Tottenham har prissat Bale

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

AS skriver netop nu, at Tottenham er klar til at acceptere et bud på 110 millioner Euro inklusiv enten Jesé eller Morata. Forstået på den måde, at prisen på en af de to bliver trukket fra de 110 millioner.

Og mens prisen ikke umiddelbart skræmmer Florentino Pérez, så har Real Madrid meldt klart ud, at man på ingen måde vil lade et af de to stortalenter rejse. Derimod forhandler man om at inkludere Coentrão i handlen i stedet for. Portugiseren har ved flere lejligheder ytret ønske om at forlade Madrid, og nu kan man altså få mulighed for at afhænde ham til klubben fra London.

Dermed synes Real Madrids største indkøb til dato at være tæt på at falde på plads, om end man stadig mangler at efterkomme kravet fra Tottenham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Siempre fiel
Bare lige for at præcisere, så tales der vist ikke om EUR 110 mio OG Jesé/Morata/Coentrao. Jeg er relativt sikker på totalbeløbet er EUR 110 mio.

fra artiklen:

"y que llegue al menos a 110 millones incluyendo a Coentrao (según su postura, 90 millones de euros en cash más el portugués)."

12 år 11 måneder siden #3 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tottenham har prissat Bale
Du har ret! Det gik vist lidt stærkt!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

12 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid

DarioGomez skrev: Du har ret! Det gik vist lidt stærkt!

Pyh, så er han jo pludselig billig ;-)

Nå, prisen har aldrig afskrækket Florentino Pérez. Som den bidske Marca-redaktør Roberto Palomar skrev i går: Florentino Pérez betaler det maksimale, det er ikke at forhandle!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #5 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tottenham har prissat Bale
Hmm, har vi ikke været her før en 15, 16 gange ?

Har valgt at takke af på forum!

12 år 11 måneder siden #6 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tottenham har prissat Bale

Hugol skrev: Hmm, har vi ikke været her før en 15, 16 gange ?

Hvilket? Nyheden eller din trang til at komme med ligegyldige kommentarer konstant? ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle

12 år 11 måneder siden #7 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Tottenham har prissat Bale

DarioGomez skrev:

Hugol skrev: Hmm, har vi ikke været her før en 15, 16 gange ?

Hvilket? Nyheden eller din trang til at komme med ligegyldige kommentarer konstant? ;0)

Der er vi heldigvis ikke så forskellige. Jeg tænkte selvf på nyheden.

Har valgt at takke af på forum!

12 år 11 måneder siden #8 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Tottenham har prissat Bale
Drop nu bare det indkøb. Det er stadigvæk en alt, alt, alt for høj pris.

Stop galskaben, Hr. Perez. Selvom det nok er for meget at forlange.

12 år 11 måneder siden #9 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Tottenham har prissat Bale
Det nytter ikke noget at afhænde Coentrao til fordel for Bale.
Det skaber ikke mere plads i offensiven, hvor der kun er 3 pladser hos Carlo.

Det kunne til gengæld være surrealistisk fedt, hvis Bale blev omskolet til angriber og kom under Ronaldos vinger mht hovedspillet. Man har vel lov at drømme ;-)

12 år 11 måneder siden #10 af Siempre fiel

Mathiaska skrev: Det nytter ikke noget at afhænde Coentrao til fordel for Bale.

Det kunne til gengæld være surrealistisk fedt, hvis Bale blev omskolet til angriber og kom under Ronaldos vinger mht hovedspillet. Man har vel lov at drømme ;-)

ahh, drømme om en omskoling af Bale? Jeg husker stadig hvorn han piskede forbi Maicon og bare drønede bolde i kassen efter behag - synes det ville være meget mærkeligt at sku bruge ham som spids. En angriber i Real Madrid ska jo oftest spille ret tæt på mål og der ville hans kæmpe force ift hastighed, oz over længere distancer, ik på samme måde komme til udtryk.

Har man brug for en angriber, så ska man ik smide 110 mio efter en Bale og omskole ham - så fisker man bare Zlatan ;-) Og så ka man passende bytte ham ligeover for Benzema - men er ik sikker på Benzema vil hjem og spille i Frankrig - det lader til han piftes ud af banen hver gang han optræder på landsholdet, så han er nok ik frisk på sådan et bytte :-))))

12 år 11 måneder siden #11 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Tottenham har prissat Bale

Siempre fiel skrev:

Mathiaska skrev: Det nytter ikke noget at afhænde Coentrao til fordel for Bale.

ahh, drømme om en omskoling af Bale? Jeg husker stadig hvorn han piskede forbi Maicon og bare drønede bolde i kassen efter behag - synes det ville være meget mærkeligt at sku bruge ham som spids. En angriber i Real Madrid ska jo oftest spille ret tæt på mål og der ville hans kæmpe force ift hastighed, oz over længere distancer, ik på samme måde komme til udtryk.

Har man brug for en angriber, så ska man ik smide 110 mio efter en Bale og omskole ham - så fisker man bare Zlatan ;-) Og så ka man passende bytte ham ligeover for Benzema - men er ik sikker på Benzema vil hjem og spille i Frankrig - det lader til han piftes ud af banen hver gang han optræder på landsholdet, så han er nok ik frisk på sådan et bytte :-))))

Husker også det mål, og du har da helt ret, at bruge ham på toppen ville give afkald på mange af hans kvaliteter. Helt enig.

Har lige læst Zlatans bog og manden er altså imponerende synes jeg. Der bliver vundet mesterskaber hvor end han er, og hvis man tror CR7s vinder mentalitet er i top, så må Zlatan (efter eget udsagn) være mindst lige så hungrende efter 3 point, mål og det at give publikum et show. En ting jeg også fandt overraskende var, hvordan han siden skiftet fra Juventus til Inter blev lederen på holdet og har været det siden - med undtagelse af hans frygtelige oplevelse hos Barca. Læs bogen! Han er så cool.

Anyway, kraftigt sidespring. Lad os få Bale næste sommer tak. Eller få afskippet Di Maria.

12 år 11 måneder siden #12 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Tottenham har prissat Bale
Lige et spørgsmål; hvis vi skal inkludere Morata eller Jese, forestiller Levy sig så, at det skal være et permanent salg, eller vil det blive med en tilbagekøbsklausul? Det er vel ret væsentligt, når man skal vurdere, hvor spiselig den pris er. Og hvad vurderes prisen på de spillere i så fald at være?

Leveret af Kunena Forum