Di María: Cristiano Ronaldo har bedt mig blive

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ángel di María er i øjeblikket i Italien for at forberede sig til landskampen for Argentina, som er til ære for Pave Jorge Marie Bergoglio, men der er også blevet tid til at snakke med TyC Sports, hvor han fortæller at Cristiano Ronaldo har en stor del af æren for, at han stadig er i Real Madrid, idet portugiseren angiveligt skal have bedt om, at han bliver i klubben:

- Jeg har ikke hørt det direkte fra ham, men fra anden side, at han har sagt sådan om mig. At et idol taler så godt om mig og hjælper mig til at fortsætte er meget vigtigt, jeg er meget taknemmelig og vil forsøge at leve op til det.

Den argentinske offensivspiller har ellers været et af de navne, man oftest har stødt på i forbindelse med spillere på vej væk fra Real Madrid, men Di María udtrykker selv stor glæde ved at være i klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af asp3200
Den bruger kaka nok også :D

12 år 11 måneder siden #3 af Mathiaska
Spøjs udtalelse.

Jamen som kommentatorer nævner at have set Di Maria under opvarmningen til div kampe, må Ronaldo jo også se en skarp Di Maria til træning - såfremt Ronaldos mellemled i denne samtale taler sandt. Lad os håbe på en god sidste sæson i klubben til Di Maria, hvor hans latterlige bundniveau skal hæves - eller straffes.

Har personligt altid elsket hans speed, afslutninger, men især hans indlæg og lange afleveringer er på et rigtig højt niveau.
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved Mathiaska.

12 år 11 måneder siden #4 af NDR
Det vi har set til Di Maria den sidste måned er jo fremragende, og når Ronaldo ser det samme, og Ancellotti også kan se et lys i ham, så er jeg jo glad, for så understreger det bare min egen teori om at man ikke smider guld på gaden, og at sælge Di Maria er nærmest sindsygt...han har mange gode kampe på samvittigheden, og arbejder hårdt. Han er lynhurtig, og så er han en af dem man kan have siddende på bænken uden brok.
Hvis han bare vil holde kæft og ikke smider bolde væk med hovedløse forsøg på mål hvor den nærmest er på vej ud af stadion...så kan det jo ikke blive bedre.

Leveret af Kunena Forum