Real Madrid forlænger med Denis

13 år 5 dage siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har i dag valgt at forlænge kontrakten med Denis Cheryshev.

Den 22-årige russer spillede en flot sæson hos Real Madrid Castilla sidste år og derfor var det regnet som givet, at han ville søge nye græsgange, især fordi vejen til førsteholdet så ud til at være belagt med brosten for talentet, som er en del af det russiske landshold.

Men Carlo Ancelotti har valgt at bruge ham i indledningen på den uvante plads som venstre back og her har han imponeret den italienske træner så meget, at han har bedt klubbens sportlige ledelse om at forlænge kontrakten, som nu løber til 2017.

Denis Cheryshev har dog fortsat masser at lære på pladsen som venstre back, men Real Madrid har til gengæld fået endnu en talentfuld spiller tilknyttet, som kan spille flere positioner.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 dage siden #2 af mortenj
Han er jo komplet uduelig på venstrebacken. Håber i hvert fald ikke at han er tiltænkt hovedsagligt at skulle spille på den plads fremover.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, Hugol

13 år 5 dage siden #3 af El_Juan
Overraskende, men samtidig synes jeg det er fortjent. Denis er, efter min mening, en dygtig og undervurderet spiller. Det bliver spændende at følge hans omskoling til wingback. Jeg synes det er interessant. Og jeg håber det bliver vellykket, men det vil tiden vise.

13 år 5 dage siden #4 af JesperA

mortenj skrev: Han er jo komplet uduelig på venstrebacken. Håber i hvert fald ikke at han er tiltænkt hovedsagligt at skulle spille på den plads fremover.

Det var Marcelo også for 2-3 år siden, giv ham lige en chance.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 5 dage siden #5 af Elkrimi
Alt i alt spændende, at Ancelotti forsøger at udnytte potentialet i truppen og ser nye anvendelsesmuligheder.

13 år 5 dage siden #6 af mortenj

JesperA skrev:

mortenj skrev: Han er jo komplet uduelig på venstrebacken. Håber i hvert fald ikke at han er tiltænkt hovedsagligt at skulle spille på den plads fremover.

Marcelo har aldrig været så uduelig som Denis er.

Eksempel:
Denis forsøger mindst 3 gange at slå et indlæg fra omtrent samme sted ude på venstrekanten. Alle 3 gange ryger den 30 meter ud bag mållinjen, i stedet for at ramme bare nogenlunde præcist inde i boksen.

13 år 5 dage siden #7 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Real Madrid forlænger med Denis
Kunne det ikke også bare tænkes fyren var nervøs. Han spillede sin vel kun anden eller tredje kamp for førsteholdet og denne gang endda på en uvant plads.

Det er fuldstændig håbløst at begynde at bedømme ham ud fra én(!) træningskamp som venstreback.

Jeg glæder mig til at se hvad Ancelotti kan udrette med ham.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 5 dage siden #8 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid forlænger med Denis

mortenj skrev:

JesperA skrev:

Eksempel:
Denis forsøger mindst 3 gange at slå et indlæg fra omtrent samme sted ude på venstrekanten. Alle 3 gange ryger den 30 meter ud bag mållinjen, i stedet for at ramme bare nogenlunde præcist inde i boksen.

Hvis man ikke kan slå et indlæg fra backen, hvad skulle argumentet så være for at man flyttes længere frem, hvor man oftere skal slå indlæg?! Så er alternativet vel at man kaster ham ud af klubben :-)

Jeg håber han får et par kampe mere, for Marcelo er allerede spillet ind på holdet, og det samme er Coentrao.

13 år 5 dage siden #9 af ZizouMo
Jeg synes nu heller Marcelo eller Coentrao kan slå et godt indlæg.

Når så var jeg ikke den eneste der syntes godt om Denis :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 5 dage siden #10 af JesperA

mortenj skrev:

JesperA skrev:

Eksempel:

Da Ramos spillede back slog han også ubrugelige indlæg, jeg synes det er alt for tidligt at vurdere Denis. Ancelotti har tydeligvis et formål med ham, ellers havde man næppe givet ham en ny kontrakt. Han spillede ikke en god kamp i går, men han trak dog et straffespark, så jeg ville nu ikke have noget imod at se lidt flere kampe med ham, han var jo langt fra den eneste der var dårlig i går.

I optaktssæsonen 2009 var Kaka klart bedre end Ronaldo, og Ronaldo blev nærmest udråbt til at ville floppe, fordi han ikke faldt ret godtind i sspillet.

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 dage siden #11 af KesseBM
Besvaret af KesseBM på emne Real Madrid forlænger med Denis
Enig, jeg er spændt på at se flere kampe med ham. Jeg tror faktisk han kan blive god, men han var dælme skidt de første 20-30 min igår. Dog synes jeg han spillede sig lidt op i løbet af kampen. Han skal nok lige lave et par indlæg før de sidder i skabet. Men klubben og Carlo har sikkert en plan med ham, så det bliver spændende og se hvad de kan få ud af ham.

Men spændende ny kurs klubben har sat, må man sige :)
Sidste redigering: 13 år 5 dage siden ved KesseBM. Begrundelse: Fejl

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 dage siden #12 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Real Madrid forlænger med Denis
De har vel kun forlænget med ham for måske at presse prisen lidt op ved et salg. For han er da langt væk fra spilletid både som back og wing, da han jo er 22 år, og er nogle klasser dårligere end både Morata og Jese. Og hvis han så skulle spille back vil det jo kræve, først og fremmeste, at man solgte Contrao, og derefter at han skulle komme højere op i hierarkiet end Nacho, og selv det bliver svært for ham.
Så jeg håber, at de kun har forlænget, fordi der er interesse for ham, og derved kan de måske få flere penge for ham. Han er i hvert fald slet ikke god nok til Real Madrid!

Leveret af Kunena Forum