Coentraos afløser fundet
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Den spanske sportsavis Marca mener at vide, at Real Madrid har udset sig afløseren for portugisiske Fabio Coentrao.
Coentrao har aldrig fået sit endelige gennembrud hos Real Madrid og derfor er rygterne hele sommeren gået på, at Florentino Perez forsøger at afsætte den portugisiske landsholdsback.
Som afløser for portugiseren mener Marca at Kongeklubben har udset sig Granadas Guilherme Madalena Siqueira. Den 27-årige back med en fortid hos Udinese, har haft en fremragende sæson og menes at kunne erhverves for €8 mio.
Med interesse fra klubber som Everton, Galatasaray og Liveprool skal Real Madrid dog snart rykke, hvis de vil gøre alvor af interessen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
www.indkast.dk/index.php?nyhed=97144&filter=profile
Fin lille artikel, hvis man vil vide lidt mere om ham. Eneste jeg kendte til ham var, at United eftersigende var interesserede i ham. Dog er det ikke en spiller jeg ser ryge til Madrid.
Edit: "- Marcelo er den bedste back i verden. Jeg ser Real Madrids kampe kun for at se ham spille og lægge mærke til alt det, han giver holdet. Det er en drøm at spille på landsholdet, men det bliver meget svært bare at blive udtaget, udtalte Guilherme Siqueira til AS før mødet med Marcelo og Real Madrid i starten af januar i år."
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen