El Confidencial: Florentino Pérez og Cristiano Ronaldo enige om kontrakt-forlængelse

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske El Confidencial har Florentino Pérez nu holdt møde med Cristiano Ronaldo i USA og alt er lagt til rette for en ny kontrakt til den portugisiske spiller.

De to mødtes for at give hinanden lovning på, at samarbejdet skal fortsætte og selv om der fortsat ikke er sat cifre på den nye kontrakt, så meldes der ikke om problemer med at nå til enighed og Florentino Pérez mødes derfor med Cristiano Ronaldos agent, Jorge Mendes, i de kommende dage for at færdiggøre kontrakten.

Der spekuleres i, at Cristiano Ronaldo får yderligere tre år lagt til sin kontrakt, således at den udløber i 2018, mens han får en lønforhøjelse til 16 millioner € netto, gældende fra denne sæson, mens imagerettighederne fortsat er delt mellem ham og Real Madrid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne ok
Super, så mangler vi Bale sagen slutter og så er sæsonen igang.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3 af Casper HN
Så kan den ikke-historie vidst godt lægges i graven hvor den hører til.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #4 af rene
Fantastisk nyhed! så kan man jo passende offentliggøre Ronaldos forlængelse efter Bale købet i denne uge!!

12 år 11 måneder siden #5 af El_Juan
Den historie har vi efterhånden hørt så mange gange nu. Jeg tror ikke på det, før kontrakten er skrevet under.

Der er ikke umiddelbart noget, der peger i retningen af, at denne historie skulle være sandt. Men omvendt heller ikke noget, der overvejende peger i retningen af, at historien er usand. Ergo kan det gå begge veje. Og det er kun Cristiano der ved hvordan og hvorledes.

Jeg håber til det sidste, men jeg vil se det, før jeg tror det!
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #6 af LaDecima
Kan på ingen måder forestille mig andet..

Få nu bare skrevet under!!!!

12 år 11 måneder siden #7 af Steen
Glem Bale, glem Isco (ja, selv Isco!). Det bedste der kan ske for Madrid, er dette!

Kongen forlænger!
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

12 år 11 måneder siden #8 af MMM

Steen skrev: Glem Bale, glem Isco (ja, selv Isco!). Det bedste der kan ske for Madrid, er dette!

Kongen forlænger!

Hvorfor vente med at annoncere det til efter en evt. underskrivelse af Bale? Hvorfor ikke offentliggøre den glade nyhed nu eller i det mindste så snart de er tilbage i Madrid? Jeg ville ihvertfald sove bedre om natten, hvis det skete.

12 år 11 måneder siden #9 af Steen

MMM skrev:

Steen skrev: Glem Bale, glem Isco (ja, selv Isco!). Det bedste der kan ske for Madrid, er dette!

Kongen forlænger!

Hvorfor vente med at annoncere det til efter en evt. underskrivelse af Bale? Hvorfor ikke offentliggøre den glade nyhed nu eller i det mindste så snart de er tilbage i Madrid? Jeg ville ihvertfald sove bedre om natten, hvis det skete.

''The icing on the cake'' ;)

Han har lige sagt dette på pressemødet: My renewal is not solved yet. Maybe later on we will know something more concrete.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Steen.

• Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #10 af AvatarEyes
Det vil passe mig fint hvis han ikke forlænger.

1. Det ser ud til at Gareth Bale er på vej. Han har i modsætning til Ronaldo en defensiv tilstedeværelse, og så er han efter min mening bedre end Ronaldo var i samme alder. Endvidere ser det ud til at han har kapacitet til mental udvikling - det siger jeg på baggrund af hans spillemæssige og fysiske udvikling der har krævet et skift indefra. Igen noget Ronaldo mangler (kommer jeg til senere)

2. Ronaldo har hele sommeren været uklar og tvetydig omkring sin kontraktforlængelse. Han malker enten situationen på det skammeligeste eller også vil han gerne væk fra klubben.

3. I 2015 er han 30. år. Han lever meget på sin hastighed og den kan han ikke bevare for evigt, uanset hvor godt han træner og spiser. Hvis han bliver kontrakten ud har vi haft ham i hans prime. Hvis vi sælger ham nu kan vi stadig få en voldsomt stor pose bananer for ham.

4. Igen i hver eneste pre-season kamp har vi set hvordan Ronaldo mener at hele kampen skal handle om ham. Efter hver fejlslagen aktion eller misset skud glemmer han alt om at han står midt i en fodbold kamp, men bruger i stedet lige præcis så lang tid på at kigge ned i jorden/op i himlen/gestikulere/lave ansigtsmimik at han ved kameraet har været zoomet ind på ham. Det er simpelthen så nedern at se på. Ofte glipper han endda en god målchance hvis resten af holdet har været hurtige til at vinde bolden tilbage og han endnu ikke har fået hovedet tilbage i kampen.

5. Hans spillestil er blevet alt for endimensionel. Han tør ikke prøve noget mere, er bange for at prøve at gå forbi spillere fordi der rent faktisk er mulighed for at det ikke lykkedes. Kan i huske dengang han stadig kunne drible? Det gjorde han altså i den første sæson hos os. Jeg ved ikke hvordan en multimillionær med damerne på knæ for at babbe hans gren kan være så usikker, men det er han. Hans fokus ligger ene og alene på hvordan han selv ser ud på banen. Man kan jo også se det på selvtilfredsheden i hans smil, når han efter et hattrick bliver spurgt om sin egen præstation og kommer med flosklen om at det er holdet der tæller. Ronaldo kræver konstant validering, og jeg synes Florentino må sige stop. Få dog fat i en (sports-)psykolog til drengen. Og hvis det ikke virker så vil jeg hellere smide 100m på Bale og slippe for at betale Ronaldo's løn. Kort fortalt mener jeg Ronaldo's vanvittige talent er fuldstændig uudnyttet af den lille tudende dreng der sidder inde i hjernen på ham.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved AvatarEyes.

12 år 11 måneder siden #11 af ZizouMo

AvatarEyes skrev: Det vil passe mig fint hvis han ikke forlænger.

1. Det ser ud til at Gareth Bale er på vej. Han har i modsætning til Ronaldo en defensiv tilstedeværelse, og så er han efter min mening bedre end Ronaldo var i samme alder. Endvidere ser det ud til at han har kapacitet til mental udvikling - det siger jeg på baggrund af hans spillemæssige og fysiske udvikling der kræver et skift indefra. Igen noget Ronaldo mangler (kommer jeg til senere)

2. Ronaldo har hele sommeren været uklar og tvetydig omkring hans kontraktforlængelse. Han malker enten situationen på det skammeligeste eller også vil han gerne væk fra klubben.

3. I 2015 er han 30. år. Han lever meget på sin hastighed og den kan han ikke bevare for evigt, uanset hvor godt han træner og spiser. Hvis han bliver kontrakten ud har vi haft ham i hans prime. Hvis vi sælger ham nu kan vi stadig få en voldsomt stor pose bananer for ham.

4. Igen i hver eneste pre-season kamp har vi set hvordan Ronaldo mener at hele kampen skal handle om ham. Efter hver fejlslagen aktion eller misset skud glemmer han alt om at han står midt i en fodbold kamp, men bruger i stedet lige præcis så lang tid på at kigge ned i jorden/op i himlen/gestikulere/lave ansigtsmimik at han ved kameraet har været zoomet ind på ham. Det er simpelthen så nedern at se på. Ofte glipper han endda en god målchance hvis resten af holdet har været hurtige til at vinde bolden tilbage og han endnu ikke har fået hovedet tilbage i kampen.

5. Hans spillestil er blevet alt for endimensionel. Han tør ikke prøve noget mere, er bange for at prøve at gå forbi spillere fordi der rent faktisk er mulighed for at det ikke lykkedes. Kan i huske dengang han stadig kunne drible? Det gjorde han altså i den første sæson hos os. Jeg ved ikke hvordan en multimillionær med damerne på knæ for at babbe hans gren kan være så usikker, men det er han. Hans fokus ligger ene og alene på hvordan han selv ser ud på banen. Man kan jo også se det på selvtilfredsheden i hans smil, når han efter et hattrick bliver spurgt efter hans egen præstation og kommer med flosklen om at det er holdet der tæller. Ronaldo kræver konstant validering, og jeg synes Florentino må sige stop. Få dog fat i en (sports-)psykolog til drengen. Og hvis det ikke virker så vil jeg hellere smide 100m på Bale og slippe for at betale Ronaldo's løn. Kort fortalt mener jeg Ronaldo's vanvittige talent er fuldstændig uudnyttet af den lille tudende dreng der sidder inde i hjernen på ham.

Bale og Ronaldo blev i en anden tråd sammenlignet, hvor Ronaldo over matchede Bale i stort set alle spilletfacetter. Ronaldo lavede 57 driblinger i sidste sæson, hvilket var 1,7 pr. kamp, hvor Bale havde 59 driblinger med et snit på 1,8 pr. kamp.

Ronaldo fortjener den kontraktforlængelse og har fortjent siden sidste sæson. Når en spiller som Cristiano som ALTID yder sit fulde maksimum uden at for kredit, så kan jeg godt forstå hans frustrationer.

Når Ronaldo kigger på himlen eller på jorden efter at have brændt en chance, så viser det mig kun én ting: At han ærgre sig og er skuffet over at han ikke gjorde det bedre! Det har intet med selvtilliden at gøre, men med selvtilfredsheden.

Med den fart Ronaldo besidder i dag, kan jeg ikke se hvor langsom du prøver at gøre ham til om 2 år. Det jo ikke sådan at Robben har mistet sin fart og han bliver 30 til januar. Giggs bliver 40 år til november og han besidder stadigvæk god fart i fødderne.

De penge vi kunne få fra et Ronaldo salg kunne vi også spare ved at undgå at købe Bale.

Med al respekt kan jeg slet ikke følge dig i det du skriver, for Ronaldo har været alt for Real Madrid i de sæsoner han har spillet. På 4 sæsoner har Ronaldo et scoringssnit på over 1! Mod Fc Barcelona har han scoret 12 mål og til sammenligning har Messi scoret 18 på 9 år.

Jeg er dybt overrasket over det indlæg, men respektere din holdning og mening i sidste ende.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

12 år 11 måneder siden #12 af Siempre Madrid

AvatarEyes skrev: Det vil passe mig fint hvis han ikke forlænger.

1. Det ser ud til at Gareth Bale er på vej. Han har i modsætning til Ronaldo en defensiv tilstedeværelse, og så er han efter min mening bedre end Ronaldo var i samme alder. Endvidere ser det ud til at han har kapacitet til mental udvikling - det siger jeg på baggrund af hans spillemæssige og fysiske udvikling der har krævet et skift indefra. Igen noget Ronaldo mangler (kommer jeg til senere)

2. Ronaldo har hele sommeren været uklar og tvetydig omkring sin kontraktforlængelse. Han malker enten situationen på det skammeligeste eller også vil han gerne væk fra klubben.

5. Hans spillestil er blevet alt for endimensionel. Han tør ikke prøve noget mere, er bange for at prøve at gå forbi spillere fordi der rent faktisk er mulighed for at det ikke lykkedes. Kan i huske dengang han stadig kunne drible? Det gjorde han altså i den første sæson hos os. Jeg ved ikke hvordan en multimillionær med damerne på knæ for at babbe hans gren kan være så usikker, men det er han. Hans fokus ligger ene og alene på hvordan han selv ser ud på banen. Man kan jo også se det på selvtilfredsheden i hans smil, når han efter et hattrick bliver spurgt om sin egen præstation og kommer med flosklen om at det er holdet der tæller. Ronaldo kræver konstant validering, og jeg synes Florentino må sige stop. Få dog fat i en (sports-)psykolog til drengen. Og hvis det ikke virker så vil jeg hellere smide 100m på Bale og slippe for at betale Ronaldo's løn. Kort fortalt mener jeg Ronaldo's vanvittige talent er fuldstændig uudnyttet af den lille tudende dreng der sidder inde i hjernen på ham.

Lad os enes om at være uenige! Det er vist det bedste, der er at sige om det indlæg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, ZizouMo, MMM

Leveret af Kunena Forum