Álex Fernándes lægger låg på kontrakt-uoverensstemmelser
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid Castillas midtbanemand, Álex Fernández, forsøger nu at lægge låg på den ballade om hans nye kontrakt, som i går førte til at han var henvist til tribunen, da holdet spillede træningskamp mod Fuenlabrada.
På ordre fra Real Madrid måtte Alberto Toril sende sin anfører op blandt tilskuerne, fordi Álex Fernández ikke vil forlænge sin kontrakt med klubben, men han tager nu selv bladet fra munden og forsøger at dæmpe sagen via en udmelding på diverse sociale medier:
- Jeg vil gerne slå fast, at jeg ønsker at fortsætte i klubben, jeg er Madridista af hjertet og mit ønske er at triumfere her og jeg vil fortsætte med at arbejde for det.
Efter kampen var træner Alberto Toril meget fåmælt om situationen:
- Det er klubbens afgørelse. I fodbold er der altid forhandlinger og jeg vil helst ikke blande mig. I sidste ende er det træneren, som ser skidt ud, hvis han blander sig. Det er et tema, som klubben og spilleren bør ordne. Jeg kan ikke kommentere mere på det.
Álex Fernández har afvist et økonomisk lukrativt tilbud i en kontraktforlængelse på fire år, angiveligt fordi den ikke giver ham udsigt til at blive inkluderet i førsteholdstruppen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen