Tottenham har prissat Bale

• Juanito
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #13 af Juanito
Besvaret af Juanito på emne Tottenham har prissat Bale
Fy for helvede. Selvom en del af mig gerne vil se Bale i Real Madrid, ville jeg (hvis jeg var præsident) slet ikke tillade at det overhovedet kan tænkes, at man bruger et trecifret beløb på ham. Man kan jo købe et helt hold for den pris.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #14 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Tottenham har prissat Bale

Siempre fiel skrev:

Mathiaska skrev: Det nytter ikke noget at afhænde Coentrao til fordel for Bale.
Det skaber ikke mere plads i offensiven, hvor der kun er 3 pladser hos Carlo.

Det kunne til gengæld være surrealistisk fedt, hvis Bale blev omskolet til angriber og kom under Ronaldos vinger mht hovedspillet. Man har vel lov at drømme ;-)

ahh, drømme om en omskoling af Bale? Jeg husker stadig hvorn han piskede forbi Maicon og bare drønede bolde i kassen efter behag - synes det ville være meget mærkeligt at sku bruge ham som spids. En angriber i Real Madrid ska jo oftest spille ret tæt på mål og der ville hans kæmpe force ift hastighed, oz over længere distancer, ik på samme måde komme til udtryk.

Har man brug for en angriber, så ska man ik smide 110 mio efter en Bale og omskole ham - så fisker man bare Zlatan ;-) Og så ka man passende bytte ham ligeover for Benzema - men er ik sikker på Benzema vil hjem og spille i Frankrig - det lader til han piftes ud af banen hver gang han optræder på landsholdet, så han er nok ik frisk på sådan et bytte :-))))

Den kamp husker jeg også, og jeg mindes at Bales hattrick kom i hus efter Tottenham var nede med 0-4, og de to af scoringerne blev sat ind dybt inde i overtiden, og havde reelt ingen betydning for deres uundgåelige nederlag.

Bale spillede i øvrigt i forsvaret i den kamp, det var inden han blev omskolet til wing/COM

12 år 11 måneder siden #15 af baggins
Besvaret af baggins på emne Tottenham har prissat Bale
Det kan godt være at Tottenham har prissat Bale, og at Perez er villig til at betale, ydeligere så kan det godt være at der råd til at betale de 90-110 mil. € og Bales løn på 8-10 mil. €.
Men er det virkelig Bales pris? Det tror jeg ikke - der er nemlig hemmelige afgifter og konsekvenser ved købet, som bliver glemt af tilhængere af købet.
Jeg tror prisen på Bale bliver: en endnu højere løn til Ronaldo, Benzema, Özil og alle andre der står over for kontraktforlægelse - samt en fremrykning af andres kontraktforlægelser, så som Ramos.
Derudover øgerer man risikoen for at spillerene i truppen bliver utilfredse, noget der har kostet os dyrt tidligere. Özil kan blive utilfreds over manglende spilletid, hvilket kan gøre Ramos utilfreds (så vi under Mourinho), hvilket igen kan gøre Casillas utilfreds og han kan trække mange med sig (noget vi også så under Mourinho)
Samtidig kan Ronaldo angiveligt, ifølge di Maria, blive utilfreds hvis di Maria bliver solgt (noget der ville være en logisk konsekvens af et køb af Bale). Jeg forudsiger en samlet lønstigning mellem 10-30 mil €, udover Bales løn (kommer an på hvor meget Ronaldo får)
Så lad os beholde harmonien og drop købet af Bale.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #16 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Tottenham har prissat Bale
Jeg bliver mere og mere i tvivl om, hvorvidt vi overhovedet kan bruge Bale i Madrid - ingen tvivl om at han har niveauet til at være med på holdet, men hvilke af vores nuværende spiller skal det gå udover?
Samtidig synes jeg, at Tottenham skyder helt over mål med deres vanvittige pris samt tanke om, at der også skal nogle af vores største talenter oveni prisen - må ærligt inrømme, at de i min verden er ved at gøre sig selv godt til grin!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Leveret af Kunena Forum