Et minuts stilhed for tog-ofre
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrids spillere var i dag tilbage på træningsbanen i Ciudad Real Madrid efter gårsdagens kamp i Lyon.
Den kamp blev skæmmet af den tragiske togulykke i Santiago de Compostela, hvor omkring 80 mennesker blev dræbt og derfor aflyste man alle pressekonferencer efter gårsdagens kamp af respekt for de efterladte.
I dag blev træningen så indledt med et minuts stilhed og Real Madrid har på sin hjemmeside kondoleret over for de pårørende.
Blandt de dræbte er den tidligere kommunikations-direktør i Real Madrid, Enrique Beotas, som også har arbejdet på medier som Cadena Ser, Radio España, Radio Voz, Onda Cero og Punto Radio. Han blev 51 år gammel.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kan efterhånden kende Real Madrid igen.
Er der nogen der har læst EB's nyhed om Juan Dominguez fra Deportivos fætter?
Hele opsætningen bringer skam over deres journalistiske tankegang. Ude på forsiden ligger et billed af Ramos centreret og teksten:"Fodboldprofil mister fætter i togtragedien"
Når man så kommer ind, står der så, at det drejer sig om Juan Dominguez.
Ganske usmageligt igen af EB.
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article2050713.ece
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Vildfaren skrev: Rigtig fint at man signalerer udadtil, at der er andre vigtige ting end fodbold.
Jeg kan efterhånden kende Real Madrid igen.
Er der nogen der har læst EB's nyhed om Juan Dominguez fra Deportivos fætter?
Hele opsætningen bringer skam over deres journalistiske tankegang. Ude på forsiden ligger et billed af Ramos centreret og teksten:"Fodboldprofil mister fætter i togtragedien"
Når man så kommer ind, står der så, at det drejer sig om Juan Dominguez.
Ganske usmageligt igen af EB.
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article2050713.ece
Hvori består det nye i forhold til Real Madrid???
Man må sige at du har valgt det helt rigtige brugernavn.
Det kan være mig der ikke har fulgt ordentligt med, men jeg syntes der har været en periode i ganske mange år, hvor den slags ikke har fyldt særlig meget. Det kan være pga manglende sportslig succes eller andet.
Det var ikke en nedladen kommentar. Men mere en kommenter som bekræfter hvor meget jeg elsker, at man fra tid til anden lægger rivalisering til side og ser på hinanden som mennesker/medmennesker. Det gælder her på dette forum og alle andre steder.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Vildfaren skrev: Godmorgen Hr. Morgensur. ;)
Det kan være mig der ikke har fulgt ordentligt med, men jeg syntes der har været en periode i ganske mange år, hvor den slags ikke har fyldt særlig meget. Det kan være pga manglende sportslig succes eller andet.
Det var ikke en nedladen kommentar. Men mere en kommenter som bekræfter hvor meget jeg elsker, at man fra tid til anden lægger rivalisering til side og ser på hinanden som mennesker/medmennesker. Det gælder her på dette forum og alle andre steder.
Godmorgen, min ven ;-)
Real Madrid er nu altid først, når der sker katastrofer. For et par år siden spillede msn velgørenheds-kamp for jordskælvs-ofrene i en spansk provins og denne gang sender man basketball-holdet. Der er intet nyt under solen i forhold til Real Madrid.
Men det er i hvert fald sådan jeg kan lide at se vores klub på.
Hva syntes du selv om måden artiklen er konstrueret på?
Siempre Madrid skrev:
Vildfaren skrev: Godmorgen Hr. Morgensur. ;)
Godmorgen, min ven ;-)
Real Madrid er nu altid først, når der sker katastrofer. For et par år siden spillede msn velgørenheds-kamp for jordskælvs-ofrene i en spansk provins og denne gang sender man basketball-holdet. Der er intet nyt under solen i forhold til Real Madrid.
Var det ikke nede omkring Murcia ?
For ej at glemme vores meddelelser til Abidal og Tito. Real Madrid har altid vist sig når der er sket ulykker og katastrofer. Mener også at Tahiti ofrene fik noget støtte.
Har valgt at takke af på forum!