Higuaín skifter til Napoli

13 år 6 dage siden #1 af Siempre Madrid

Tredje gang ser ud til at være lykkens gang for Real Madrid og Gonzalo Higuaín.

Den argentinske angriber meldes nu at være på plads i Napoli, hvor han angiveligt senere i dag skal gennemgå det obligatoriske lægetjek, inden han skriver under på en kontrakt af fire års varighed, mens Real Madrid modtager 37 mill. € for Higuaín, som i flere omgange har ytret ønske om at komme væk.

Gonzalo Higuaín har således været på vej til flere klubber i løbet af sommeren. Først var det Juventus, som viste interesse og senere var han meget tæt på et skifte til Arsenal, som dog pludselig mistede interessen og nu er det altså Napoli, som har valgt at geninvestere alle pengene fra salget af Edinson Cavani i tre Real Madrid-spillere, idet Callejón og Albiol tidligere er blevet solgt for samlet 22 mill. €.

Real Madrid købte Gonzalo Higuaín for 6½ år siden for 12 mill. € og han har siden lavet 107 mål for klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 dage siden #2 af Siempre fiel
Trist dag. En af mine absolutte favoritter på holdet. Fik desværre aldrig den anerkendelse han imo fortjente. Som fast mand ku han være blevet GRANDE!!

Nå, blir spændende at se om dobbelt så meget spilletid til Benzema bare gør at vi ska se ham være dobbelt så elendig eller..
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Jaken, BBB

13 år 6 dage siden #3 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Higuaín skifter til Napoli
Pipita quédate!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

13 år 6 dage siden #4 af Siempre Madrid
Så må jeg fungere som modvægt til fortalerne for Higuaín og det bliver med mit snart slidte argument om, at når en spiller to år i træk beder om at komme væk, så skal man bare se at få ham sendt afsted.

Gonzalo Higuaín har gjort meget godt for Real Madrid, men dette er en win-win-win situation (Napoli vinder også på det).

Tak for alt, men det havde været håbløst til grin at holde på ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Steen, JimmyBroe, MMM

• Græskmønt
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 dage siden #5 af Græskmønt
Besvaret af Græskmønt på emne Higuaín skifter til Napoli
Så ked af at se Higuain forlade klubben. Synes aldrig, han har fået den anerkendelse han har fortjent. I mine øjne var han på niveau, hvis ikke bedre end Benzema sidste sæson, men det virker folk til helt at glemme.

Forhåbentlig giver det Benzema mulighed for at blomstre, for hvis ikke har vi et stort problem, hvis ikke vi har andre angribere end Morata og Benz.

13 år 6 dage siden #6 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Higuaín skifter til Napoli

Græskmønt skrev: Så ked af at se Higuain forlade klubben. Synes aldrig, han har fået den anerkendelse han har fortjent. I mine øjne var han på niveau, hvis ikke bedre end Benzema sidste sæson, men det virker folk til helt at glemme.

Forhåbentlig giver det Benzema mulighed for at blomstre, for hvis ikke har vi et stort problem, hvis ikke vi har andre angribere end Morata og Benz.

Både CR7, Jesé evt bale når/hvis han kommer, kan alle spille på toppen... dette er altså hvis det hele brænder på :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved r-mb-q.

13 år 6 dage siden #7 af BBB
Besvaret af BBB på emne Higuaín skifter til Napoli

Siempre Madrid skrev: Så må jeg fungere som modvægt til fortalerne for Higuaín og det bliver med mit snart slidte argument om, at når en spiller to år i træk beder om at komme væk, så skal man bare se at få ham sendt afsted.

Jeg kan godt følge argumentet, men det er vel ligeså meget hvad der er gået forud, som folk er utilfredse med. Jeg forstår til fulde Higuaín, som i min optik stadig er vores bedste angriber. Jeg håber stadig på at han bliver, og så må Perez tage sig sammen og lave en Ronaldo-like forsoning.

Det eneste det her kommer til at betyde for Benzema er, at han får endnu længere tv-tid til at være dårlig i.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Jaken

13 år 6 dage siden #8 af Steen
Besvaret af Steen på emne Higuaín skifter til Napoli
Han er lige nu i gang med lægetjekket. Sammen med Reina, i øvrigt. Jeg er glad for dette salg. Jeg ønsker ham alt det bedste fremover. Han har udviklet sig rigtig meget siden han kom hertil som knægt, og jeg håber at han blomstre op i Napoli.

Perez er et geni. Det var rigtigt klogt af ham at afvise Arsenal's bud, dengang. Og tak Benitez, for at brænde alle Cavani pengene af på Callejon, Albiol og Higuain.

Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios

13 år 6 dage siden #9 af Jaken

Steen skrev: Han er lige nu i gang med lægetjekket. Sammen med Reina, i øvrigt. Jeg er glad for dette salg. Jeg ønsker ham alt det bedste fremover. Han har udviklet sig rigtig meget siden han kom hertil som knægt, og jeg håber at han blomstre op i Napoli.

Perez er et geni. Det var rigtigt klogt af ham at afvise Arsenal's bud, dengang. Og tak Benitez, for at brænde alle Cavani pengene af på Callejon, Albiol og Higuain.

Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Jaken.

13 år 6 dage siden #10 af Steen
Besvaret af Steen på emne Higuaín skifter til Napoli
Haha Jaken.. Jeg tror du også vil elske dette så!
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved Steen.

13 år 6 dage siden #11 af Jaken

Steen skrev: Haha Jaken.. Jeg tror du også vil elske dette så!

Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

13 år 6 dage siden #12 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Higuaín skifter til Napoli
Det er underligt at se en spiller, som man har været glad for i 6 1/2 år, blive hyldet af andre fans nu... Det er da lidt trist, men absolut et fantastisk salg!

Jeg skal da til at se Napoli nu, da jeg virkelig godt kan li' Callejon, Albiol og Pipita!;)

Som Siempre siger: Win-win-win...
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum