Flere betalingsmuligheder på Gareth Bale

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Den langvarige transfer-saga om Gareth Bale synes at være på vej mod en afslutning.

I hvert fald menes Real Madrid at have opstillet tre betalingsmuligheder for Tottenham og de ser ud som følger:

1) At betale transfersummen på en gang, men med en sum, som ligger væsentligt under de beløb, som har været nævnt indtil nu.
2) At betale en transfersum på 97,8 millioner €, som fordeles i fire rater over de kommende fire år.
3) At betale en transfersum på 117 millioner €, som fordeles i seks rater over de seks år, som Gareth Bale tilbydes kontrakt.

Real Madrid skal angiveligt fortsat være åbne over for, at eksempelvis en spiller som Fabio Coentrao indgår i handlen, mens man har afvist at Jesé eller Morata kan indgå i kontrakten.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 11 måneder siden #2 af Salix7
Hvis vi absolut skal have Bale, synes jeg, at vi skal benytte os af betalingsmulighed 1, hvis prisen kan forhandles ned på 450mio kr., hvor både Coentrao og Di Maria inkluderes.
Ellers vil vi skulle ud i betalingsmulighed 2, hvis prisen kan presses længere ned og Coentrao kan smides oven i handlen.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

12 år 11 måneder siden #3 af Realmadrid94
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sender den anden vej hvis man nu alligevel henter Bale? Han kommer desværre ikke i nærheden af spilletid hvis Bale kommer til :(..
Ronaldo-Bale-Di Maria-Øzil-Isco er alle foran jese. Kan ikke se pointen i det Real Madrid laver. Jeg skammer mig virkelig hvis man henter Bale. Endelig har man et kæmpetalent som jese, men nu virker det til at man pisser på ham. Sælg hvis di Maria skulle ryge så er de stadig 5 mand til 3 pladser, hvilket vil sige jese måske sidder på bænken. Det er vanvittigt hvis ancelotti har krævet Bale hentet. Har han ikke nok i de spillere han har til rådighed? Øv..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Realmadrid94 skrev: Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sender den anden vej hvis man nu alligevel henter Bale? Han kommer desværre ikke i nærheden af spilletid hvis Bale kommer til :(..
Ronaldo-Bale-Di Maria-Øzil-Isco er alle foran jese. Kan ikke se pointen i det Real Madrid laver. Jeg skammer mig virkelig hvis man henter Bale. Endelig har man et kæmpetalent som jese, men nu virker det til at man pisser på ham. Sælg hvis di Maria skulle ryge så er de stadig 5 mand til 3 pladser, hvilket vil sige jese måske sidder på bænken. Det er vanvittigt hvis ancelotti har krævet Bale hentet. Har han ikke nok i de spillere han har til rådighed? Øv..

Jese skal nok få spilletid, hvis han er dygtig og flittig nok. Men det er altså værd at huske på at ingen af de unge spillere er hentet op på førsteholdet for at være nøglespillere. De skal først til at lære nu.

12 år 11 måneder siden #5 af Dios
Det er simpelthen grotesk, og jeg forstår slet ikke hvorfor vi bliver ved. Man kunne evt. også cutte al forbindelse til Levy, og melde man ikke er interesseret mere. Det vil måske gøre Levy og Bale's forhold så ømt, hvis det ikke i forvejen er det, så man i de døende minutter kom med et kækt bud, som måske lyder på 60 mil. Euro.

Det er chancen eller ambulancen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo

12 år 11 måneder siden #6 af Realmadrid94
Man bliver ikke dygtig nok hvis de spillere man er oppe imod har prisskilte på 200-900 millioner. Bare se på Kaka. Han fik SÅ mange chancer, og alligevel duede han ikke rigtig til det spil man spillede. Får Jese så mange chancer hvis Bale kommer? Næppe.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #7 af ZizouMo

Realmadrid94 skrev: Jeg forstår ikke hvorfor man ikke sender den anden vej hvis man nu alligevel henter Bale? Han kommer desværre ikke i nærheden af spilletid hvis Bale kommer til :(..

Hvis vi har denne offensiv:

Ronaldo-Øzil-Bale

Benzema

Så vil vi have Isco, Di maria, Kaka og Jesé som udskiftere. Alle herinde ved at Bale og Ronaldo stortset skal spille alle minutter hver gang. Jeg tror ikke Bale er købt til at konkurrere, men for direkte at gå ind i startelleveren. Derfor mener jeg at Ronaldo og Bale sidder sikkert på de to pladser.

Så vi har Øzil, Isco, Di maria, Kaka og Jesé til at kæmpe om en plads. Hvis Bale kommer og Di maria sælges, vil man have Øzil og Isco til at kæmpe om den sidste plads og Jesé sammen med Kaka kan rådne op på bænken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #8 af JesperA
Ærlig talt har jeg intet imod at se Kaka' rådne op på bænken, hvis han ikke er villig til at skifte, grundet sin kæmpe løn. Han har fået rigeligt med chancer, og hans dage i Real bør være talte.

Hvis han bliver i klubben er det tydeligt at pengene trækker mere end de sportslige ambitioner - der er VM i Brasilien i 2014, vil han med så skal han væk, og der er jo ingen i klubben der reelt ønsker at beholde ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #9 af Mathiaska

JesperA skrev: Ærlig talt har jeg intet imod at se Kaka' rådne op på bænken, hvis han ikke er villig til at skifte, grundet sin kæmpe løn. Han har fået rigeligt med chancer, og hans dage i Real bør være talte.

Hvis han bliver i klubben er det tydeligt at pengene trækker mere end de sportslige ambitioner - der er VM i Brasilien i 2014, vil han med så skal han væk, og der er jo ingen i klubben der reelt ønsker at beholde ham.

Umiddelbart er jeg helt enig med dig, men jeg tror at Ancelotti betyder meget for Kaka og at han derfor også skal nævnes sammen med de årsager du nævner. Ham vil kæmpe til det sidste, for ikke at have flop hængende over sig resten af sine dage, hvorfor han måske ser sidste chance hos Ancelotti.

Iøvrigt har Kaka i mine øjne altid virket sindssyg sympatisk udadtil og jeg forbinder ham ikke med pengegriskhed. Meeeeen...

Jeg tror Kaka bliver solgt i januars transfer vindue, tilbage til Brasilien. Til den tid vil han have fået lange løg af den mængde spilletid Jesé har claimed for næsen af ham.

12 år 11 måneder siden #10 af Siempre Madrid

Mathiaska skrev:

JesperA skrev: Ærlig talt har jeg intet imod at se Kaka' rådne op på bænken, hvis han ikke er villig til at skifte, grundet sin kæmpe løn. Han har fået rigeligt med chancer, og hans dage i Real bør være talte.

Umiddelbart er jeg helt enig med dig, men jeg tror at Ancelotti betyder meget for Kaka og at han derfor også skal nævnes sammen med de årsager du nævner. Ham vil kæmpe til det sidste, for ikke at have flop hængende over sig resten af sine dage, hvorfor han måske ser sidste chance hos Ancelotti.

Iøvrigt har Kaka i mine øjne altid virket sindssyg sympatisk udadtil og jeg forbinder ham ikke med pengegriskhed. Meeeeen...

Jeg tror Kaka bliver solgt i januars transfer vindue, tilbage til Brasilien. Til den tid vil han have fået lange løg af den mængde spilletid Jesé har claimed for næsen af ham.

Enig. Eller næsten enig. Jeg tror kun at vi får ham afsted på en lejekontrakt.

Leveret af Kunena Forum