Guilherme-transfer rykker tættere på
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spansk presse bliver Guilherme Siqueira hentet til Real Madrid, når og hvis Fabio Coentrao bliver solgt.
Den 27-årige back i Granada følges også at Liverpool, men Real Madrid har angiveligt kommunikeret til Granada-ledelsen, at man er meget interesseret i hans situation i klubben. Der er ikke i øjeblikket forhandlinger mellem parterne, men de kan være nært forestående.
Guilherme Siqueira har kontrakt til 2017 og en frikøbs-klausul på 25 millioner €, men Granada har prissat ham til 14 millioner €, hvilket er en pris, som dog kan forhandles. Brasilianeren skal angiveligt være særdeles opsat på at forfølge muligheden for at komme til at spille i Real Madrid og derfor er han selv i forhandling med klubben om at finde en løsning, hvis der kommer noget mere konkret på bordet.
Siqueira scorede seks mål i sidste sæson, alle på straffespark, hvilket var nok til at gøre ham til næstmest scorende spiller i Granada. I Real Madrid skal han i givet fald være back up for Marcelo, hvilket i øjeblikket er en plads, der varetages af Denis Cheryshev, men han meldes på rygtebasis på vej til enten Zenit eller Borussia Mönchengladbach på en lejeaftale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Edit: lige meget hvad jeg skriver (posivt eller negativt), så får jeg minus på karma - tak allesammen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Fint med mig, og samtidig glimrende, at vi får lejet Denis ud, da han ville være med på absolut sidste mandat.
Edit: lige meget hvad jeg skriver (posivt eller negativt), så får jeg minus på karma - tak allesammen :)
Haha du får en plusser fra mig af :D Tror du er i bad standing efter dit tak trick :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real Madrid skrev: Fint med mig, og samtidig glimrende, at vi får lejet Denis ud, da han ville være med på absolut sidste mandat.
Har du aldrig hørt at Minus og Minus giver Plus :-), eller dem man tugter elsker man !
Har valgt at takke af på forum!
Jeg havde ikke mulighed for at give dig et karma'plus, da jeg har kastet et minus efter en anden bruger desværre:P
Men til gengæld får du et tak;-) det er vel lige så godt for dig:P hahah
Ej det er gas Real Madrid, du er en kanon bruger imo.
Jeg er her stadig XOXO
Dios skrev:
Haha du får en plusser fra mig af :D Tror du er i bad standing efter dit tak trick :)
Dios nailed it, jeg kan ihvert fald ikke tage dig seriøst mer.
On-topic så har jeg ikke lagt mærke til Guilherme og han er heller ikke alt for ung, men det måske meget godt med en mere erfaren reserve. Jeg kan bare ikke rigtig se ham blive en "succes". Coentrao ville kunne bidrage med mere er jeg sikker på, men hvis han vil væk skal han da væk, han er alligevel ikke den mest sympatiske fætter.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
God sommer!
Real Madrid skrev: Ja, min tid er nok ovre desværre. Ærgerligt det skulle slutte så negativt (selvforskyldt), men tak for tre spændende år med diverse debatter :)
God sommer!
Jeg håber at du er laver sjov! Du skal selvfølgelig ikke forlade forummet, du er en super bruger. Din lille ''tak trick'' er ligegyldig, jeg tror at det er rigtig få der stadig tænker på det, og dem der gør, bør glemme det. Bliv, Real Madrid!
Real Madrid skrev: Ja, min tid er nok ovre desværre. Ærgerligt det skulle slutte så negativt (selvforskyldt), men tak for tre spændende år med diverse debatter :)
God sommer!
Hvis det ikke var blevet opdaget, så havde jeg selv gjort det :P Men mon ikke folk trækker på smilebåndet, og det så er det. Er du ligeså konstruktiv som du plejer, så kan vi ikke undvære dig herinde ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Jamen måske skulle jeg droppe at lege dramaqueen så, og prøve at komme tilbage på sporet, hvis folk kan tage det med et smil, så kan jeg også godt tage det drilleri, der skulle komme :)