Aviser: Bale lægger pres på Tottenham
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse er Gareth Bale så småt begyndt at lægge pres på Tottenhams præsident, Daniel Levy, for at få sit skifte gennemført.
Angiveligt skal der være indgået en aftale mellem parterne om, at man ville forhandle om waliserens skifte, såfremt Tottenham ikke kvalificerede sig til Champions League og den mulighed smuttede til sidst for London-klubben og derfor ønsker Gareth Bale nu, at Tottenham holder ord og begynder at forhandle.
Tottenham skal tilsyneladende også have tilbud fra Manchester United, men det interesserer ikke Gareth Bale, som har besluttet sig for et skifte til Real Madrid og det menes at parterne allerede er enige om betingelserne for et skifte, hvilket vil give Bale en kontrakt af 6 års varighed og en løn svarende til 9-10 mill. €.
Den løn forsøger Tottenham i disse dage at tilbyde Gareth Bale i håbet om at få ham til at skrive under på en ny kontrakt og i mellemtiden er han blevet ramt af en mystisk skade, som har forhindret ham i at spille den seneste træningskamp, hvilket straks har sat gang i rygterne om, at han ad denne vej forsøger at presse Tottenham.
Det menes at Tottenham forlanger op mod 120 mill. € for at forhandle om et salg af Gareth Bale, mens Real Madrid på rygtebasis har tilbudt 70 mill. €, samt Fabio Coentrao på en fast kontrakt og Álvaro Morata på lejekontrakt i et år.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- BossMakaay
- Gæst
-
Har valgt at takke af på forum!
Jeg tror dog mest på at man har en plan på venstreback med ham.
Elkrimi skrev: Kunne det tænkes at Denis gives en kontrakt, så han bliver mere attraktiv for købende klubber? Og man dermed kan score en god sum på ham?
Håber at han får chancen en halv til hel sæson, men ham skal udvikle sig meget, både offensivt og defensivt - så må vi se om det er forsent.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Elkrimi skrev: Kunne det tænkes at Denis gives en kontrakt, så han bliver mere attraktiv for købende klubber? Og man dermed kan score en god sum på ham?
Det spekulerer jeg slet ikke i, slet ikke når man kan sammenligne ham med andre spillere i truppen som også er trukket op og har fået kontrakt.
Har valgt at takke af på forum!