Isco mødte pressen
Real Madrids nye åbenbaring, Isco, mødte i går pressen for at svare på alverdens spørgsmål mellem himmel og jord. Her følger en oversættelse af Iscos vise ord fra Real Madrid.com.
Adspurgt om sin personlige situation i klubben, svarede Isco:
Det hele har været fantastisk siden min ankomst og jeg er meget glad for at være her. Det er uden tvivl pga. truppens fodboldmæssige kvaliteter og de fantastisk mennesker i og omkring klubben. Jeg blev overrasket over ydmygheden, arbejdsmoralen og motivationen for at vinde titler. Jeg har tilpasset mig hurtigt, hvilket var nemt pga. spillerne i truppen, og jeg føler mig tilpas. Jeg kom for at arbejde og jeg er meget tilfreds med at have været en del af startopstillingen under præ-sæsonen. Jeg håber at spille meget i indeværende sæson, selvom intet er givet på forhånd i Real Madrid – man skal yde en indsats og gøre sig fortjent til en plads på holdet. Hver dag. Træneren bestemmer om jeg er med i startopstillingen søndag eller ikke.
Adspurgt om Ancelotti og dennes træningsmetoder:
Han er tilgængelig og venlig, ligesom han også er interesseret i ens ve og vel. Hans fodboldfilosofi er perfekt for Real Madrid. Han er den perfekte træner for os. Han beder os om at have boldbesiddelse og presse højt på banen. Vi kommer til at se et rigtig interessant Real Madrid dette år. Vi kommer til at lave store ting.
Adspurgt om Özil og Benzema, havde han følgende at berette:
Özil er en fantastisk spiller og det er nemt at arbejde med ham. Han giver dig bolden, hvor du vil have den, og det er virkelig fantastisk at have både ham og Modric i truppen. Benzema er en fantastisk angriber, som også deltager i det opbyggende spil. Han scorer mål og jeg er sikker på, at han vil opnå store ting denne sæson.
Adspurgt om målmandsduellen mellem Lopez og Casillas, sagde han følgende:
De er begge nogle fantastiske målmænd og har bevist dette gennem længere tid. Da Casillas var skadet, leverede Lopez et fornemt stykke arbejde. Angående Casillas kan jeg kun sige, at han er verdens bedste målmand. Konkurrencen bliver spændende.
Adspurgt om Bales mulige ankomst, tilføjede Isco:
Han er en enestående spiller. Det bliver trænerens problem at bestemme, hvor han eventuelt skal spille, men det er luksusproblem at have. Hvis han ankommer, er han mere end velkommen.
Journalisterne spurgte ham endvidere om, hvad han syntes om Barcelonas præ-sæson kampe, hvortil Isco svarede, at han overhovedet ikke havde fulgt med i deres optakt og udelukkende fokuserede på Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen