Middagsbold i tredie spillerunde
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tredje spillerunde i Liga BBVA er nu fastlagt og for Madridistas bliver der tale om middagsbold, når Ath. Bilbao kommer på besøg søndag den 1. september kl. 12.00.
Dermed prøver Real Madrid at have både en mandagskamp og en middagskamp inden for de første tre spillerunder, sådan som LFP-præsident Javier Tebas har bebudet det til den kommende sæson, hvor alle hold vil blive bedt om at spille på disse uvante tidspunkter.
Runden præges også af at have tre kampe med start kl. 23.00.
Tredje spillerunde ser således ud:
Fredag 30 august: Rayo Vallecano-Levante 23.00
Fredag 30 august: Almería-Elche 23.00
Lørdag 31 august: Celta-Granada 19.00
Lørdag 31 august: Valladolid-Getafe 21.00
Lørdag 31 august: Osasuna-Villarreal 23.00
Søndag 1 september: Real Madrid-Athletic 12.00
Søndag 1 september: Espanyol-Betis 17.00
Søndag 1 september: Real Sociedad-Atlético 19.00
Søndag 1 september: Valencia-Barcelona 21.00
Søndag 1 september: Sevilla-Málaga 21.00
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men det er fantastisk med bold i sensommervarmen og de sene midtnatskampe, der tidligere har nyt åh så stor opbakning! Godt forbundet lærer af sine brølere ;-))
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
El_Juan skrev: De kan altså potentielt set komme til, at skulle spille i 25-30 graders varme. Genial planlægning!
Men det er fantastisk med bold i sensommervarmen og de sene midtnatskampe, der tidligere har nyt åh så stor opbakning! Godt forbundet lærer af sine brølere ;-))
Kl 23-kampe - altså nu passer tidspunktet egentlig mig ganske ok, da min kæreste sætter pris på jeg ik lige ska sidde og se bold kl 20-21-stykker på en lørdag aften, meeeeeen ret beset er det sgu da mærkeligt at sku spille bold hen imod kl 1 om natten.
Mht middagsbolden mod Bilbao, jamen så håber jeg da bestemt det blir en varm omgang, da jeg er i Spanien på det tidspunkt og har tænkt mig at bruge al tiden ved enten pool eller strand - på nær lige de par timer hvor jeg sidder på Real Madrid-peñaen midt i Torrevieja by ;-)
Seneste farce:
LFP announce Alcorcón can play in Segunda División and won't be forced down for financial reasons.
Det er bekræftet med blot tre dage til sæsonstart. Ikke nok med det, så ville Racing være blevet oppe i Segunda División, hvis forbundet havde tvangsnedrykket Alcorcón - med blot tre dages varsel. Ironisk nok, eftersom Racing mere eller mindre er gået neden om og hjem, mens de bliver efterforsket for anklager om matchfixing.
Det er ufatteligt, hvordan de kan drive en fodboldliga og hvordan de kan spilde et så fantastisk produkt på jorden, som spansk fodbold nu engang er. Og det er ufatteligt, at de kan begå de samme fejl om igen, uden at lære bare det mindste.
Som Siempre pointerer, så er det sgu et mærkeligt tidspunkt at spille på (klokken 23:00). I forhold til den gang middagsbold der venter, så virker det immervæk også mærkeligt, at gøre det allerede om sensommeren. Om de så har gjort det før eller ej. Spørgsmålet er, hvem det egentlig er LFP ønsker at tilgodese. Hvis de stadig desperat forsøger sig med disse kampe, for i højere grad at komme ind på det asiatiske marked, så er det patetisk.
Jeg har sagt det før - og nu siger jeg det igen. De har verdens bedste produkt, men hold op hvor er de elendige til at drive og markedsføre det.
El_Juan skrev: Jeg har sagt det før - og nu siger jeg det igen. De har verdens bedste produkt, men hold op hvor er de elendige til at drive og markedsføre det.
Du har så evigt ret. I Sevilla, der har trukket vinderloddet og åbner sæsonen med en kamp søndag kl. 23, kører de sidste busser før midnat og selvom Spanien kører på et lidt andet skema end Nordeuropa, så tror jeg sjovt nok at de stadig skal møde på arbejde mandag morgen. Hvorfor tror ligaen at en sen kamp i et halvtomt stadion er det der endelig sælger ligaen til amrikanerne/kineserne/australierne/hvem det nu er de er ude efter?