Udsolgt til Trofeo Bernabéu
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Der kan nu stort set meldes udsolgt til den 35. udgave af Trofeo Santiago Bernabéu, hvor Real Madrid-legenden Raúl kommer på besøg med sin klub Al-Sadd og spiller en halvleg for hvert hold.
Billetterne blev sat til salg i går og sidst på eftermiddagen var alle billetter praktisk talt revet bort og en overgang var Real Madrids webside lagt ned på grund af den store efterspørgsel, som også førte til lange køer foran Estadio Santiago Bernabéu.
Priserne på billetter var da også overkommelige, idet medlemmerne kunne købe billetter mellem 5 og 33 €, mens alle andre kunne købe billetter mellem 10 og 65 €.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Har valgt at takke af på forum!
Alene at se Raúl tilbage i den hvide trøje kommer til at være vemodigt, men også fantastisk, omend det kun er for en halvleg.
- Plus Ultra
- Gæst
-
- Plus Ultra
- Gæst
-
Ja, det er et godt spørgsmål. Det er min svoger, der socio, som har købt dem. Så hvor det præcis er, må jeg lige vende tilbage med.. :)
Jeg har selv søgt i mange år om at blive Socio, men jeg har opgivet !!
Under Calderon var listen stadig i live, men er siden blevet slettet fuldstændig. Der er ikke længere nogen liste for at blive Socio. Nu er det kun spaniere, og familie medlemmer af socios der kan være så heldige. Jeg har ikke engang tænkt på at skrive min søn op. Det eneste jeg kan håbe på er at han bliver en fremragende fodbold spiller :-)
Jeg satser i øvrigt stærkt på at tage ind og se dem mod Betis og mod Rayo i Vallecas. Evt også Atl Madrid hvis tiden er der, skulle du ha interesse i at se nogle kampe sammen.
- Plus Ultra
- Gæst
-
Ja, der er også flere socios i familien, så det skulle være knapt så umuligt som ellers. Ifølge min svoger, skulle det svære dog ikke bestå i at blive socio, men i at få sæsonkort, som han har, men som jeg dog ikke synes jeg har råd til.
Han blev i øvrigt socio, fordi han kender én, der har gode forbindelser til Florentino... Ja ja.. Sådan fungerer Spanien jo, så det satser jeg også på.. ;)
Det lyder helt klart som en god plan at se nogle kampe sammen.. Lad os følge op på det!
PS. Du har vel carné Madridista? Det smager da lidt af medlemsskab og giver visse rabatter og blade.. :)