Higuaín skifter til Napoli

13 år 6 dage siden #13 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Higuaín skifter til Napoli
Det skærer mig i hjertet at ud af Benzema og Higuaín er det Benzema vi beholder. Jeg ser virkelig ikke det store lys i franskmanden der hver eneste gang jeg ser ham ligner en genert skoledreng uden selvtillid og arbejdsmoral.

Nu håber jeg man henter Bale og smider ham på toppen som en slags falsk 9'er.

Derudover håber jeg virkelig Higuaín får alt den succes som der overhovedet er muligt i Napoli. I min verden vil han altid blive betragtet som en Real Madrid legende.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 dage siden #14 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Higuaín skifter til Napoli

M_linding skrev: Det er underligt at se en spiller, som man har været glad for i 6 1/2 år, blive hyldet af andre fans nu... Det er da lidt trist, men absolut et fantastisk salg!

Jeg skal da til at se Napoli nu, da jeg virkelig godt kan li' Callejon, Albiol og Pipita!;)

Som Siempre siger: Win-win-win...

Havde nu bedre set ham i Arsenal. For det første så kunne man følge ham bedre, da engelsk fodbold altid er på tv'et i forhold til italiensk. For det andet så mener jeg han ville have passet ind på Arsenals hold mht spillestil med mere.

Når det er sagt, så den sad på Arsenal! Når man er så nærrig som de nu er, så vinder man aldrig noget.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 6 dage siden #15 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Higuaín skifter til Napoli

ZizouMo skrev:

M_linding skrev: Det er underligt at se en spiller, som man har været glad for i 6 1/2 år, blive hyldet af andre fans nu... Det er da lidt trist, men absolut et fantastisk salg!

Jeg skal da til at se Napoli nu, da jeg virkelig godt kan li' Callejon, Albiol og Pipita!;)

Som Siempre siger: Win-win-win...

Havde nu bedre set ham i Arsenal. For det første så kunne man følge ham bedre, da engelsk fodbold altid er på tv'et i forhold til italiensk. For det andet så mener jeg han ville have passet ind på Arsenals hold mht spillestil med mere.

Når det er sagt, så den sad på Arsenal! Når man er så nærrig som de nu er, så vinder man aldrig noget.

Italiens fodbold er ikke så dårligt, som rygtet siger... Jeg synes det er spændende med storklubber, som skal genfinde storheden ved at bruge hovedet fremfor penge de ikke har.

Og så har jeg stor respekt for, at Napoli går "all-in" med pengene fra Cavanii-handlen... De er faktisk stærkere nu IMO:)
Sidste redigering: 13 år 6 dage siden ved M_linding.

Leveret af Kunena Forum