ESPN-interview med Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Florentino Pérez blev i går interviewet til ESPN, hvor han fortalte om hvad der rører sig i Real Madrid netop nu og han undslap naturligvis ikke spørgsmålet om Gareth Bale, men her var han – som ventet – hemmelighedsfuld:
- Vi snakker med mange folk og vi må se hvad der sker med vores forhandlinger....med denne spiller – om Bale – og andre. Vi vil ikke tale om andre spillere af respekt for spilleren, klubben og præsidenten, som vi har et godt forhold til efter sidste sommers køb af Modric. Hvis man ikke snakker om navne, snakker man ikke om penge. 100 millioner er mange penge, mange penge for alle. Jeg snakker ikke om spillere eller penge, for det hverken bør eller kan jeg.
Til gengæld var han mere åbenhjertig i forhold til Cristiano Ronaldo:
- Vi er overbeviste om, at Cristiano Ronaldo afslutter sin sportslige karriere i Real Madrid. Når villigheden er stor, har vi ikke så travlt. Det løser vi til alles tilfredshed...i det mindste er det mit ønske og det tror jeg også er hans.
Om Carlo Ancelotti på trænerbænken:
- Jeg er optimist og skal jeg gøre status mener jeg, at alle trænere har tilført noget. Jeg mener, at Mourinho tilførte noget meget stort og nu har vi tillid til Ancelotti i de kommende år. Jeg tror, at vi vil komme til at nyde en træner, som har stor erfaring i at administrere store spillere, som har vundet meget, hvor det er normalt for ham at sejre, både som spiller og træner, har udviklet en meget smuk fodbold, meget spektakulært, meget lig historien og drømmen hos madridistas.
Florentino Pérez blev bedt om at svare nærmere ind på, om Mourinhos konfliktfyldte sidste år havde lagt et låg over det, han præsterede i årene før:
- Tilhængerne ved, hvad Mourinho har opnået. Året begyndte skidt i forhold til turneringen og det kom til at præge sæsonen, men jeg mener at vi gennem disse tre sidste år har taget et vigtigt kvalitativt spring. I Real Madrid skal man vide at være under et ekstraordinært pres, både spillere, som træner og præsident og måske har jeg en smule mere erfaring, som gør mig mindre kolliderende. Real Madrid er omgivet af et pres, som for de som er her for første gang, ikke finder normalt, men for os, medlemmerne, som har været har siden vi var små, lever med det og finder det normalt. Det er en klub med så brutale krav, at det også har gjort det til den største klub i historien, den klub som har flest titler, den klub som har haft de største spillere.....Det er vores liv og vi føler os en smule stolte af denne historie, af det vi er og det vi repræsenterer i verden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Til gengæld var han mere åbenhjertig i forhold til Cristiano Ronaldo:
- Vi er overbeviste om, at Cristiano Ronaldo afslutter sin sportslige karriere i Real Madrid. Når villigheden er stor, har vi ikke så travlt. Det løser vi til alles tilfredshed...i det mindste er det mit ønske og det tror jeg også er hans.
Hmm.. Hvis han ikke har forlænget inden den 15 september, så forlænger han ikke. Selvfølgelig har man travlt med at forlænge, hvorfor skulle man vente til sæsonen er gået i gang? En bekymring mindre...
Man kan dog også gætte på, at han udtaler dette da man regner med at Bale først bliver købt i slutningen af transfervinduet, der blev jo snakket om at man gerne vil offentliggøre forlængelsen efter Bale's ankomst.
Det kan også være man måske vil droppe Bale denne sommer, hvis Levy ikke ændrer sine krav..
- Tobiasillas
- Gæst
-
Jeg tror at Ronaldo er ligeglad med pengene, det hele handler kun om prestige, derfor tror jeg at der kommer en afgørelse på Ronaldo når transfervinduet er lukket