Salg af Pepe er udelukket
- Casper HN
- Gæst
-
NDR skrev: Pepe har i 1,5 år ikke dummet sig med sindsyg adfærd på banen, og har iøvrigt været fremme og undskylde offentligt, så den der med at blive ved med at hænge sig i fortiden er yt. Det er det så også kun de få der stadigvæk gør.
Pepe modtog færre gule og røde kort end flere af de andre sidste sæson, og er en der kæmper til det sidste. Muligvis har han haft en downperiode sidste sæson og lavet nogle forsvarsfejl, men de havde vel egenligt alle en downperiode sidste sæson, så fred være med det...Pepe er god, og skal ikke sælges, vi har brug for ham som Ancellotti også allerede har luret.
Teknisk set er det her stadig under 1½ år siden..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
NDR skrev: Pepe har i 1,5 år ikke dummet sig med sindsyg adfærd på banen, og har iøvrigt været fremme og undskylde offentligt, så den der med at blive ved med at hænge sig i fortiden er yt. Det er det så også kun de få der stadigvæk gør.
Pepe modtog færre gule og røde kort end flere af de andre sidste sæson, og er en der kæmper til det sidste. Muligvis har han haft en downperiode sidste sæson og lavet nogle forsvarsfejl, men de havde vel egenligt alle en downperiode sidste sæson, så fred være med det...Pepe er god, og skal ikke sælges, vi har brug for ham som Ancellotti også allerede har luret.
Nu har han heller ikke spillet så meget de seneste halvanden år pga skader og Varane, så mon ikke også det er en grund? Han har dummet sig med nogle måneders mellemrum på den ene eller anden måde lige siden Getafe episoden. Skal vi virkelig sige "Ej vi giver ham en chance til, fordi han er god nogengange" igen? Det gør vi jo også bare næste gang så. Han er IKKE værdig til trøjen og hvis man siger han er, så man en naiv og glemsom fan. Ellers er man bare ligeglad med Madrids værdighed og det tror jeg ikke om jer.
- Hierro 2.0
- Ekspert bruger
-
- Fernando Ruiz Hierro
Jeg er selvfølgelig helt enig i, at han har nogle kvaliteter som fodboldspiller, der er gavnligt for holdet, men opførslen på banen skal ikke negligeres.. Pepe har opbrugt sin kvote for dårlig opførsel, alt for mange gange.
Fernando Ruiz Hierro - Ord er overflødige!
Sælges Pepe, så skal der hentes en kompetent erstatning, og den findes ikke for de samme penge, og med de mange udskiftninger osv. i truppen, så vil kontinuitet i dette tilfælde gavne imo.
Selv hvis Pepe byttes ud med Inigo, så vil jeg stadig takke nej, da forsvarsgruppen vil være forholdvis ung og stadig uprøvet imo.
Jeg er klar på at give Pepe en mindre chance, og er mere end tilfreds med at have ham som 3. valg. Og med ansættelsen af Carletto håber jeg på mere ro på de indre linjer, hvilket jeg mener vil gavne en fyr som Pepe.
- rene
- Gæst
-
Mener også at det ville være fuldstændig hovedløst, at gå ud og købe en ny forsvarspiller for mange millioner, da jeg mener at Pepe er det bedste valg lige nu til at være backup for Ramos og Varane.
Der er da et hav af spillere der skal sælges hvis det at gå over stregen skal medføre et salg.....Dengang med Getafe, der var det sku totalt forfærdeligt, men Pepe blev i startopstillingen, og nu er der så gået meget lang tid siden han sidst har skejet ud. Han HAR ikke lavet noget af betydning sidste sæson, og han har har haft masser af spilletid til at kunne gøre det i.
Jeg synes selv at jeg har helt styr på min skrivelse hvis jeg påstår at Pepe selv har gjort en masse for at forsøge at få sig et andet image...han er med garanti blevet hjulpet på vej til at få øjnene op for, at det var på tide at opføre sig ordentligt.
Det har han gjort alt for i sidste sæson. Jeg husker en hel del episoder hvor han er blevet behandlet svinsk og hvor han har bidt det i sig, og her mener jeg sidste efterår.
Ramos har masser af episoder som er værre fra det sidste års tid.....og hvis nogle vil kalde mig for både det ene og det andet fordi i mener noget andet.....så klø på drenge....jeg er for fanden da ligeglad!!!......
Pepe har ændret sig, og lad os håbe det bliver ved det, for sker det noget lignende som mod Getafe igen...så er det UD med Pepe, men vil man forbedre sig, og iøvrigt har modtaget sin straf, så har man ret til en chance igen, og Pepe har spillet sig til en chance igen.
Husker du El Clasico kampen sidste sæson, hvor vi vandt 2-1 med reserverne? Der lavede han ikke andet end små svinestreger og uværdigt skuespil.
Det er situationer jeg på stående fod husker tydeligt. Han sparker ikke nogen, eller slår en anden i hovedet, men det er stadig meget uværdigt, og det er hans helt store problem.
Når al det er sagt, så findes der ikke bedre alternativer på markedet. Ramos og Varane er de 2 klart foretrukne, og det skal de være mange år frem. Derfor gælder det om og finde en fantastisk 3. mand, som har nok kvalitet til og afløse Ramos eller Varane, men også en som kan stille sig tilfreds med og få en mindre rolle på holdet.
Derfor mener jeg også, at han skal beholdes, selvom det er skammeligt jeg overhovedet kan sige det. Men sportsligt, så findes der ikke bedre IMO.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.