Ancelotti: Diego López blev valg på "små detaljer"

12 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti skulle i går tage den længe ventede beslutning om valg af målmand til kampen mod Betis og til de flestes overraskelse faldt valget på Diego López.

Efterfølgende forklarede den italienske træner sin beslutning således:

- Jeg traf denne beslutning i dag (i går, red.). Jeg mener, som jeg sagde, at det er en beslutning, som er truffet på grund af små detaljer. Jeg traf beslutningen til denne kamp. I denne kamp var Diego López målmand. Vi må se, hvad der sker i den næste. Jeg snakkede med Iker, han er meget professionel, han har lyst til at spille og det er også godt.

Næste kamp er på torsdag i Trofeo Bernabéu-kampen mod Raúls Al-Sadd og her kan Iker Casillas meget vel være at finde i startopstillingen, men allerede næste mandag er Real Madrid på en svær udebane-opgave mod Granada og her kan man måske få et fingerpeg om Iker Casillas´ fremtid i Real Madrid.

Carlo Ancelotti er nemlig ikke typen, der skifter ud på målmandsposten og i sin hidtidige træner-karriere har han holdt fast ved den samme målmand, som han har startet sæsonen ud med og kun ladet reservemålmanden spille eksempelvis pokal-kampe.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum