Cristiano skal nok skrive under
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Selvom den bredt ønskede forlængelse med Cristiano Ronaldo lader vente på sig, så bør man ikke frygte, at verdensstjernen er på vej væk fra Real Madrid. I hvert fald ikke hvis man skal tro klubbens træner, Carlo Ancelotti.
I et interview med AS siger italieneren således, at han føler sig overbevist om, at Cristiano Ronaldo nok skal sætte signatur på en ny aftale:
- Både klubben og spilleren vil gerne forlænge kontrakt, så personligt tror jeg ikke, at det rummer problemer (at lave en ny aftale, red.). Cristiano tager den lige som os med ro, og jeg selvom jeg ikke ved, hvornår det sker, så er jeg overbevist om, at Cristiano forlænger aftalen med Madrid.
Man skal ellers blot to dage tilbage for at finde en kryptisk udmelding fra Cristiano Ronaldo, der på USA-turneen sagde følgende:
- Denne situation er endnu ikke afklaret. Jeg ønsker heller ikke at tale om det, for det er ikke det rigtige tidspunkt. Lidt længere ude i fremtiden ved vi noget mere konkret, lige nu er jeg koncentreret om at spille og forberede mig. Jeg kan ikke bekræfte noget. Jeg kender ikke min fremtid. Lige nu er jeg Real Madrid-spiller og jeg kender sandt at sige ikke min fremtid. Vi må se hvad der sker, men lige nu har jeg det godt, hvor jeg er.
Trods Ancelottis skråsikre udmelding er intet dog bekræftet endnu, men flere medier spekulerer i, at Florentino Pérez allerede har en aftale på plads med Cristiano Ronaldo, der dog først bliver offentliggjort efter et eventuelt indkøb af Gareth Bale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen