Higuaín er historiens næststørste salg
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Med sit skifte til Napoli bliver Gonzalo Higuaín det næststørste salg i Real Madrids historie.
Den syditalienske klub har valgt at spendere alle sine penge fra salget af Edinson Cavani ved først at købe José Callejón og Raúl Albiol og i dag hentede man så Gonzalo Higuaín for 37 mill. €, samt 3 mill. € i præstationsbetingede klausuler.
Dermed er kun Real Madrids salg af Robinho til Manchester City for 42 mill. € i 2008 et større salg i klubbens historie, men den brasilianske angriber kostede selv Real Madrid 25 mill. €, mens Higuaín blot kostede Real Madrid 12 mill. €, da han blev hentet for 6½ år siden.
Med dagens salg har Real Madrid solgt spillere til Napoli for 59 mill. €, mens man har fået 14,4 mill. € fra de to Manchester-klubbers køb af henholdsvis Ezequiel Garay og Álvaro Negredo.
Samtidig har Real Madrid selv sendt 400.000 € videre til Valencia for salget af Albiol.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kæmpe thumbs up herfra.
og hvornår er Ezequiel Garay blevet solgt, det kan jeg ikke se andre steder end her
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: og hvornår er Ezequiel Garay blevet solgt, det kan jeg ikke se andre steder end her
Det er han heller ikke, men de menes at være blevet enige om handlen, det er dog ikke bekræftet nogle steder
JesperA skrev:
baggins skrev: og hvornår er Ezequiel Garay blevet solgt, det kan jeg ikke se andre steder end her
Det er han heller ikke, men de menes at være blevet enige om handlen, det er dog ikke bekræftet nogle steder
Imponerende hvis Man Utd og Moyes får lukket bare én god handel! ;)