Sergio Ramos mødte pressen i USA
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sergio Ramos mødte i går op til pressemøde i Real Madrid og naturligvis var Gareth Bale på programmet.
Den stærke spanske forsvarer sagde følgende om waliserens mulige skifte til Real Madrid:
- Jeg mener, at prisen afhænger af markedet, det er vigtigt at hente unge spillere, også nationale, og i en klub som Real Madrid er det vigtigt at have en spansk base. Det er et hold af modne og unge spillere og også store spillere, hvis klubben beslutter sig for at Bale skal komme, er det deres afgørelse.
Sergio Ramos blev også bedt om at kommentere på Carlo Ancelotti som ny træner:
- Det er meget positivt, at vi får trænere med stor erfaring. Han er en af de bedste i verden. Man lærer meget af ham og jeg håber at det kan medføre titler. Det vigtige er at vi forstår hinanden til perfektion og at det kan føre til et godt år. Der er ikke meget at sige til fortiden, men jeg er nødt til at sige at jeg ikke er hævngerrig og at jeg tager det bedste med mig med det jeg har oplevet med en meget stor træner (Mourinho, red.) og vi ønsker ham alle det bedste. Der er en anden træner nu og at snakke om andre vil være mangel på respekt for Ancelotti.
Om truppen siger Ramos:
- Det er godt, at der er kommet unge spillere til med drømme og lyst til at vinde tiler, Isco har vist sig afgørende og han bliver god for os og kan give meget til de andre store spillere. Både Özil og Kaká får det svært, for alle ønsker at spille og her bør kun de bedste spille.
Der var også roser til klubbens Canteranos:
- Der er et par af dem, som man ikke skal tage successen fra, en Castilla-klan bestående af Morata, Jesé, Cheryshev....måske kan de få minutter og det bør de ikke misbruge. De skal vide at yde deres absolut bedste, for det sværeste er at fastholde pladsen i truppen.
Og endelig om hans egen situation i Real Madrid:
- Der er altid ting, som kan forbedres, jeg mener at jeg har gjort alt, men man kan altid udvikle sig og med de bedste fodboldspillere kan man lære meget.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen