidt Carlo sjov fra dagens pressemøde.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

13 år 1 uge siden #6 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Ancelottis mødte pressen

Steen skrev:

Hugol skrev:

Enig, jeg siger heller ikke at det var en god ting, det var bare komisk en gang i mellem, de gange han angreb Barcelona f.eks.

Lidt Carlo sjov fra dagens pressemøde.

Lol

Har valgt at takke af på forum!

13 år 1 uge siden #7 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Ancelottis mødte pressen
Han er cool!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

13 år 1 uge siden #8 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Ancelottis mødte pressen
Vi finder næppe en toptræner med bedre styr på mandskab og presse. Mou var fatal i sin håndtering af presse og trup. Enten elskede man ham eller hadede ham. Spændende ja, dumdristig ja, gavnende for en storklub med stolte traditioner på ingen måde.
Han er super i klubber som kommer nedefra og skal bygges op...

OG så er han jo kæmpe fan af offerrollen/underdogrollen, som gennem hele vores historie, har været gemt helt væk.

Carlo er den helt rigtige mand til, at få klubben tilbage på sporet. Jeg håber virkelig klubben kommer til tilbage til storhed á la før årtunsinde-skiftet. Jeg er træt af, at blive omtalt som Cirkus Arena... GO GO GO Carlo

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #9 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Ancelottis mødte pressen

Vildfaren skrev: Vi finder næppe en toptræner med bedre styr på mandskab og presse. Mou var fatal i sin håndtering af presse og trup. Enten elskede man ham eller hadede ham. Spændende ja, dumdristig ja, gavnende for en storklub med stolte traditioner på ingen måde.
Han er super i klubber som kommer nedefra og skal bygges op...

OG så er han jo kæmpe fan af offerrollen/underdogrollen, som gennem hele vores historie, har været gemt helt væk.

Carlo er den helt rigtige mand til, at få klubben tilbage på sporet. Jeg håber virkelig klubben kommer til tilbage til storhed á la før årtunsinde-skiftet. Jeg er træt af, at blive omtalt som Cirkus Arena... GO GO GO Carlo

Helt enig
Og hvad angår Mou, så har jeg altid mente at han gjort Real til en gadeklub.
Gad vide hvor mou tilhængere nu????

13 år 1 uge siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne Ancelottis mødte pressen

Tobiasillas skrev: Helt enig
Og hvad angår Mou, så har jeg altid mente at han gjort Real til en gadeklub.
Gad vide hvor mou tilhængere nu????

Jeg er her. Hvorfor spørger du?

Hvis jeg spørger om del Bosque, så er der nok også stadig et par stykker eller tre, som elsker manden. Jeg kan ikke se idéen i at spørge hvor de er. (er der nogen, som ikke kan lide del Bosque?)

Leveret af Kunena Forum