Rygte: Pérez og Levy forhandler den 6./7. august

13 år 1 dag siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge engelske BBC har Tottenham i dag afvist et bud på 85 millioner £, svarende til 98,5 millioner €.

Men Tottenhams præsident, Daniel Levy, er klar over, hvor det bærer hen og han har angiveligt derfor accepteret et møde med Florentino Pérez, som skal finde sted i Miami den 6./7. august og her vil Real Madrid-præsidenten sammen med José Ángel Sánchez fremsætte et nyt bud på Gareth Bale, som menes at holde med netop Daniel Levy i dag, for at gøre klart, at hans tid i Tottenham er forbi og at han ønsker at få lov til at skifte til Real Madrid.

Ifølge forlydender vil Real Madrids bud være 100 millioner €, enten i en direkte betaling eller med spillere inkluderet og her menes Fabio Coentrao eller Ángel di María at være de udvalgte til at indgå i en handel.

Real Madrid har igen handlet med stor tålmodighed og med Gareth Bales fravær i Tottenhams kampe, som ifølge engelsk presse ikke er begrundet i skadesproblemer, har man fat i den lange ende og økonomisk ventes der heller ikke at blive problemer med at stable en handel på benene, som vil ende med at stille Daniel Levy og Tottenham tilfredse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 1 dag siden #2 af Raul7-2880
Sørgeligt, magen til desperation skal man lede længe efter...

12 år 11 måneder siden #3 af Siempre Madrid
Om jeg begriber hvorfor Tottenham bliver ved med at stille sig på bagbenene i stedet for at komme til forhandlingsbordet og få lavet en ordentlig aftale.

Vi er forlængst forbi det punkt, hvor Tottenham kan holde på Bale i den kommende sæson og derfor kan de lige så godt få pengene i hus, så de kan få hentet erstatninger, sådan som Napoli har haft stor succes med, da de solgte Cavani.

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• Orange You Glad
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #4 af Orange You Glad
Besvaret af Orange You Glad på emne Rygte: Pérez og Levy forhandler den 6./7. august

Siempre Madrid skrev: Om jeg begriber hvorfor Tottenham bliver ved med at stille sig på bagbenene i stedet for at komme til forhandlingsbordet og få lavet en ordentlig aftale.

Vi er forlængst forbi det punkt, hvor Tottenham kan holde på Bale i den kommende sæson og derfor kan de lige så godt få pengene i hus, så de kan få hentet erstatninger, sådan som Napoli har haft stor succes med, da de solgte Cavani.

Det kunne også tænkes, at de netop trækker det i langdrag, fordi de arbejder på nogle forstærkninger i kulissen, og at de vil have det på plads, før Bale bliver sluppet. Daniel Levy er ingen dum mand, og han ved også godt, at det for Perez er enten Bale eller ingen andre. På samme måde er det vel for Tottenham heller ikke rigtigt til at finde en Bale-erstatning, der p.t. har samme niveau.

Levy står med ret gode kort på hånden - i hvert fald indtil Bale selv officielt melder ud, at han vil væk, som man så det med Modric i sin tid. Ja, og selv da Modric bad om et skifte, var Levy kold.

Det er også muligt, at Levy ser sådan på sagerne, at de uhyrligt mange penge fra Real Madrid i det lange løb alligevel ville kunne genereres via fortløbende Champions League-deltagelse, som Bale selvfølgelig er en stor del af at få stablet på benene.

Det skal siges, at jeg som du, Siempre Madrid, også tror på, at handlen går igennem. Perez vifter vel på et tidspunkt med en blankocheck, og så skal Levy nok takke ja.

12 år 11 måneder siden #5 af Elkrimi
Jamen, Bale har jo en kontrakt......................
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 11 måneder siden #6 af DarioGomez
Der står altså ingen steder, at en klub skal sælge, bare fordi Florentino ringer til dem.

Hvis Tottenham ikke vil af med Bale, så kan de med rette sige nej.

Men den diskussion har vi vist haft før.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

12 år 11 måneder siden #7 af pm
Da Modric blev solgt til Madrid blev Levy citeret for at madrid og tottenham ville indgå i et samarbejde, kom det egentlig frem hvad dette ville indebærer?

12 år 11 måneder siden #8 af Siempre Madrid
Det er nu naturens gang, at hvis en spiller vil væk fra en klub, så kommer han væk fra en klub. Så kan han have en kontrakt af 1 år, 5 år eller 20 års varighed.

Teoretisk kan Tottenham sagtens sætte sig hen i et hjørne og sige "Vi har en kontrakt, vi har en kontrakt". I praktikkens verden forholder det sig anderledes.

Følgende bruger(e) sagde tak: Elkrimi

12 år 11 måneder siden #9 af Siempre Madrid

pm skrev: Da Modric blev solgt til Madrid blev Levy citeret for at madrid og tottenham ville indgå i et samarbejde, kom det egentlig frem hvad dette ville indebærer?

Det var vel typisk et talent-samarbejde og markedsførings-samarbejde, samt knowhow.

Der er naturligvis intet om, at Tottenham skal stille sig velvilligt op og sælge deres bedste spillere til Real Madrid.

12 år 11 måneder siden #10 af Vildfaren

pm skrev: Da Modric blev solgt til Madrid blev Levy citeret for at madrid og tottenham ville indgå i et samarbejde, kom det egentlig frem hvad dette ville indebærer?

Samarbejdet handler vel mest om, at styre den støvsugersnabel som er røget alt for dybt ned i vores klubkasse.

2 spillere som kommer til at koste 1-1,5mia..... Jesus freaking christ. Herligt samarbejde.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Vildfaren.

12 år 11 måneder siden #11 af Siempre Madrid

Vildfaren skrev:

Samarbejdet handler mest om, at styre den støvsugersnabel som er røget alt for dybt ned i vores klubkasse.

2 spillere som kommer til at koste 1-1,5mia..... Jesus freaking christ. Herligt samarbejde.

Tottenham er glade. Real Madrid er glade. Modric og Bale er glade. Du har ret, det er et herligt samarbejde.

12 år 11 måneder siden #12 af Vildfaren
Hehehe.

Nemlig min ven... Vi er heldigvis ret gode til både at tjene og bruge penge...

Jeg ville dog stadig elske at se Perez træde et skridt tilbage og lægge is på... Så skal du nok se Levy ryste lidt i benklæderne.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...

Leveret af Kunena Forum