Link til køb af billetter
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Madridista.dk bliver ofte spurgt til råds om køb af billetter til Real Madrids hjemmekampe og rent faktisk giver Real Madrids officielle hjemmeside mulighed for, at man kan købe billetter.
Den service har vi nu lagt som et link på Madridista.dk, så I altid let kan finde det.
I finder linket her: Køb af billetter til Real Madrids kampe
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Entradas.com skal i også lige adde..
Har valgt at takke af på forum!
1) Når jeg går ind på siden, kan jeg kun købe VIP billetter til minimum 225 euro, om så det er til Almeria kampen til vinter. Kan det være rigtigt?
2) Jeg har aldrig været i Madrid. Hvilket hotel skal man på? Tænker noget billigt nær centrum, der bare er i fin standard - intet vildt. Nogen der har tips?
3) Hvad skal man bruge sine fridage på i Madrid? Jeg har aldrig været der. Jeg har både interesse i historie, kultur og en lille smule kunst.
På forhånd tak allesammen :-)
1) fordi Real Madrid først åbner for billet salget omtrendt lidt over en uge før.
2) Der er utallige af hoteller, men vælg et med morgenmad indkluderet omkring Gran Via.
3) Tag i Retiro, Reina Sofia Museo del Prado, Tour de Bernabeu, Besøg tapas steder osv.. Ligeledes tag ud og se træningsanlægget i forbindelse med en Castilla kamp. Tag også hen og se Plaza Mayor, Palacio Real.
Det skulle vist være nok afhængigt af hvor mange dage du er hernede.
El_Juan skrev: Super godt initiativ! Det kunne faktisk være fint ligeledes med hotel-anbefalinger og andet lir! Måske en oversigt over dem, der sælger samlede pakker. Eventuelt med mulighed for - til dem der har erfaringer med det - at 'rate' hvad der er godt og skidt.
Dem der sælger samlet pakker gør det for overpris. Det kan aldrig betale sig, ikke efter min mening.
Der er selvf fodboldrejser og travelsense.dk som jeg engang har gjort brug af.
Jeg har fundet en side (www.easysportstickets.com/) som sælger billetter til udebaneafsnittet til kampen mellem Fck - Real Madrid. Billetterne koster ca. 1500kr.
Er der nogen som har erfaring med denne side???
Jeg er her stadig XOXO